shampoo in oogjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammie1982, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Heb even wat tips nodig.
    Mijn dochter heeft sinds haar geboorte een flinke bos haar. ik moet het zekr 3x per week wassen. In het begin ging dit prima, maar sinds ze zelfstandig in bad zit is dit een stuk lastiger. vanavond kreeg ze tijdens het uitspoelen shampoo jn haar oogjes. Dit was zo zielig. Het deed haar duidelijk pijn en het oog wit was een beetje rood geworden. Ze moest huilen en begon in haar oogjes te wrijven. Ik vond het O naar! Ik spoel haar haren uit met een bekertje en hou dan een washandje voor haar ogen, maar dit hielp blijkbaar niet voldoende. Ik vind t best wel lastig. Ik gebruik uiteraard baby shampoo, maar blijkbaar is dat dus niet echt mild voor de ogen! Ik heb wel eens gehoord van een soort klep voor de ogen? Werkt dit? Iemand ervaring? Kan ht trouwens erg veel kwaad voor haar oogjes als er shampoo in komt? Voorkomen is beter maar soms maken ze een onverwachte beweging en gebeurt dat helaas.
    alles haarwas tips zijn welkom.

Alvast bedankt!

Groetjes,

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb geen haarwastips
    Ik weet wel dt er shampoos zijn die minder prikken maar vraag me niet welke.. Misschien weet andere dames dit..

En sop in der ogen kan geen kwaad hoor tis maar sop
    Kijk je moet niet elke dag liters erin gooien :p
    Maar zal nog veeeel vaker gaan gebeuren hoor sop in t oog

3. me83

me83 Niet meer actief

misschien te simpel van mij gedacht hoor.. maar miss vind ze het wel leuk om een duikbrilletje op te doen? kan ze nog lekker door het water heen spieken ook!:D

Deel Deze Pagina