Blijft altijd een eeuwig discussiepunt dit Nu zeggen ze dit, volgend jaar zeggen ze dat. Ene vk zegt dit, ander vk zegt dat. Doe lekker waar je jezelf lekker bij voelt, maar zet het vooral niet op een forum want daar doen ze alsof je een kindermoordenaar bent soms. Ik zou er niet zo'n problemen mee hebben. In italie krijg je in het ziekenhuis zelfs een glas rode wijn in je laatste trimester dus een shandy zou dan ook geen kwaad kunnen..(lijkt mij namelijk niet dat er meerdere babys met afwijkingen zijn daar)
Excuse me? Jij zegt toch echt zelf dat het vroeger wel allemaal gewoon kon. Net zoals er vroeger genoeg miskramen waren waar niemand wat van wist
Klopt maar dan zoek je alsnog geen miskraam op in mijn ogen. Misschien een beetje anders geïnterpreteerd dan dat je bedoelde.
Er is geen veilige hoeveelheid alcohol als je zwanger bent, maar dat je van 1 glas alcohol FAS krijgt is zeker niet aangetoond. Desalniettemin zou ik zelf het risico niet nemen.
Niet mee eens. 0,0 procent is 0,0! Heb contact gehad met jilz hierover nav de berichten hier. Drink dat namelijk regelmatig. Als het verwaarloosbaar zou zijn, dus bijv 0,1 of 0,05procent, dan zijn ze VERPLICHT om dat op het etiket te zetten. 0,0 is dus echt 0,0000 procent.
Hoef je ook niet mee eens te zijn. Alcoholvrij bier - Wikipedia Kun je dronken worden van alcoholvrij bier? | Voor alle vragen over bier in relatie tot gezondheid https://www.alcoholvrijshop.com/informatie-over-alcoholvrij-bier/ Alcoholvrij en alcoholarm bier | Jellinek | Wat is het verschil? Jellinek
0,000 bestaat niet. Bij natuurlijke vergisting van suikers ontstaat altijd iets alcohol. Zelfs Bavaria geeft toe dat zij 0,0 gebruiken, maar daarmee bedoelen dat ze onder de 0,1 zitten. zij zelf claimen onder de 0,05, maar dus geen 0,0! Maar goed. 0,05 of 0,1... Ik denk niet dat een baby daar iets van merkt als je een glaasje drinkt.
Af en toe een flesje kan echt geen kwaad hoor... Hier pak ik in de zomer ook wel eens een glaasje rosé bier 2% zolang het bij 1 glaasje blijft zie ik er echt geen kwaad in. Mijn moeder dronk vroeger wekelijks flesje donker bier werd toen zelfs aangeraden. Ach zoveel mensen zoveel meningen....
Ik drink wel de 0.0 drankjes, en als daar dan stiekem 0.05% in zit, ach, ik denk niet dat de baby daar veel anders van wordt. Meestal drink je ook maar 1 flesje van zo'n drankje, niet een heel sixpack achter elkaar ofzo... 0.5% zou ik zelf niet doen, maar ik denk eigenlijk dat dat ook die ene keer geen kwaad kan. Ik zou er zelf alleen toch niet echt van kunnen genieten als ik me ondertussen druk zou maken om het beetje alcohol wat erin zit.
Ik zou persoonlijk geen alcohol drinken. Maar dat is een persoonlijke keuze. Wellicht dt er mensen zijn die in een Shandy geen kwaad zien. Volg je gevoel zou ik zeggen
Je kunt ook zelf shandy maken! 1/4 tot 1/3 deel (alcoholvrij!) bier en 3/4 tot 2/3 deel ginger ale. Na 6 maanden de gezelligheidsbiertjes gemist te hebben, drink ik bij bbq's en bij het wk 0% uit het flesje. Niet helemaal hetzelfde, maar is toch leuker dan vruchtensap.