heey meis, wat balen zeg dat er nog niks zat. hopelijk pakt je lichaam nog dat kansje . sterkte meid!!! het maakt je inderdaad erg onzeker. dikke knuffel!!!
Even een Ego-alarm! Ik bloed..... Sinds zaterdagnacht! Hoe kan dit nu weer? Is er iemand die het snapt? Had eerst bloed bij het afvegen na het plassen. Gister oppeens ook in me ondergoed.. Maandverbandje voor gedaan inverband met dat ik overal lees dat je geen tampons mag gebruiken zo vlak na een mk.. Maar wat kan dit zijn? De bloeding van de mk was al bijna 2 weken gestopt. Is dit normaal? Wie herkent dit? Morgen heb ik god zij dank een FM en dan gaan ze maar eens goed kijken!!! Zat op cyclusdag 18 toen het bloeden begon...... Voor mij is het 1 groot raadsel!
Hé lieve Shantii, als eerste; kan helaas geen antwoord geven op de vraag, maar wat raar dat je nu bloedt... Zou even bellen naar het zh... Misschien is je cyclus toch nog in de war na de mk, is de hormoonhuishouding verstoord, geen idee meis... Je lichaam is zich kennelijk even aan het resetten... Als tweede, dank voor je lieve berichtjes op mijn blogje. Door alle consternatie, lees ik nu pas een beetje jouw updeet, met pijn in het hart dat je een miskraam hebt gehad.... Wat heftig meis, ik herken je emoties helemaal... Tegen mij is na de mk gezegd dat je tot 3 maanden na een mk wel een iets verhoogde kans hebt om weer zwanger te raken, omdat je lichaam 'het trucje' kent. Hoop dat dit voor jullie geldt meis... Hier gaat het langzaam maar zeker weer een beetje beter. Woe weer naar de kliniek voor vervolggesprek en HCG-bepaling. We houden elkaar op de hoogte en veel sterkte enne, bellen naar het zh hoor!!! Kus!
Hey lieve Juulzon wat onwijs lief je berichtje! Na zelf zon zware tijd achter de rug te hebben ben je altijd zo melevend met anderen! Vind ik echt lief.. Ik had inderdaad al van dat trucje gehoord dus ik hoop ergens van harte dat het hier ook baad gaat hebben! Wilde er weer vollop voor gaan, net als jij in jou blogje schreef, door gaan en kijken naar de toekomst geeft kracht en dat voel ik hier ook heel hard! En dat heb ik ook nodig om overeind te blijven in deze rollercoaster! Ziekenhuis is helaas al niet meer bereikbaar, ik ga maar uit van een grote schoonmaak? ik weet het anders ook niet. Morgenochtend gelukkig een echo dus dan mogen ze het goed gaan onder zoeken! En dan hopen dat het niks ernstigs is. Heb immers nergens last van dus opzich verwacht ik dat het goed zit en me lichaam "gewoon even" van slag is. Het is ook niet niks allemaal. Ik ga zo snel ff jou blogje bij lezen! Ben namelijk erg benieuwd hoe het nu gaat met je. Had echt zo met je te doen en zeker omdat onze mk in dezelfde periode was, echt toen ik je verhaal las kon alleen maar huilen! Alles kwam zo bekend voor. Heb zo met je mee geleefd, zelfs vriendlief moest de verhalen aan horen kun je na gaan .. Ik hoop ook echt van harte dat jij en je mannetje snel weer zwanger zijn en het dan helemaal goed gaat. Misschien hoop ik dat nog wel wat meer voor jou dan voor mij, want meis wat heb je toch veel doorstaan de afgelopen tijd! Dikke knuff
He shantii, dat klinkt niet goed. Hoop dat de hoeveelheid bloed meevalt en dat je morgen enige geruststelling krijgt. Hoe zit je in je cyclus? Kan het niet gewoon een volgende menstruatie zijn? Ik werd na mijn miskraam ook verbazingwekkend snel weer ongesteld. Sterkte meid!
