Hoi allemaal, mijn dochter van ruim 5 maanden. Heeft af en toe moeite met poepen. Als het er uiteindelijk uitkomt blijkt een harde drol, een beetje klei substantie. Als ik zie dat ze al een aantal keer op een dag zit te persen, maar er komt niets uit dna help ik haar soms door als ze weer gaat persen, haar broek en luier uit te doen en haar billetje voorzichtig een beetje uit elkaar houden zodat haar poepgaatje een beetje open gaat hierdoor gaat ze zelf meer persen en komt de hele drol eruit. Is dit slecht? Wat kan ik doen om haar te helpen? Water of roosvicee laxo of diksap wil ze niet drinken, olie door haar groente heb ik al geprobeerd maar lijkt geen effect te hebben. Geef haar geen banaan.
waar koop ik dat? ze krijgt borstvoeding, kan ik dit voor de voeding op een lepeltje geven? of door de groente en/of fruit?
van vsm kindicol druppels. Werkt hier heel goed. (speciaal voor kinderen met harde ontlasting, goede drogist en etos verkopen ze meestal wel) De druppeltjes kan je zo in het mondje geven, of op een lepeltje doen. Mijn kleine man doet zijn mond al open als hij het flesjes ziet, zo lekker vindt hij het
wij dede een klein druppeltje sla olie in het flesje. echt 1 druppel was genoeg om het te verdunnen...
Dames bedankt voor de reacties! We zijn gisteren begonnen met kindicol, dus ik ben benieuwd. Lijnzaadolie of maiskiemolie wil ik ook wel proberen, omdat dat natuurlijk meer natuurlijk is. Waar kan ik dit kopen?
maiskiemolie kan je bij de supermarkt halen maar ook bij een reformhuis. Lijnzaadolie kan je (zover ik weet) alleen bij het reformhuis kopen.
Krijgt ze al fruit? Ik deed laxo pruimen roosivice door de fruit heen. Gaf nog gepureerd en dan een scheutje daar door heen. En kindicol druppels werkte ook goed.