Als ik het al een beetje zie glinsteren doe ik het in een Knot en raak ik t niet aan anders word het nog vetter smerig vind ik t zeker maar een week zit er sowieso niet tussen bij mij
Deze tip heb ik eerder gelezen in dit topic vanmiddag tijdens het douchen maar gedaan alleen vanaf mijn oren hoogte oorlel P) tot de punten ik ben benieuwd
Mijn haar kan ook niet zonder conditioner (lang en veel). Hier bleek het aan mn borstel te liggen. Had hem eerst meerdere malen met shampoo gewassen, laten drogen, maar echt helpen deed het niet. Nu ik mn haar kam met een grove kam, duurt het ook veel langer voor het vettig word. Duurt wel wat langer voor het allemaal gekamt is, maargoed, beter dan een vettig hoofd.
Ik was mijn (lang dik) haar 2 keer per week. Conditioner gebruik ik gemiddeld 1 keer per maand ofzo. En als ik in een zwembad heb gelegen of in zee. Aangezien dat spul véél te lang naar mijn zin moet inwerken, gebruik ik dat het liefst zo weinig mogelijk. Hoe vaker ik mijn haar was, hoe sneller vet. Voor noodgevallen (1 dag) is 't opsteekkapsel uitgevonden .