heey shantii lees net je verhaal. hoe is het meid!!! al duidelijk waar het bloeden ineens van kwam??? erg raar zo op cd18 bloedverlies. hebben ze iets gevonden waardoor het kwam?? sterkte meid!!!! denk aan je. ik ben weer terug uit dd. cystes zijn weg gelukkig!!! maar er zit nu op cd13 een follikel van 7 ?? heb bloed geprikt daar ze willen weten of ik misschien toch al een eisprong heb gehad( normaal voel ik hem en tot nu toe nog niks gevoeld of ik voel hem voor het eerst niet). maargoed morgen word ik gebeld over de bloeduitslag en ik hoop dat ik nu dan maar een lange cyclus heb dan kan ik gewoon netjes een tp krijgen. als ik het een beetje uitreken dan zal ik ongeveer op dag 17 of 18 de eisprong hebben en dat heb ik wel vaker van die langere cyclussen. (als het follikel van 7 van deze maand is) volgens mij is het na de ivf gewoon allemaal van slag. maar hou nu gewoon hoop dat ik gewoon weer laat ben.
Hé lieve Shantii! Net als de andere MMMeisjes was ik benieuwd hoe het met je gaat. Hoe was de echo? En hoe gaat het met het bloedverlies? Ik was zelf op 20-02 geopereerd aan de BBZ en heb sinds 4 dagen ook weer bloedverlies. Geen maandverbanden of inlegkruisjes vol, maar iedere keer bij het plassen, drup, drup, drup... Eigenlijk net als ik tijdens de zwangerschap van de BBZ had. heel raar. Heb afgelopen woensdag bloedgeprikt en echo gehad en mijn BM was mooi dun en eierstokkies lagen er rustig bij. HCG was nog 13, en had eigenlijk wel 0 moeten zijn. In het ergste geval is er ergens nog iets achtergebleven wat er nog uit moet. Moet over 2 weken weer bloedprikken. Maar hoop - net als jij - dat de cyclus weer op gang gaat komen. Liever gisteren dan vandaag. Enne, ik stel voor dat we gewoon saampies zwanger worden, samen met vele lieve meelevende wachtende MMMmeiden hier. Laat je ons gauw even waten hoe het is? Oh ja, voor wat betreft het medeleven: da's vice versa! En ik vertel mijn vriend ook van wat anderen hier meemaken. merk dat bijvoorbeeld de zwangere na de MMM verhalen me ook sterken en hoop geven. Zoals Dancer4fun, die tussen de IVF-en in is zwanger geworden. Dat vind ik echt geweldig. En als het bij iemand anders misgaat, dan baal ik mee, omdat ik het gevoel zo herken. Dus vind dat het tijd is voor al ons wachtenden!!! Sterkte meis! Knuf!!!
Sorry sorry sorry lieve meiden! Ik kom echt zowat om in het werk dus me eigen topic was me ff helemaal ontgaan.. Eerst even echo verslagje van afgelopen dinsdag. Arts verteld dat ik bloedde, en die vond het ook raar, moest maar even gaan liggen voor een echo, nou inderdaad hij zag vocht in me baarmoeder dus vandaar het bloedden. Hij denkt dat me cyclus van slag is door de mk en wil eigenlijk het liefste 6 weken rust. Bms was heel erg dun dus door het bloedden maar dat is niet meer dan logisch! Immers groeit die pas als de menstruatie of bloeding over is en word het juist door een bloeding afgevoerd om het zo maar ff te zeggen. Maar eigenwijs dat ik ben ga ik dus echt niet 6 weken wachten! Later een dikke discussie met vriendlief in de auto. Hij boos waarom ik het niet overleg en met mezelf al besloten had dat ik door wilde. Ik nog bozer want het is mijn lichaam en ik doe al genoeg voor ons en vind die keuze aan mij oke misschien niet helemaal eerlijk maar het voelt goed als ik door ga en de laatste ronde ben ik ook van me eigen gevoel uit gegaan en was het raak! En die 3 keer er voor niet. Later toch even goed kunnen praten en hij vond het goed dat ik door ga, alleen die arme schat is bang dat mijn bms niet goed genoeg is omdat de arts dus had gezegt dat die was afgenomen. Ik hem zo goed en kwaad als het kon uitgelegt