Shantii's ICSI dagboek, vallen en opstaan tot onze wens mag uit komen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shantii, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah zo oke op die manier! Gelukkig heb ik niet weer zon krampaanval gehad tot nu toe! Alleen ook nog steeds geen bloeding GRRR ik wil DOOOOOOR!

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel voor je berichtje Shan... Weet hoe je je voelt, ik wil ook het liefst weer zsm ongie worden en een cyclus hebben voor een nieuwe kans...
    Hoop dat de provera gauw helpt.

Denk dat mijn HCG wel nul gaat zijn, heb een testje gedaan vanmorgen en die was - hoe cynisch dit voor ons MMMmeisjes ook klinkt - 'gelukkig' weer omowit...
    Nu weer hopen op een arielcolour in de toekomst: en dan 9 maanden lang...

Hier trouwens ook weer opnieuw wat roze verlies, maar niet echt veel.... Rááááre cyclus, compleet van slag na alles...

Dikke knuf terug!!!
    xxx

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Juul, wat fijn dat de test nega was!! Dan hoop ik dat het hcg ook mooi op 0 staat! Ik blijf je volgen natuurlijk ;) En jij ook al zon op hol geslagen cyclus met bloedingen tussendoor? Bah het zit ons ook niet echt mee!!

Ik heb vandaag echt een onwijze K*TDAG en of het door de provera komt of niet ik weet het niet maar zit totaal niet lekker in me vel. Meiden waarmee ik al 2 jaar praat op een ander forum gaan bijna allemaal voor de 2e en ik sta nog steeds met lege handen!! Dat kan me dus echt ff flink raken. Ik wil zo graag door, en dan deze ellende weer. Ik ben boos op iedereen maar ook weer op niemand. Zon dagje dus ;) .. 1 Ding weet ik wel, als ik ooit "me schoonloeder" voor de auto krijg geef ik gas bij, dankzij haar zitten wij in deze malle kl*te mmm! En ooit zal ik haar nog een koekje van eigen deeg geven, want de pijn die ik dagelijks voel mag zij van mij nog 10x harder voelen met haar leugens en nalatigheid. Bah sorry voor me gebrul hier maar ik moet het echt ff kwijt, anders ontplof ik whahaha. Zei net al tegen vriendlief dat die op mag passen als die thuis komt want ben een tijdbom :D .. Haha.

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gister de laatste dag provera :D weer eventjes hormonen vrij! Heerlijk! Nu hoop ik alleen van harte dat ik snel ga bloeden en me cyclus dan wel weer normaal doet.

Hoe is het met de rest van de meiden?

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    shantii wat fijn dat je morgen hormoon vrij bent. lekker is dat ff he!!!

hier gaat het goed.
    ben erg moe steeds en begin me erg slecht te voelen met tandenpoetsen dus laten we hopen dat dit nu wel goed gaat hier.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He Shantii,
    Ik kan op het moment je berichtjes even niet lezen allemaal (zit op Gran Canaria), maar wilde je toch even snel laten weten dat ik aan je denk!

Knuf!

7. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Girl laten we het hopen meissie!! Ik ga kei maar dan ook keihard voor je duimen!! Hou je me op de hoogte?

Merah wat super lief van je!! En wat staat die banner toch prachtig onder je naam! Ik hoop dat je het naar je zin hebt op cran canaria? Ik lees het vast wel als je terug komt!!

DIkke knuff

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    shantii lief je van meid!!! ik hou je zeker op de hoogte.
    ik duim ook echt voor jou dat het bij jou ook een keer snel gaat met je ongi en dat je dan snel je cryotjes op kunt halen en die dan lekker blijven zitten 9 maand!!! hele dikke knuffel meid!!!

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Shantii, hoe gaat-ie nu?

Ik had 'goed' nieuws: heb zondag en maandag een positieve ovutest gehad - een smilende cleablue! En dat terwijl ik vorige week nog licht bruin verlies had. Het kan dus wel....

Ben benieuwd of ik binnen 2 weken idd ongie wordt! Verwacht over zo'n 11-12 dagen (was meestal zo).

