Shampoo vraag voor kapsters..

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, dat is minder. Je haar korter knippen en in laagjes was als antwoord op je vraag over volume. Als je haar 1 lengte heeft en nog eens super lang is het te zwaar waardoor het hangt.

Wat betreft het pluizen. Ik denk idd dat het voor iedereen anders werkt. Bij mij werkt Chi Shampoo en Chi silk (grijs flesje met rode letters, dus niet Biosilk, die is idd ook van Farouk) echt super. Qua prijs valt het ook mee. Niet bij de kapper kopen, want dan betaal je al gauw 25 euro voor een flesje. Via internet heb je het al voor 15 euro.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Qua föhnen gebruik ik deze föhn borstel.. Geen idee of het synthetische haren zijn of varkensharen.. Borstel en föhn apart kan ik niet bij mezelf..

Homepage - Media Markt - Ik ben toch niet gek

Hm veel tips! Ik ga alles opzoeken en dan uiteindelijk mijn beslissing maken welke ik ga proberen..

3. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik Kerastase, kinderen ook. Geen jeuk, geen wondjes meer op mijn hoofd, heerlijk. Qua volume producten weet ik het niet, ik heb veel en dik haar. Ik doe het daarom juist altijd vast :)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Kun je hiermee ook stylen ?

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik gebruik altijd Sebastian producten, ik vind ze heerlijk en ik raad het veel klanten aan die er altijd heel positief op reageren. Ik gebruik eerst een shampoo, 1x in de week een heel voedend masker en na elke was beurd een spray die je haar beschermd tegen warmte van de fohn/steiltang en waar kleine glitterdeeltjes inzitten waardoor je haar extra glansd (dit is echt super spul ik kan niet zonder) ik krijg altijd te horen dat mijn haar zo glansd, maar ik moet zeggen ik heb donkerbruin haar dus dat zie je sneller glansen en ik haal de steiltang erdoor.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb golvend haar en met die föhn borstel word het bij mij wel steil ermee... Ik laat hem draaiend naar beneden gaan en ik krul me haar er niet omheen..

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Die spray klinkt erg goed! Ik gebruik nu spray van John Frieda tegen warmte van de fohn en voor extra 'volume';) die krijg ik er dan helaas weer niet van..

Deel Deze Pagina