Shantala tummytub past niet op standaard!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door touwtje, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb net de shantala tummytub binnen gekregen, maar nu past hij niet op de standaard die wij al hadden, zo'n mooie brocante standaard. Heeft een van jullie dit ook gehad?

Liefs

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hij past ook niet op de standaard van beebie jou. Maar op zich staat hij best stevig dus kan prima. Ietsje schuin wel maar dat maakt niet zoveel uit. Je bent er toch altijd bij...

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ik weet dat die smeedijzeren standaards er in twee soorten zijn: voor de shantala tub (hebben wij) en voor de gewone, smalle tummy tub.

Het klinkt alsof jij een smalle standaard hebt, met een breed badje? Kijk anders eens op marktplaats.nl ; daar staan zat van die standaards op. Koop je een brede erbij, en zet je je smalle er zelf op te koop.
    Succes!

4. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

Ik heb de standaard die erbij hoort, dus de shantala standaard.
    Dus ik zou als ik jou was een andere standaard aanschaffen of een kleinere bademmer kopen, dus een tummytub emmer.
    Of je emmer ergens anders opzetten, commode of in de badkamer ergens op wasmachine oid.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Je hebt idd 2 verschillende standaards. Ik heb de mooie sierlijke nu op marktplaats staan voor de shantala.

6. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het maar zo hou, die tummytub kan er nooit afvallen, en ik ben er altijd bij, dus moet goed komen!

Liefs

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wat gek! wist niet dat er meerdere maten waren?
    Het is wel zo dat met die 'barok' standaard alleen de onderkant op de standaard staat, en bovenin ruimte zit bij mij, maar dat hoort zo geloof ik ;)

Deel Deze Pagina