Met mij gaat het echt ff k*t om eerlijk te zijn! Dinsdag fm gehad en vandaag weer, groeit nog steeds niks, bms was alweer 10mm, en mijn cyclus was volgens gyn nog in de opbouwende fase en dat op dag 16! Jaja, geloof er niks van. Ook had ik oppeens weer bloedverlies 2 uur na de echo afgelopen dinsdag, niet veel, maar tot op de dag van vandaag nog steeds. Gyn denkt nu aan een poliep in de baarmoeder. Kan er ook nog wel bij!! Maandagochtend weer voor een meting komen en dan bekijken ze maar hoe ze het doen. Ze hadden het alweer over menstruatie opwekken met provera, nou sorry maar dat ben ik echt niet elke keer van plan! Ik ga zo ff een mail typen voor mijn gyn in Dusseldorf en wil eens weten hoe hij er over denkt en er tegen aan kijkt want dit kan echt niet zo. Mijn laatste eisprong was op 20 januari ofzo, dat is echt al te lang geleden! En om het nu nog steeds op de miskraam te gooien vind ik ook niet meer geloofwaardig. Voel me gewoon ff gigantisch BLEEGH. Het is alleen maar wachten wachten wachten, en daar kan ik zo niet tegen! Hoop niet dat een poliep is, mag ik straks ook dat nog weg laten halen! Bah nee ben echt ff klaar met dit lichaam hier hihi dus bij deze is het gratis af te halen Girl kan me goed voorstellen dat je er effe ellendig van was hoor is ook niet niks lieverd! Doe je rustig aan?! Ben benieuwd hoe je nieuwe cyclus gaat verlopen, dus hou me op de hoogte! Lieve Marnat ook weer in de race lees ik? Wat fijn!! Ga gigantisch hard voor je duimen lieverd! X
Shantii, Kan me erg goed voorstellen dat je je zo *** voelt. Je wil gewoon verder, je wil gewoon een echte kans. Nou ja, laat gewoon in deze maar weg: verder voor een kans! Kan me ook voorstellen dat je hormoonhuishouding (les: gemoedstoestand) ook niet echt blij wordt van dit alles.... (merk ik ook). Ik was dus alweer 7 dagen na mijn ei vet ongesteld! Heeft ook 9 dagen geduurd!!! Voel nu weer mijn buik aan de rechterkant, vermoed dat er een (kansloos) eitje groeit aan de rechter eierstok, zonder eileider dus. Nou ja, nu weer een een ongie afwachten en dan mogen we weer voor IVF 3 gaan! Hoop dat jij ook gauw duidelijkheid krijgt meis! Gaan we samen met Marnat (en meer!) zwanger worden in mei... (droom, droom!). Dikke knuff en hang in there kanjer! xxx
shantii wat klote dat je cyclus zo van slag is vanalles. hopelijk kunnen ze via de mail in dusseldorf je iets meer vertellen en hopelijk heb je geen poliep. he bah het zit je echt niet mee meis. een hele dikke knuffel voor jou!!!! hier echo gehad. en vol verbasing is me folly al 14 mm!!!! had dat nog niet verwacht na me lange cyclus van vorige maand. dus ben wel erg blij want dacht in de knup te komen met pasen en tp kunnen krijgen maar die zal halverwege deze week al zijn denk ik. en vaak heb ik het goed. maar meid doe jij het een beetje rustig aan??? hou me op de hoogte als je een mail van dd hebt.met wat ze gaan doen nu, want dat wordt wel tijd. zo kan het niet langer.
Even een korte ego, later op de dag reageer ik ook ff op jullie lieverds! Vanmorgen fm meting gehad EINDELIJK weer bij me eigen gyn hier in het ziekenhuis die altijd met mijn gyn uit Dusseldorf heeft samen gewerkt a fijn, slijmvlies weer te dik 13mm al, en geen groot folikkel, werd dus niks meer. Cyclus weer afbreken met 2 maal daags 1 tablet provera. Moest ook bloedprikken om wederom een zwangerschap uit te kunnen sluiten voor ik start met provera. Bloedprikken ging gruwelijk k*t dit keer, oh wat deed ze me een pijn! Mooi rood en blauw nu hihi, maar hcg was 0 dus geen zwangerschap dus vanavond de eerste provera weer in de mik! En dan volgende week vrijdag terug komen bij me eigen gyn hier in het ziekenhuis en dan word het een kunstmatige cyclus dus ik denk met progynova! Want ze zei ook wel dit word niks zo, en volgensmij schrok ze ook best dat iedereen me maar wat laat aan kloten. Wel heeeeel erg shit om weer zolang te moeten wachten, 10 dagen provera, ongi en dan weer wachten en wachten maar ik ben al lang blij dat er dan wel wat gebeurd!! Ik moet vertrouwen blijven houden en dat zit nu gelukkig wel weer beter dan vorige week! Ook nog ff de gyn in Dusseldorf het hele verhaal gemaild en eens kijken wat hij zegt, ben benieuwd! Maar kan nog wel ff duren want volgens gyn hier uit het ziekenhuis is die een paar dagen weg. xx
Hey Shanti, Je geduld wordt flink op de proef gesteld in de MMM. En wat is dat toch moeilijk! ik ben in ieder geval blij om te lezen dat er weer actie wordt ondernomen dan weetje in ieder geval een beetje waarop je wacht. Veel suc6 met de nieuwe cyclus! liefs Genesis
heey shantii. wat een verhaal weer zeg. wat maak je weer mee zeg. wel fijn dat je nu een kunsmatige cyclus gaat krijgen dat je weer verder kunt. maar dat heeft dan wel een beetje lang geduurd ofnie voordat ze dat doen. dr s is was en afgelopen woensdag ook niet. toen heb ik me laatste cryootje opgehaald!!!! nou meid een hele dikke knuffel en ik hoor wel weer van je hoe het verder gaat!!!
