Shampoo baby, gewoon benieuwd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feye, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf de geboorte, dl heeft een enorm bos haar (nu al tot over haar schouders). Ik was ze 1 a 2 keer per week. Toen het zo warm was in de zomer wat vaker, want ze zweette zo veel toen. En ik was ze met Weleda baby body en hair shampoo.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vanaf het begin al gelijk met shampoo maar hij had ook redelijk wat haar bij de geboorte. Toen ging hij nog om de dag in bad maar inmiddels is dst elke dag en ik was zijn haar dus ook elke dag.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Drie keer per dag ? Vind je het gek dat ze last van dr huid heeft.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb een soor mouse/schuim van Zwitsal voor huid en haar.
    Ik wa snaar altijd van top tot teen daarmee.
    Dochtertje gaat elke avond in bad

5. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    direct na de geboorte.

Daarna elke dag. Ze gaan elke dag in bad en elke dag wordt het haar meegewassen.

Moet ik wel zeggen dat bij onze dochter, shampoo in het water gaat en met een washandjes worden der haartjes dan meegenomen.

Beide geboren met veel haar.

Onze zoontje had overigens een gevoelige huid en die werd wel gewassen met zwitsal 0%.

Dochter vindt het allemaal prima, qua huid en haar

Nu beiden zwitsal

6. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hier was ik zijn haar eigenlijk bijna nooit met shampoo. Alleen als het erg vies is (bijvoorbeeld tandjespoep die uitgesmeerd is hihi). Als ik dus al shampoo gebruik is dan van Logona of Weleda maar meestal gewoon water

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Sinds een maandje ongeveer. Mijn meisje heeft niet zoveel haar hihi.

8. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf het begin had ze een flinke bos blonde haren, en ze gaat om de dag in bad en dan was ik haar haren met zwitsal

9. gusto

gusto Niet meer actief

Vanaf het begin. Om de dag in bad en altijd de haartjes wassen.

Hier twee kinderen met pijpenkrullen dus bij dochter doe ik er ook conditioner in, anders is het niet te kammen. Zal binnenkort bij zoon ook moeten want wordt steeds langer en moeilijker te kammen.

Ik gebruik Johnssons babyshampoo en conditioner.

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook vanaf het begin al, hij had best veel haartjes, nu wat minder, maar wassen het nog steeds gewoon met shampoo.
    We wassen z'n haartjes denk ik zo'n 2 keer per week, heb er niet echt vaste dagen voor ofzo.
    Vind het ook gewoon erg lekker ruiken, gebruik ook zwitsal :p

11. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik heb deze ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Bevalt het?

12. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    3x per dag in bad? Of bedoelde je 3x per week?
    Lijkt me erg vaak, maar ja als je kindje het fijn vind waarom ook niet.:)

Hier was ik mijn zoontje zijn haren elke douche beurt zo om de dag. En mijn dochter heeft nog niet zoveel haar dus 2x in de week met minimaal shampoo.

13. Marbella

Marbella Niet meer actief

Elke douchebeurt (elke dag) was ik mijn dochter haar haar met shampoo en ik was haar haartjes vanaf de geboorte.

14. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog nooit haartjes gewassen. Ik denk dat het we binnenkort moeten gaan beginnen, want ze krijgt steeds meer haartjes. Ze gaat wel iedere dag in bad, maar dat is vooral omdat ze in bad gaan zo ontzettend leuk vind. En het helpt met haar ritme vast te houden.

15. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    vanaf 2 maand, 1 keer per week. nu altijd na het zwembad en als ze gaat douchen met antiklit. door haar krullen met beetje kroes echt noodzakelijk, want pffft dan is het een drama met klitten

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Al redelijk vanaf het begin. Hij gaat elke dag onder de douche en haren wassen 2/3 X p week afhankelijk wat hij er allemaal in smeert hihi. Vind t ook vooral erbij horen. Hoor vaak dan kids bang zijn ervoor maar de mijne niet. Hij spoelt t zelf uit door onder de douche te gaan staan.

17. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    In de kraamweek elke dag
    Daarna zijn we het minder vaak gaan doen
    Met 1 jaar ongeveer gestopt met haren wassen hij kreeg zo'n droge hoofdhuid zelfs met neutrale en vergelijkbare producteb
    Gaat elke dag onder de douche wordt prima schoon met alleen water en heeft nou geen last meer van droge huid
    Heel af en toe proberen we het weer eena met shampoo maar dan is het meteen weer mis..

18. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier een luxe baby :cool: wij wassen haar sinds ze een jaar is met shampoo uit onze kapsalon. Met de babyshampoo werden haar krullen een soort pluis en dat is nu weg.
    Ik was het 1 keer in de week, maar ze gaat wel elke dag in bad.

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Hier vanaf dag 1 shampoo gebruikt. Ze gaat ongeveer om de dag in bad en ik was 1 keer per week haar haren. Meer is echt onnodig.

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Precies dit. Dochters haar is nog nooit met shampoo gewassen. Helemaal niet nodig.

Deel Deze Pagina