verzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door nicole26, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hallo ,

    ik heb een vraagje met betrekking tot mn verzekering . Het zit namelijk zo , voor zo'n vier weken terug is de vloer van mijn appartement ondergelopen met water , aangezien ik een laminaatvloer heb , hebben ze deze de dag erna gelijk eruit gesloopt .. nu heeft het beton een paar dagen moeten drogen , en dan zou er een nieuwe vloer in worden gelegd , maar ik zit nu 3 weken later nog te wachten ! ik word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan mij iets vertellen over hoe lang het nog gaat duren ... nu is er iemand komen kijken welke vloer ik had drie weken geleden , en hij zou ook regelen dat die nieuwe vloer z.s.m. gelegd zou worden , maar niets hoor .... als ik hem bel staat de telefoon uit , de expert al een paar keer gebeld en die beloven ook veel maar er gebeurd niets ... wat kan ik nu het beste doen ?

    En nog een vraagje , ik verblijf nu bij iemand anders met mijn dochtertje , want ik kan daar natuurlijk niet blijven , maar is er ook nog zoiets van een vergoeding per dag voor diegene waar je verblijft ?


    Alvast bedankt ...
     
  2. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat je het beste kan doen weet ik niet. overleg anders met de verzekering of je iemand anders mag bellen.

    De kosten van een nieuwe vloer worden vergoed. Dat jij nu bij iemand in de kost bent niet.
    Immers, als je thuis was geweest had je ook kosten gemaakt, dus wellicht kun jij een keer de boodschappen betalen ofzo.
     
  3. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

    Wat vervelend zeg...wij hebben begin dit jaar het zelfde meegemaakt. En moet zeggen alles was vrij snel geregeld. Heb je eventueel een tussenpersoon bij je verzekerings maatschappij, misschien kan je die benaderen en wellicht kan die er vaart achter zetten.

    Wat betreft een vergoeding? Dat durf ik niet te zeggen, je kan het wellicht doorgeven.

    Succes
     
  4. Niet meer actief

    Hoi,


    Ik zou eens bellen met je verzekeringsadviseur en ff lekker uit je tent gaan tegen hem/haar!

    Heel slordig hoor dat het zo lang duurt...

    Maar even voor de duidelijkheid; Waardoor stond je vloer onder water?

    En als ik het goed begrijp is er dus via je verzekering een expert geweest om de schade te bekijken en die heeft eigenhandig iemand ingeschakeld om de reparatie uit te voeren?

    Weet je of er al vloerdelen besteld zijn door de reparateur? Als dat niet zo is, kan je natuurlijk ook gewoon iemand anders laten komen...

    Ik zou echt even met je tussenpersoon bellen en hulp eisen!
    Dan kan je meteen vragen of er een vergoeding is voor de overnachtingen bij je kennis/vriend.
     
  5. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ten eerste heb ik geen tussenpersoon , ik heb die inboedelverzekering gewoon bij de abn amro afgesloten , en die sturen mij weer door naar een bedrijf dat de schade afhandelt , dat bedrijf stuurt mij weer door naar degene die hun inschakelen om schade te herstellen , en vervolgens word ik dan door dat bedrijf weer naar een vloer bedrijf gestuurd , en die kwamen afgelopen vrijdag langs om de vloer eruit te slopen :( dat is verdomme al drie weken geleden gebeurd ....

    Toen heb ik ook nog voorgesteld om hetzelfde bedrijf in te huren die dat toen voor mij ook gedaan hebben en de vloer geleverd hebben , maar dat was volgens de expert te duur :evil: toen ging ik helemaal hoog , daar ben ik toch voor verzekerd om hetzelfde terug te krijgen ....
     
  6. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi! Ik ben wel tussenpersoon. Als ik jou was zou ik de verzekeringsmaatschappij bellen. Het kan zijn dat zij het expertiserapport nog niet hebben ontvangen, maar het kan ook zijn dat het klaar staat om uit te keren. Succes!
     
  7. Niet meer actief

    Hoi Nicole,

    In princicpe is de ABN in dit geval jouw tussenpersoon, zij hebben je ook geadviseerd bij het afsluiten van de verzekering.

    Het kan inderdaad zijn dat zijn een expertisebureau hebben ingeschakeld voor het vaststellen van de schade en dat deze op zijn beurt weer iemand inschakeld om de schade te repareren, maar het feit dat ze je bij de ABN niet verder helpen nu alles vast schijn te lopen is toch wel heel vreemd...

    Ik werk zelf in de verzekeringen en kan je vertellen dat ik het nog nooit heb meegemaakt dat een tussenpersoon zijn handen ervan aftrekt..

    Is dat expertisebureau ook niet bereid om eens contact te leggen met die reparateur?

    Succes!
     
  8. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hoi ,

    Het probleem ligt m bij dat iedereen het naar elkaar toeschuift , toevallig belde net de reparateur/laminaatlegger op en had vandaag te horen gekregen van dat tussenbedrijf dat hij de vloer moest gaan leggen morgen , of WIJ de vloer dan al besteld hadden bij iemand :evil: :evil: grrrrrrr ik heb veel geduld maar nu raakt het toch echt op ..... Abn amro heb ik vanmiddag al gebeld en hun zouden zorgen dat het deze week gedaan zou worden ..... maar dat hoor ik al drie weken word er echt razend van ....
     
  9. Niet meer actief

    Kan ik me heel goed voorstellen, ik zou er ook mijn buik van vol hebben...

    Ik heb toevallig zelf twee weken geleden een schade gemeld aan onze laminaat vloer, maar die is ondertussen al uitbetaald!

    Ik duim voor je mee dat het deze week nog geregeld gaat worden!
     
  10. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Dank je , ik hoop het ook want het word tijd dat die kleine weer in dr eigen bedje kan gaan slapen :D :D i.i.g. bedankt voor je advies ...
     

Deel Deze Pagina