Succes meis!

xxx

10. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag, 31 maart 2011,

Het zou een mooie dag moeten zijn, vandaag precies zou ik anders de 12 weken grens hebben bereikt. De grens die ik nooit heb mogen halen *slik*..... Ik kijk absoluut vooruit, al vrij snel na de mk begon ik daar mee, maar er zijn kleine dingen die steken, die me er elke dag wel even aan laten herinneren. Ons kleintje, die zo gewenst was, maar toch weer ging.. Opmerking van mensen als, "ja maar met icsi heb je nu eenmaal meer kans op miskramen dus tja je kon er op voorbereid zijn " is 1 van de zovele die ik in de weken te horen heb gekregen. Veel mensen in onze omgeving snappen er niks van! En ergens heb ik het daar heeeel erg moeilijk mee. Ze begrijpen gewoon niet hoe klein dit kindje ook was, het wel ONS kindje was, van mij en hem, en misschien dan wel niet verkregen door gemeenschap maar toch hebben we al onze liefde erin gestopt, de spuiten, de overstimulatie, de rottige wachtweken, de vele euros minder op de bankrekening, alles maar dan ook alles gaven we voor dit kruimeltje.. En nu 12 weken later, is me buik leeg, drupt er bloed van een nep cyclus, en is me lichaam eigenlijk compleet van slag. Hormonen gaan de strijd aan met elkaar wat zorgt voor ellendige momenten in Shantiihoofd! Ik weet dat ik sterk genoeg ben, ik weet dat ik met hem alles aan kan, maar op sommige momenten kan ik de kracht even niet meer vinden! Rolt er een traan over me wang, die even denkt alles juist niet meer aan te kunnen. Niemand die me kan vertellen hoe lang het nog duurt, en of het gelukkig zal eindigen.. Ik snap het niet, is 1 kindje van ons samen, dan teveel gevraagt? Wil ik teveel? Vragen vragen vragen, maar de antwoorden krijg ik niet! En dat is voor iemand die altijd alles onder controle wil hebben vreselijk! Ik ben echt lang niet de hele dag down maar het zijn er toch wel een paar op een dag, even denken aan ons klein wondertje! Sta ik op het schoolplein om me oppaskindje op te halen, kan ik wel door de grond zakken, alle ouders met een kleintje aan de hand die hun grote broers of zussen komen ophalen, kleintjes op de schommel die door hun papa hun grote held geduwt worden, kindjes die schateren van het lachen omdat mama een gekke bek naar ze trekt. En daar sta ik dan tussen, weer vragen door me hoofd, hoeveel icsi kindjes zullen hier lopen? of zouden ze allemaal geluk hebben gehad? zouden ze aan me kunnen zien dat ik ook zoooo graag wil maar het gewoon nog niet zo mag zijn? En net als de tranen op komen in me ogen, komt mijn lieve oppasventje van 4 jaar naar buiten stormen en zodra die mij ziet begint die te zwaaien, heeeeeeey shantii te roepen en zet een grote big smile op! Wow mijn dag is weer even goed gemaakt! Dat moment, kan alles wat 1 minuut daarvoor door me koppie is heen gespeeld alles weer doen vergeten. Wat kinderen wel niet waard zijn! Ik blijf er versteld van staan. En daarom hoop ik het ook zo hard zelf mee te mogen maken!!! Ons kleine wondertje die blij is omdat papashantii of mamashantii hem of haar komt ophalen, die ik een dikke kus kan geven en in me armen kan sluiten omdat hij of zij van mij is! Waarom is dit toch teveel gevraagt? Ik weet het niet. En dat maakt me op sommige momenten knettergek! Maar gelukkig heb ik wel weer de moed om mezelf bij elkaar te rapen en weet ik dat ik voorlopig echt nog langer niet op ga geven, ergens is dit wonder voor ons weg gelegt daar blijf ik in geloven!! Mijn buikje heeft hopelijk kunnen leren van de afgelopen keer, en zal het de volgende keer wel juist doen! Gewoon omdat het moet, een kindje van hem en mij, aan wie ik eindelijk eens al me liefde kan schenken! En tot ons blijvend wondertje er nog niet is zal mannetjelief die liefde vollop krijgen ;) want ook hij heeft het best zwaar maar laat het niet merken! Maar ik hoop echt van harte dat hij heeeeel snel die liefde verplicht moet delen met een beebje! Dit moest ik ff kwijt, het was een hele rare maar moeilijke dag! Weer een stukje verwerking, weer even dingen die er uit moeten, weer even opladen voor een nieuwe poging, want ja hoe tegenovergesteld het ook is, vandaag is dan eindelijk het bloedden begonnen! Dus ik zit weer op cyclusdag 1, en nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met bloed, maar "nieuw" lief klein wondertje, ik hoop je over 2/3 weekjes op te mogen halen uit Dusseldorf en tot die tijd moet je nog eventjes in je iglo blijven!!! Maar wanneer je er uit mag en goed ontdooit zul je alle liefde van de wereld krijgen!

