Hihi ja ga ik ook zeker doen! Snap er echt niks van. Vriendlief ook nog zo mooi, ja maar de laatste keer bloedprikken 4 weken geleden precies, was het hcg minder dan 1.. Ik zo ja schat, we hebben ook gewoon normaal seks gehad he.. Owjaaa zegt die haha. Hij was ook ff helemaal uit zn doen. Nouja ben erg benieuwd!
haha erg herkenbaar. Wanneer je in de mmm zit zou je bijna vergeten dat het via de natuurlijke weg soms ook nog wel eens kan lukken.
Ja precies dat idee heb je dan vaak helemaal uit je hoofd gewist! Gisteravond 23:00 sta ik nog uit te leggen aan de ouders van me oppaskinderen dat het zo goed als uitgesloten is dat het spontaan lukt, en nog geen 10 uur later dit vage gedoe.. Pff.. We zullen het zien morgen!
Hi meid, eindelijk eens even je eigen topic gelezen. En wat een onzekerheid nu opeens zeg! En heel goed dat je positief bent na de vmk. Je weet nu inderdaad dat je lichaam het kan. Wij hadden dat ook heel sterk toen ik eindelijk en voor het eerst in 3,5 jaar een positieve test had. Achteraf ook veels te licht en de week erna een vmk. Maar ook wij wisten dat mijn lichaam zwanger kon raken. En kijk nu, twee maanden later zijn we zwanger geraakt van iui ipv IVF!!! Ik wil je hiermee even een hart onder de riem steken, het komt goed!!!
oooohh shantii wat spannend!!!!! ik duim voor je meid dat er misschien een heeeeeeeeeeel groot wonder gebeurt bij jullie!!!!!!!!!! ik kom morgen lezen wat je test zegt!!!!!!
Tjonge Shantii, wat maak je het weer spannend! 2,2 cm dat is echt behoorlijk! Wonderen bestaan. Ben ik van overtuigd. Denk dus dat ik even heel hard voor jullie ga duimen!!!
Santie@ Wat lees ik nu?? ben ik even een poosje afwezig [ druk druk] Lees ik vreemde dingen!! spannend !! En en? knuf meis
Hey meiden, helaas slecht nieuws test van kv was negatief en die van de clear blue gaf ook niet zwanger aan! Waarom mijn bms dan zo dik is weet ik niet, en dit baart me nu best wel zorgen. Ik ben iemand die dan gaat googlen en dan lees ik enge dingen zoals tumoren enz. Bah.. Vanavond maar de eerste provera in nemen en dan hopelijk snel een fikse bloeding! Vorige week dinsdag was het bms minder dan 7mm, en nu oppeens 2,20cm.. Snap er niks van! Immers was het niet zon grote teleurstelling want ik was er toch niet vanuit gegaan, het zou in mijn ogen te mooi zijn geweest om waar te zijn! Dus tja.. Maar die hoop die ik gister toch weer ergens kreeg is natuurlijk wel jammer. Achja zo houden we de doktoren bezig zullen we maar denken! Maar leuk is het natuurlijk niet kwam liever met goed nieuws!! Wel allemaal super bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me dan wel weer erg goed!! @zeehondje, wat jij zei dacht ik ook al, het schijnt dat je na een mk vruchtbaarder bent en je lichaam het riedeltje kent.. Dus vandaar ook stiekem hoop hier.. Maar helaas dus voor niks!!
Toch even balen denk ik. Ook al had je het ook niet gedacht en verwacht wel zwanger te zijn. Hopelijk doet de provera snel haar werk en is je cyclus snel weer normaal. En dan nog steeds het positieve denken. Je lichaam weet nu hoe het moet!!!
hey shantii dat is erg shit zeg.je hebt dan toch weer een beetje hoop als je dit dan ziet en dan krijg je dit. meid hopelijk komt je bloeding snel met de provera en dat dan ook alles achter de rug is en dat je dan weer verder kunt voor een mooie cryo. hele dikke knuffel meid!!!!
