Onze zoon is ook geboren met behoorlijk wat haar op zijn koppie dus hier ook gewassen met natusan en/of zwitsal shampoo. In het begin geen idee hoevaak we zijn haartjes wasten, maar hij gaat dagelijks onder de douche soms 2 x per dag en wij wassen dus elke dag zijn haartjes...Vind t lkkr fris, ruikt lkkr Hier ook geen berg gehad...
de natusan first touch prikt toch een beetje, maar ik had het onverdund in mijn oog gedaan. @frummel; die top to toe van natusan vond ik ook heel fijn, maar die kan ik nergens meer vinden .
Toch maar shampoo gehaald van Weleda net (voor shampoo en lijfje in een). Nu is het afwachten: wordt het een haardos of niet
ik was de haartjes van de kleine gewoon met de cremezeep van de zwitsal. Ik gebruik geen aparte shampoo.
Kan ook prima hoor. Je kan makkelijk uitspoelen zonder dat je het water over het hele hoofd gooit. Ik was de haartjes regelmatig met wasgel. Reden.... De haarshampoo staat op de badkamer en als meneer op de slaapkamer in bad gaat, heb ik hem niet altijd bij de hand. Bij de 2e wordt je in veel dingen (gelukkig) wat makkelijker en oplossing is zo bedacht . Maar denk vaak ook wel aan de shampoo voor de haartjes en gebruik deze dan. Overigens; mijn zoontje is een vrij kale baby dus gebruik echt maar paar druppeltjes. Je ziet wel verschil na wassen; zijn ze weer mooi zacht! Ik gebruik de shampoo van Mylene (tou peti), erg fijn. Groetjes!
Haha, lees nu pas verder en zie dat je dit schrijft. Maar Weleda is ook erg fijn spul. De babyolie ook die je hebt. Werd bij mij aangeraden door de persoon die de cursus babymassage gaf.