dat het weer groeit als de bloeding over is en er dan ook een follikel groeit. Nou dit was dan goed als ik maar sowieso een echo liet maken als mijn ovutest posi begint te worden. Dat wil ik zelf ook graag dus dat doen we ook! Gek he maar mijn gevoel zegt verder gaan Shantii! Ik kan niet 6 weken wachten, ik moet door want het voelt goed. Ik ben er ergens heilig van overtuigd dat me lichaam het kan, en nu weet hoe het moet. Dus ik ga niet wachten. Het bloeden is immers sinds eergister ook gestopt. En voel nu sinds vandaag weer vanalles onder in me buik alsof er iets groeit.. Ik ben benieuwd!! Wel super super lief dat jullie je allemaal afvroegen hoe het gaat! Oke nu einde EGO! Genesis hoe is het met jou? Bijna 12 weekjes! Wat super .. Laat je me weten hoe de echo is gegaan volgende week? Merah ik denk ook inderdaad een snelle cyclus!! Net wat jij zegt. Dus ik ga er gewoon weer voor! Hoe is het met jou? Veel/weinig kwaaltjes?? En wanneer heb je weer een echo? Girl wat fijn dat de cystes weg zijn! En je ei 7mm op dag 13 is inderdaad ook niet veel, en komt me rete bekend voor. Mijn ei was op dag 15 geloof ik ook 7 mm en toen begon ik oppeens te bloedden! Denk dat jou cyclus ook ff van slag is maar hoop dat je stiekem gewoon een lange maand heb! Hier heb ik normaal altijd pas op dag 18/19 en soms zelfs pas dag 22 me ei! Hou je me op de hoogte lieverd? Juulzon, jij ook weer aan het bloedden? Vreemd he? Denk dat ons lichaam niet zo goed weet hoe en wat! Het is ook niet allemaal niks. Wel balen dat jou hcg nog 13 was .. Hoop eigenlijk dat het volgende week 0 is want gun jou niet nog meer ellende om weer een curretage of iets te moeten onder gaan! Ik vind het wel fijn te lezen dat je je voor de rest goed voelt! En ik vind het een SUPER goed plan om nu met zn allen eens hier op roze te knallen en dan ook te blijven! Doen we ik zeg jaa!! En wat betreft het medeleven, ik heb dat ook echt heel erg en met een paar meiden zelfs nog weer net wat erger, meiden die er zo lang over doen en die ik zo graag een kindje gun!! Kan gewoon niet begrijpen door wat voor een hell sommige mensen heen moeten. Daarom hoop ik altijd echt van harte dat iemand uit de MMM positief test want alleen al dat gevoel, de "beloning" voor alle strijd, moeite pijn enz, is gewoon zo overweldigend!! En dat mag van mij elk MMMeisje mee maken!! Sooooo.. Doen we! Dikke knuffel voor alle lieve meiden!!
heey shantii moeilijk is het he als ze ff zeggen wacht maar ff 6 weken het is niet niks als je al zo lang bezig bent he!! dan duurt elke dag eingelijk te lang. snap je gevoel hoor. maar je moet zeker doen wat goed voor je voelt. en inderdaad dan laat je gewoon ff dan met een posi ovutest een echotje maken of alles verder klopt. maar dat zal zeker wel goed komen meid!!! duim voor je dat je toch nog snel een tp kan krijgen. mijn eisprong is nog niet geweest dus heb een lange cyclus. had ik met de 4 en 5de iui ook erg lang. had toen op dag 20 eisprong daarom 6de met hormonen. maar nu zal hij dus ook ongeveer op dag 17 a 18 zitten. maargoed ik kan in iedergeval een tp laten doen want de cystes zijn gelukkig weg. maandag worden we gebeld hoe dr s het verder wil doen want irma vroeg al of ovu testen bij mij werken. (die werken dus wel maar kwam er met iui achter dat ik dan de volgende dag pas een eisprong heb en weet niet of ze dat dus handig vinden) mischien toch dan wel pregnyl ofzo maar dat zal ik maandag horen!!! ben erg blij dat ik nu maar een langere cyclus heb haha.
juulzon balen dat je hcg nog niet op 0 is. hopelijk houd bij jou de bloeding ook snel op en dat je toch weer verder kunt. hele dikke knuffel!!!!
