Mijn haar wordt stro van bijna elk merk, dus voor mij zegt dat zeker wel iets. Wanneer je advies vraagt over welke shampoo, dagcreme of zelfs tandpasta het beste werkt, krijg je nou eenmaal advies waar je misschien niks aan hebt 10 mensen zullen je 10 merken geven en daarvan vind je misschien geen 1 fijn....
Interessant, mijn dochter heeft slag/krullen (afhankelijk van het weer enzo) en aangezien ik zelf totaal geen ervaring heb met krullen wwet ik niet precies wat ik er mee aan moet. Klinkt goed, ik ga me er eens verder in verdiepen, ben benieuwd of die curly girl method werkt. Ze heeft nu iets van Garnier uit Duitsland zonder siliconen, maar ik denk wel met sulfaten. Het zit met deze shampoo al wat beter dan met andere shampoos. Ik ben benieuwd naar het resultaat als je overstapt naar een andere shampoo en conditioner enzo.
Vandaag eindelijk mn nieuwe shampoo binnen. (Petal fresh) En ben niet ontevreden! Het ruikt lekker (alhoewel ik na het douchen er weinig meer van ruik), het schuimt goed (dacht dat dit niet zo zou zijn) en mn haar voelt nu lekker zacht en luchtig (volume shampoo)