verzendkosten wehkamp

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wie weet hoe het zit? is het zo dat als je je gehele bestelling terugstuurt, het je uiteindelijk niks gekost heeft, ook geen verzendkosten(én geen retourkosten)??
    de website vind ik enigzins vaag hierover, net als de retourkosten... retourkosten zijn er nooit toch??

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Zal jou iets zeggen!! (dit is wel voor 9jaar geleden gebeurd)
    9jaar geleden kwam ik op straat te staan met baby en zwanger!! Had dus niets. Heb toen heeeeeeeeeel veeeeel besteld!! Heb ik terug gestuurd niets gehhouden... weer andere maten besteld, en 3 dingen gehouden.. zo bleef ik door gaan. Want ik had niets voor mijn zoon mij etc...

Uiteindelijk heb ik voor 300 gulden gehouden.. en had een rekening van 600gulden!!! Heb hier dus acteraan gezeten, en doodleuk zeiden ze.... verzendkosten, is altijd voor de koper!!! uiteindelijk in 1x afbetaald want die rente is zooo belachelijk hoog..... ik zou in de winkel iets halen!! ik heb het afgeleerd toen!!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Je krijgt al je geld terug, inclusief bezorgkosten als je alles terugstuurt.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik betaal nooit vooruit en stuur soms ook alles retour. Verzendkosten hoef je dan niet te betalen.

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ok, dus je bent niks kwijt als je alles terug stuurt... fijn :D als je ff in google zoekt kom je nl heel wisselende verhalen tegen. en de voorwaarden vind ik niet glashelder op de website staan.
    en natuurlijk is wehkamp duur... de enige reden dat ik er uberhaupt iets koop, is het feit dat ze er een heel fijn zittende spijkerbroek verkopen die nergens anders te koop is :) 1tje zit zo fijn dat ik er een 2e van bij wil kopen. maar ik kan dus beter alles terugsturen, en dan 2 broeken tegelijk bestellen, dan ben ik maar 1x verzendkosten kwijt :D

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    maar euh... retourkosten betaal je dus nooit?? of in sommige gevallen wel??

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik weet niet beter dan dat je het wel moet betalen hoor!
    Ik kreeg zelfs wel eens een herinnering dat ik dat nog niet had betaald!

En in deze tijden kun je maar beter bij de winkel kopen want internet winkels zijn nu ook een stuk strenger geworden, als je keer niet op tijd betaald krijg je er direct een boete overheen

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    butterfly, jij weet niet beter dan dat je wát moet betalen? verzendkosten, retourkosten, of allebei?

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Als je alles weer terugstuurt hoef je niks te betalen hoor! Heb het laatst nog gedaan. Als je wel wat houdt dan moet je de verzendkosten wel betalen, maar dat is ook logisch ;)
    Retourkosten hoef je bij Wehkamp ook niet te betalen, ze halen het gratis bij je op!

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Sorry.........verzendkosten.
    Retour kost nooit geld.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

zeeeeeer zeker dat je wel de verzendkosten moet betalen !!!! tenslotte hebben ze het produkt ook naar je verzonden :( dus ook als je het dan niet wilt houden moet je wel de verzendkosten betalen,retourkosten bestaan niet !!!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

helemaal met kiwi eens. bestel rm bij wehlkamp en nog nooit problemen gehad. en anders bel je de klantenservice. kun je vragen wat je wilt!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36

Dat vind ik gek. Heb laatst nog wat besteld maar dat paste niet, teruggestuurd en ik hoef niks te betalen. En zo is het bij de laatste 6 jaar al gegaan sinds ik klant van Wehkmap ben. Heb nooit verzendkosten hoeven te betalen als ik alles terugstuurde.

En retourkosten bestaan wel. De H&M rekent 1euro als je het terugstuurt. Bij Wehkamphoef je niks te betalen.

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    okee, dus ik blijf bij mijn conclusie dat het voordeliger is om alles terug te sturen en voor de 2 broeken een nieuwe bestelling te plaatsen :D

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Dat kan ook, maar je kunt het ook ruilen, dan betaal je volgens mij ook maar 1keer de verzendkosten. Misschien is het dan handiger om even met de klantenservice te bellen, want je kunt volgens mij geen ruiling doorgeven via de site.
    Succes! :)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bij Otto moet je geloof ik wel verzendkosten betalen, bij Bonprix ook meen ik.
    Neckermann en Wehkamp niet. 'k Vind het ook wel een stukje service. Soms zien dingen er in het echt toch anders uit.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#17 Eefke84, 10 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2009
    jewel ben het vandaag helemaal met je eens. ik hoef ook geen verzendkosten te betalen als ik alles terugstuur. en ruilen kan idd niet via de site. daarvoor moet je bellen. hahaha wij zijn wel goed op de hoogte. volgens mij zijn wij veel te veel vaste klant:p

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Dat vind ik ook red88. Ik heb met Wehkamp ook nog nooit problemen gehad.

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zeeeeer zeker weten dat je bij de wehkamp en de neckerman geen verzend kosten hoeft te betalen als je iets besteld hebt en het weer terug stuurt, ik bestel er al jaren en heb dit nog nooit gehad, kijk als je je kleding houd of een gedeelte er van dan moet je de verzendkosten wel betalen, ze komen het pakket zelfs gratis bij je thuis ophalen of je kan het gratis afleveren bij een DHL point ..

Ik weet dat Ponprix wel verzendkosten vraagt ongeacht of je je kleding houd of niet maar ik weet zeker dat het bij de wehkamp niet het geval is ...

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    bij wehkamp hoef je de verzendkosten niet te betalen als je de kleding terugstuurt. ik ben ook al jaren klant bij wehkamp en nooit verzendkosten betaalt als ik alles terugstuurde.

Deel Deze Pagina