Nee dat heb ik ook. En ik zou lekker een eigen bordje bestellen Het concept vind ik wel leuk trouwens, maar dan met mensen die ik leuk vind/kan kiezen zeg maar. En dat gaat natuurlijk niet met collega’s. Of je moet toevallig allemaal keileuke hebben.
Ik ben een onwijze muts qua eten, dus vaak zitten er veel dingen op zo'n schaal wat ik totaal niet lekker vind/niet eet. Ik zal dan ook niet zo gauw meedoen aan zo'n schaal of ik moet zeker weten dat er dingen bij zitten die ik wel eet. Ik zou dan ook zeker gewoon een aparte maaltijd bestellen, heb ik ook totaal geen moeite mee om dat te zeggen... we zijn uiteten, dan gaat het er toch om dat iedereen lekker eet, including myself. Overigens vind ik het concept van samen delen wel heel leuk en gezellig, maar dan liever met allemaal kleine gerechtjes die je zelf uit kan zoeken en waarvan je weet wat je dus besteld ipv van alles wat op een schaal.
Ik vind het altijd wel leuk en gezellig. Qua hygiëne heb ik gelukkig nooit vreemde dingen gezien, want zodra er een hand (al dan niet met zwarte rouw randen bij de nagels) in het eten verdwijnt, dan ben ik weg!
Ik vind het een prima concept (ik vind het wel een veilige manier om eens iets nieuws te proberen, bij een eigen bordje bestel ik altijd iets waarvan ik zeker weet dat ik het lekker vind omdat ik het anders zonde vind van mijn geld), maar dan moet het inderdaad wel zijn dat je gewoon vrij kan kiezen. Niet dat je verplicht van alles wat moet nemen, maar dat de ene wat meer van x en de ander meer van y eet. Dan heb je ook niet dat er erg op je gelet worden (tenminste over het algemeen) en kun je tenminste lekker eten waar je voorkeur naar gaat. Ik ga er dan wel vanuit dat je het eten op je bord schept met een lepel die bij een bepaald gerecht hoort en dat je bestek dus bij je eigen bord blijft. Anders wordt het wat onfris en zal ik sommige gerechten wel laten staan.
Nee dat herken ik wel! Ik vind het ook vies als iemand bijv een stuk chocolade afbreekt met zijn handen ( kan niet anders maar toch)of iemand die ik niet ken neemt eigen gemaakt eten mee.
Iedereen die het niet zo hygiënisch vind kan misschien ook even een flesje ontsmetter meenemen en dan eerst iedereens handen laten doen Oja ontsmet dan ook gelijk je bestek en niemand mag van tafel anders weer een nieuw rondje ontsmetten Sorry kon het niet laten
Ik wil oo Haha wat afschuwelijk! Je baas die partjes voor je gaat snijden en bepaald wanneer je wat moet eten maar dat is denk ik echt hoe je er zelf in staat, de een vindt het vreselijk en de ander merkt het amper op.
Ik zit sinds ik topic begon al na te denken over of het woord hygiënisch wel de lading dekt, maar ik denk het niet. Want ik maak me ook niet druk over degene die het eten in de keuken heeft staan maken ofzo. Ik denk dat het in mijn geval eerder een kwestie is van intimiteit ofzo, om het eten aan de te raken dat ik vervolgens opeet. Van de kok is dat anoniem, maar van mijn collega niet. Sorry, dit klinkt misschien heel vaag, maar ik denk niet dat het met bacteriën te maken heeft maar eerder met iets anders.
Ja, ik denk dat het voor iedereen weer anders is en de meeste mensen die hier reageren lijken er ook helemaal geen problemen mee te hebben. Het is ook erg populair, bij ieder restaurant waar ik kom zie ik het tegenwoordig als optie op de kaart staan. Die populariteit zal niet voor niets zijn Overigens is mijn baas een hele lieve en zorgzame vrouw en ik denk dat ze het met de beste intenties aan het verdelen was, om ervoor te zorgen dat niemand iets te kort kwam.
Schalen met frituur en mensen die doubledippen Buffetrestaurants waar iedereen in de bakken loopt te roeren En nu dit? Nee dank je. Eigen bordje hier. Zit nu wel samen met vriend een bordje komkommer kaas druifjes te delen maar ieder aan z'n eigen kant en wat je vastpakt laat je niet meer los
Je hebt echt wel onhygiënischer dingen gedaan met je vriend dan een stukje kaas eten welke zijn vingers al hebben aangeraakt. Anders was je waarschijnlijk niet zwanger geweest.
Haha ga dan in ieder geval met mensen die je mag en waarschijnlijk ben je ingeënt dus denk gewoon maar niet na en vraag een eigen bordje dan schep je even op voordat de rest begint
Wij eten regelmatig samen uit de tajin. Ieder heeft zo zijn eigen deel. Het is ook niet de bedoeling dat je je vingers aflikt tijdens het eten. Qua hygiëne valt het best wel mee denk ik. Ik vind het een echte manier van samen eten. Doe liever niet anders maar het is niet haalbaar bij elke maaltijd.
Ik vind het wel leuk eigenlijk, maae zsker niet raar als er mensen niet meedoen met gerechten delen hoor. Het is voor mij de bedoeling dat iedereen geniet op zon avond en als dat betekent dat iemand a la carte wil eten is dat prima. Een vriendin van me eet alleen kip dus die besteld sowieso altijd a la carte.