Shantii, ik kan me heel goed voorstellen dat je geen 6 weken rust wilt! Je weet dat het kan en wil het gewoon snel weer. Hoop wel dat je idd een beetje eerlijk naar je lichaam luistert. Je moet zo'n kleintje straks ook nog 9 maanden dragen, dus als je dan al doodmoe begint... Hier alles goed. Nog geen drupje bloed gezien. Dit in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap, toen had ik tot de miskraam om de dag wel bloedverlies. wat een stress-periode was dat. Het liefst zou ik wat meer kwaaltjes krijgen. Beetje misselijk en zo, om zo wat meer bevestiging te krijgen van de zwangerschap. Wel woensdag een echo gehad. Dit om te kijken of het embryo wel in de baarmoeder zit. Mijn eileiders zijn niet goed, dus kans op een bbz. Dit was gelukkig niet het geval. Volgende week vrijdag weer een echo en kijken of het een 'vitale zwangerschap' betreft. Hoop zo een mooi hartje te zien!!! Daarna kunnen we eindelijk wat meer genieten. Meid, ik hoop dat je BMS weer snel gaat groeien en dat je een mooi follikel krijgt. U bent door naar de volgende ronde!!!
Girl inderdaad wachten is niks en dat doe ik al zolang daarom wil ik het ook gewoon echt niet.. Wat heeft Irma maandag aan de telefoon gezegt? En al last van steekjes door eigroei? Hoop het!! Merah ben je ook een schat he hihi. Oh vrijdag dus the big day!! Meis laat je ff weten hoe het is gegaan? Ik duim voor een mega mooi knipperlichtje. Wel fijn dat BBZ sowieso uitgesloten is! Enneuhhh vrijdag na het goede nieuws dus als de sodemieter een mooie banner knallen bij je onderschrift! MOET hihi.. Hier heb ik vrijdag weer een echo om te kijken of er wat groeit. Ik dacht mooi dan zit ik bij een andere gyn op vrijdag dan die ik de laatste keer had, want ik ken zon beetje hun dagen dat ze werken uit me hoofd.. Heb ik verdomme de gyn die zei dat we rust moesten houden. Euh jaa.. Hahah.. We gaan dus maar een leugentje om bestwil maken en zeggen dat we van Dusseldorf gewoon verder mochten. Contact met Dusseldorf hebben ze toch niet! En ik weet zeker dat we toch wel door mogen van Dusseldorf want daar is het niet ik wil dat u 6 weken stopt, daar word OVERLEGT hoe en wat. En dat kennen ze hier in Nederland niet in het ziekenhuis helaas.. Voor 2/3 dagen geleden zon pijn weer links onderin gehad, ik wilde bijna een ovutest er tegen aan gooien, maar zat toen pas op cyclusdag 8 dus opzich kan dat gewoon echt niks betekenen tenzij me cyclus inderdaad van zn rapadje af is, en ik nu oppeens mega korte cyclussen heb? Anywayzz ze kijken het vrijdag maar mooi na! Heb ook geen zin om in onzekerheid te zitten en als me lichaam niet doet wat het moet doen zorgen ze er maar voor dat het wel wat gaat doen .. Ik laat vrijdag wel weten hoe het gegaan is! Dikke knuff
shantii. ik heb morgen weer echo dr s wou me bms dikte weten en hopelijk weet ik dan of ik een tp krijg en wanneer. doe voor mezelf nu wel ff ovutestjes en het zal wel snel posi zijn hij was gister best donker maar had nog geen smiley. me buikpijn komt opzetten sinds vandaag hopelijk krijg ik misschien zaterdag ofzo wel een tp hoop ik he. dus jij mag vrijdag weer naar dd spannend hoor!! en als van hun ja alles goed is hoef je echt niet te wachten nee. ze controleren het wel steeds of het goed is en of het verstandig is om verder te gaan. irma dacht eerst bij mij ook dat ik misschien niet verder mocht helemaal begin van cyclus maar dr s wou wel gewoon een uitgangsecho toen. maar niks van de mensen hier in nl aantrekken hoor. laat dusseldorf maar beslissen hoe of wat. meid ik duim voor je voor een mooie echo met een mooi groeiend eitje!!!! ik laat morgen weten hoe het met mij ging. en ik hoor van jou over vrijdag. merah spannend dus vrijdag een echo!!! dat wordt een mooie echo meid!!! daar duimen we voor.