Nee hoor, Shantii zou in Babyboom zitten, maar door haar mislukte poging had ze het vut niet om daar heen te gaan en een massale zwangerschapstest te doen, ze ws toen zo verdrietig. Voor zover ik weet zit ze er dus niet in en ik ken haar nog persoonlijk ook .
Hihi Babii thnx voor het antwoorden! Wij zouden er inderdaad aan mee doen, maar helaas die dag thuis een negatieve test gehad, en kon het toen gewoon niet op brengen om daar heen te gaan dus hebben we afgezegd. Godzijdank nu ook omdat het nog altijd niet blijvend raak is. Voor de rest van de meiden, sorry ik heb gewoon erg weinig puf om te reageren ik werk me in een slag in de ronde voor ons eigen bedrijf die we sinds 5 weekjes hebben en dat loopt als een trein dus op fora's zitten is er amper bij. Er is hier ook nog niks veranderd verder hoor, BMS was na provera op dag 3 alweer 13mm! Gewoon iets goed mis dus wat niet klopt. Ik moet maandag onder het mes, ze gaan dan kijken of die poliep er dus toch is en dan word die weg gehaald, en ik word helemaal gecurreteerd omdat ze vermoeden dat er nog restweefsel van de emmy in mij zit. Ik heb ook gewoon even momenteel helemaal geen hoop meer, het is een achtbaan van emoties in me hoofd en hoop dat we die snel uit zijn want wat vind ik het rot dat we nu al 5 maand gewoon niks kunnen! Girl wat zag ik daar nou?? SWANG??!! Whaaaa gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!!!! Wat prachtig en wat mooi!! Geniet er van lieverd!
heey wat een verhaal weer zeg. het zit je ook niet echt mee he. hele dikke knuffel meid!!! hopelijk kunnen ze toch iets vinden waar ze wat aan kunnen doen zodat je snel verder kunt. dit is ook niks. sterkte meid!!! en ja ik be zwanger. alles was al goed bij de 1ste echo!! dus ben echt super blij.
Shantii, lieverd, kom je even een dikke knuffel geven. Snap heel goed dat het een achtbaan is in je koppie....Lees dat je maandag onder het mes moet..? Gaan ze laporoscopie doen? Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat alles goed gaat meis. En lees ook dat jullie een eigen bedrijf zijn begonnen! Stoer zeg! Waarin? Mag je ook pb-en hoor. Veel sterkte en succes. Veel liefs en een dikke knuffel. xxx
Heb lang niet op jou gereageerd. Wat erg allemaal zeg. Wil je bij deze even heel veel sterkte wensen voor de operatie.
Hey Shantii, Graag gedaan meid! Het is heel begrijpelijk dat je toentertijd niet meedeed aan Babyboom, die teleurstelling die je toen had was heel moeilijk. En een bms 3 dagen na provera van 13 mm? Halleluhja, heb jij niet een vorm van endometriose? Het kan best hoor, kan er natuurlijk ook nog wel bij! Jeetje meid, je hebt nog NIET genoeg meegemaakt . Ik weet nog wel dat ik ooit tegen je zei dat je exht een extreem dik bms had en dat het ook weer niet te dik moet zijn. De artsen zeggen tegen mij altijd, tussen de 6 en 12 mm. Vindt het zo rot voor je lieverd, maar wel balen dat ze daar niet eerder naar hebben gekeken! En een eigen bedrijfje??? Tell me??? xxx
Girl wat heerlijk dat alles goed was op de 1e echo!! Geniet er van jij hebt het zoooo verdiend! Juul, wat super lief je berichtje en dat terwijl ik niet meer bij jou heb gereageerd maar tussendoor wel stiekem bij je mee lees!! Dus ook zeker wel aan je denk! Hoe is het met jou dan? Ik las heel veel mooie folli's de laatste keer?! En morgen tp? Wow!!! Wat fijn! Nou ik moet maandagochtend er zijn krijg dan eerst een soort van relaxtabletje haha kalmering voor het infuus, dan word het infuus ingebracht (dat vind ik nog het ergste van allemaal ben er als de dood voor), daarna onder narcose dus, en het gebeurd niet via de buik dus geen sneetjes aan de buitenkant ofzo, het gebeurd allemaal inwendig. En dus ook een curettage, ben benieuwd hoe dat na die tijd is, of het veel pijn doet of niet. Zeehondje, lieve schat maakt niks uit hoor ik ben hier ook amper hihi. Maar wel super lief je berichtje!! Hoe is het met jou dan meis? Pff altijd leuk en tegelijkertijd gek je banner te zien ik zou nu 2 daagjes verder zijn geweest. Maar vertel, geniet je er van? (Duh hihi), grote buik al? Mooie spulletjes voor de kleine gekocht? Babii, thnx lieverd! Het woord endometriose is nog niet gevallen bij alle onderzoeken, de meeste keren was bms rond 9/10 mm bij normale cyclus, en bij hormonen cyclus eerste keer inderdaad ook extreem! En nu dus weer bah bah We hebben een beetje een tegenovergesteld probleem he, best apart!! Ohja over het eigen bedrijfje nou mijn vriend en ik doen het hosten van websites, het maken van websites, betaalsystemen maken enz en hebben momenteel al meer dan 500 klanten dus ja dat loopt erg goed hahaha. Werk er zon 16/18 uur per dag aan, dus daardoor amper tijd over. Maar goed is altijd zo in de beginfase en neem het meer dan voor lief als je kijkt wat je er voor terug krijgt op de bank rekening hihihi. Nou lieve meiden een dikke knuff en super bedankt voor jullie lieve berichtjes!!