Dag lief kleintje*, welkom nieuwe cyclus met hopelijk een nieuw mooi kleintje voor ons. Een dag met 2 kanten, verwarrend maar heel erg apart, precies zoals mijn leven is, dus eigenlijk heel herkenbaar maar toch niet vertrouwd!

11. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu even mijn ego uit gezet ;)

Girl hoe is het lieverd? Nog goed aan het broeden? Je kan aftellen hihi ik hoop op een mooi plakbeebje!!

Lieve Juul, ik las het inderdaad en wat super fijn!!!!!!!! Whoehoe juulcyclus doet normaal! Gelukkig meissie. En nu hopen dat je op de normale dag ongi word en je daarna snel door mag lieverd! Ik zal weer mega hard voor je duimen!

Dikke knuff

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Shantii, lieverd toch... Mooi geschreven en heel herkenbaar ook. Weet zeker dat jij en je mannetje onwijs lieve ouders zullen zijn.
    Hoop ook dat de lente jou nieuw leven mag brengen kanjer.
    Houd vol en houd moed! Ons wachten gaat beloond worden....

Stevige knuffel! xxx

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje schat echt super lief!! Was echt ff een opluchting om het hier neer te zetten, de enige plek waar ik echt begrepen word door andere mensen!! Hoop dat wij snel op roze knallen en dan ook blijven hangen op roze, mag nu wel een keer voor ons!!!

Knuff

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Daar gaan we voor kanjer!
    Fijn weekend alvast, lekker genieten vh zonnetje (al zit ik nu nog op mijn werk...)

xxx

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Shantii@ Meis geen woorden voor ! zo goed en mooie om schreven slik slik.
    Dikke knuf van mij.

16. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Dikke knuffel, moed en kracht gewenst voor de nieuwe ronde!

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    shantii hoe is het met je meid???
    is je nieuwe cyclus begonnen zodat je eindelijk verder kunt en je binnenkort je cryo's kunt ophalen?? nu moet het gaan lukken bij je hoor. daar duim ik voor!!!!

hier is het weer niet gelukt. ben weinig online geweest want was er goed ziek van. allemaal van de spanning enzo.

heb nu voor volgende week vrijdag echo en bloedprikken staan want ga geen hormonen gebruiken voor me cyclus korter te maken.( je weet nooit of de cryo ontdooit en het is de laatste) wil dus geen hormonen voor niks gebruiken en van de progynova werd ik erg slecht van. ga wel ff wat extra's vragen voor de laatste 2 weken dus dan hopelijk naast de bollen nog iets erbij.

18. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lief jullie reacties!! Had ff niet meer gekeken omdat ik erg druk was met werken maar word er even stil van, zijn jullie ook allemaal schatten!!

Girl sjeetje niet gelukt :( dat zal wel ff een extra klap zijn zo na de mk! Wou dat ik je een dikke knuff kon geven! Ben benieuwd wat je naast de bollen dan krijgt! Misschien neusspray of pregnyl? Ben benieuwd lieverd!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier gisteren weer een echo gehad op dag 10 en nog niks aan activiteit te zien in de eierstokken! Nee had ook niet anders verwacht! Slijmvlies was gelukkig wel weer mooi 6 a 7 mm.. Nu dat follikel nog!! Ik hou jullie dus op de hoogte. Moet er dinsdag weer heen!

Geniet nog ff van het weekend allemaal!

Knuff

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    shantii

hoe is het met je?? jij bent gisteren weer voor echo geweest??
    hopelijk groeide er al een mooi follikel!! je bms is al wel mooi weer.

hier gaat het wel weer. behoorlijke klap gehad. vrijdag heb ik weer een echo dus ben benieuwd hoe groot me follikel is. zal denk ik wel lange cyclus worden. maargoed is niet erg. ben wel benieuwd wat ik erbij mag gebruiken.

ik laat het je wel weten hoe het ging.
    hele dikke knuffel terug!!!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gaat het goed de pil zit er weer dagelijks in .
    Werk gaat ook nog steeds goed de afleiding helpt goed.

Hoe gaat het met jou shantie?

Deel Deze Pagina