@Zeehondje ja zeker balen maar helaas had het al wel verwacht. Zo jij schiet ook lekker op zeg! Hoe gaat het met je? @Girl dankje meis, en hoop ook dat het bloeden snel begint ik wil dooooor! En jij vandaag de tp van een mooie cryo? Ik hoop het meis! Hier gister 2 keer een gigantische krampen aanval gehad door de provera, heb lopen janken zon pijn .. Helaas nog geen bloeding maar heb ook pas 2 tabletten gehad. Ben erg benieuwd wanneer het begint. Pff 25 januari was de laatste tp, dat is nu alweer bijna 2 maand geleden! Ben het wachten zo zat!!! Knuff
oh Shan wat kl*te zeg pffff!!!! Ik heb zelf enige tijd geleden ook pillen gehad om mijn ongi op te wekken. Het heette Duphaston en ik heb ook wel eens primolut gehad, en na 4 of 5 dgn werd ik dan ongesteld. Als het goed is kan je in de gebruiksaanwijzing lezen na hoelang je ongeveer je ongi mag verwachten...
shantii wat balen meid dat je zo'n pijn hebt gehad. hopelijk komt je ongi snel en dat je dan weer met een nieuwe ronde kunt beginnen. hele dikke knuffel meid!!! ja ik heb me tp gehad vandaag was een goeie 8 cellige!!! was hele ochtend gestresst of hij wel zou ontdooien maar het is goed gegaan gelukkig. mag 4 april testen... doe jij het rustig aan meid!!!!
Knuffie voor je pijn lieve meis meer kan ik helaas niet voor je doen. Ik ken die pijn wel , ik nam een paracetamol en dan zakte het wat.
Lieve shan, met mij gaat het goed. Sinds vorig weekend eigenlijk nergens meer last van en dat baart me dan weer zorgen. Ach ja, dat wachten blijft nog even doorgaan. Eigenlijk hadden we pas over drie weken weer een echo. Heb vanmiddag een extra echo kunnen regelen voor woensdag gelukkig. Knuffel voor jou en hoop dat je ongi snel doorbreekt.
Genesis, aah dat is altijd fijn om te lezen dat het niet al na 1 tablet dus zo hoeft te zijn! Vandaag tablet nr 3 in genomen en nog niks gespot. Zeehondje kan me je angst wel voorstellen maar het zit vast allemaal goed! En vanaf week 10 maakt je lichaam ook minder hcg aan he, dus dan is het eigenlijk best logisch! Vind het altijd zo apart om jou banner te zien, ik zou anders 2 dagen verder zijn. Maar helaas! Laat je woensdag ff weten hoe je echo ging? Je krijgt vast weer een prachtig knipperlichtje te zien. Marnat wist niet dat het mocht een paracetamol haha daar twijfelde ik aan! Heb jij ook provera/primolut gehad? En zo ja, na hoeveel dagen brak het bij jou door? Girl wat fijn een 8 cellige emmy!! Dat is echt goed dus! Oh nu weer 2 spannende weken en hopelijk daarna een mooie knaltest. Ik ga weer voor je duimen! Dikke knuffels voor alle lieve meiden hier!
Shantii, vanaf hier even een hart onder de riem. Hoop echt voor je dat je weer snel verder kunt. Zoals je zegt: je laatste TP in januari. Dan ben je wel weer een keer aan de beurt hoor!!! Hoop op betere tijden voor je!!!
Dankje Merah echt super lief!! En ja het duurt zo lang pff.. Zeker omdat we ook nog eens 3,5 maand rust hadden genomen voor de laatste tp. Die hadden we beter voor nu kunnen gebruiken maar het is helaas niet anders!
Santie@ Nee ik spuit geen provera/primolut ik spuit puragon en decapeptyl. en pregnyl. Paracetamol werd door gyn aan geraden na de punctie als ik pijn had. En na mijn utra bollen kwam ongi of eerder of wat later , als het later kwam deed het pijn om gek van te worden. en nam ik dus een paracetamol . [ wel de gewone he]