Aart Auke Bauke Bouke Cees, Kees Derk Diede Dries Duuk Evert Faas Ferre Fons Geert Hans Hein Hessel Jan Jaap Jitse Kees Klaas Moos Otto Paul Piet Quint Rein Rijk Rinze Roef Seger Senn Sid Sieb, Siep Siebe, Sybe Siemen Sietse Teun Teunis Thijme, Tijme Tiemen Tjeerd Toon Tuur Ward Wiebe Wietse Zit er iets tussen dat je aan staat ?
Mijn zoons heten Kick en Rijk We hebben ook overwogen: - Roef - Roel - Aris - Art - Nart - Cas / Kas - Carst / Karst - Pyke - Nout / Naud / Noud - Sebas - Rein
Gijs Teun Joep Ties Bram Guus Koen Abe, Abel Noud, Arnoud Wessel Art Jonas Pieter Fons, Hans Willem Jan Kees Wim Ruud Sjors Harm Tuur Broos Joord Robbe Wiebe, Wibo Diede, Tiede Otto Roelof Jurgen Quirijn Jochem Huub Toon Jaap Hein, Rein Mees Kobe Jos Ludo Rens Jorrit, Jort Leo, Leon Pim Kai Raf Zef Mick Niek Max Lau, Laurens Maurits Reinoud / Reinout Maas, Faas Joos Flip Ivo Menno Jelle Erik Michiel Floris, Joris Wout, Wouter Joost Roel Stef Matthias Olivier Thijmen / Tijmen Pepijn Maarten, Marten Jeroen Sander Bas, Cas Tijn Lex Tom Mark Niels Thijs Ruben Tim Daan Luuk, Lucas / Lukas Jesse Thomas Matthijs Xander Jasper Marnix Jurriaan Yorick Lars Felix Hugo Timo Job, Jakob / Jacob Johan Jonathan Ben Rik Ewoud / Ewout
Mijn zoons heten T.hijs en F.reek. Er zijn heel veel mooie oud hollandse namen die hier al staan. Daar kan ik niks meer aan toevoegen .
Mijn zoon heet Nick <3 Maar t is geen oud hollandse naam Koos Jaap Klaas Kees Johannes Vind er zelf eigenlijk geen 1 leuk haha, maar ik ben niet zo van de ouderwetse namen.
Wow wat een namen.... Mijn toevoeging: Dick, niet de meest handige vanuit internationaal oogpunt maar wel oerhollands Herman Piet (er) Joop Ap(pie) Ard Al schrijvens realiseer ik me wel hoeveel nederlandse namen verbasterd zijn in onze samenleving.....Ik bedoel zoals ap(pie), zoals de supermarktketen, Piet, die van 5 dec, Ard klinkt al het engelse woord voor kunst.....etc