Wat fijn dat je testen al donkerder worden! GOESSOO! zo zien we het graag hihi. En ja DD is een stuk menselijker dan het ziekenhuis hier bah ik walg er gewoon van. Maar moet vrijdag niet naar DD maar heb hier in ned de echo. Als we voor alle echos na DD moeten is het niet te doen inverband met werk. Dus vandaar hier, maar als het ook maar even kon was ik liever voor alles na Dusseldorf gedaan.. Hopelijk mag ik er over een dikke week heen voor een cryo! We will see.. Hou je me op de hoogte? Knuff
shantii balen dat je dan in nl moet vrijdag. maar in nl is wel makkelijker jah mijn zorgverzekeraar wou het absoluut niet hebben dan kreeg ik veel minder vergoed ja dan is de beslissing snel gemaakt om alles in dd te doen. (maar makkelijk is anders) gelukkig is het rustig op me werk en kan ik makkelijk wisselen omdat ze het allemaal weten. ja hoop ook voor jou dat je ook snel een cryo mag ophalen ik hoop dat ik zaterdag een cryo op mag halen. vandaag ovutest nog nega maar wel vruchtbaar slijm en buikpijn en dat is een teken dat ie eraan komt het is een lange cyslus zeg zit al op dag 19 vandaag. achja ze doen toch niks met dit eitje gelukkig. ik hoor van je hoe het ging vrijdag hoe laat moet je?? ik kwart voor 12.
Hey Shanti, Erg spannend weer voor a.s. vrijdag. Kom zeker weer ff lezen hoe het gegaan is. Hoop voor je op zeer positieve berichten meid! En volgens mij kan de gynacoloog je voorzien van advies maar je nooit verplichten tot rust? Misschien is het iets om je gevoel tegenover haar/hem uit te spreken? (weet niet of je dit al had gedaan) Maar het blijft vreselijk lastig he, voor zo'n arts ben jij nr zoveel en dat maakt dat ze vaak wat zakelijker zijn (wat in dit soort dingen eigenlijk niet zou moeten) Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de artsen tot nog toe erg goed is geweest in het EMC in Rotterdam. Wereld van verschil met het Ikazia ziekenhuis. Lief dat je ondanks je eigen sores vraagt naar mijn zwangerschap Goddank gaat alles goed. De 12 wkn echo zag er goed uit. Kindje is erg beweeglijk en we doen het beide goed dankje. Voel je overigens nooit verplicht om ernaar te vragen he ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk moet zijn. dikke cyberknuffel voor jou, ik weet niet of je gelovig bent maar ik zal zeker aan je denken in mijn gebeden! Liefs Genesis
shantii ik heb maandag me cryo tp!!!! nu hopen dat ze goed ontdooien. maar dat zal wel goed komen. ik hoor hoe het morgen met jou ging he!!!
Genesis wat heerlijk een goede echo Gefeliciteerd..!!! Enne ik vind het alleen maar fijn om succesverhalen te lezen van mmmeiden! Dus voel je absoluut niet schuldig of wat hihi. En super lief dat je mij mee neemt in je gebeden, dankje lieverd! Girl wat GOEHOOOOOEEEEED!! Ik ga voor je duimen schat! Hier iets heeeeeeeeeeeeeeeeull vreemds.. net fm gehad, enneuh.. Baarmoederslijmvlies was absurd dik??? Namelijk 2,2 CM!! Dus geen mm zoals normaal! Gyn snapte er geen zak van, en moet nu een zwangerschapstest gaan doen....... Hij zegt ja waarschijnlijk is die toch negatief maar ik snap hier niks van. Hij was ook echt ff van slag..... Nou uhm oke.. En is de test negatief dan moet ik me menstruatie opwekken met provera. Net even 2 testen van kv ingeslagen en 1 clearblue. Ik ga ze morgenochtend pas doen, heb net nog geplast voor de fm meting en wil het gewoon met ochtendurine doen. Maar goed. Wat het te betekenen heeft weet ik niet, en eigenlijk wil ik mezelf helemaal niet blij maken maar heel ergens zit er toch weer hoop! Als de uitslag positief zou zijn dan is dit zon GROOT wonder! Maar ach zal vast wel niet, want wonderen bestaan niet in mijn wereldje .. Tot zover de update van deze kant hihi.
ooooeeeehhh wat spannend. Natuurlijk heb je 50 % kans van slagen maar het blijft spannend! Mijn duimen draaien in ieder geval. Laat zeker weten wat het eigenwijze lichaam van Shanti aan het doen is