Morgen doet de rechter wederom uitspraak in deze zaak. Wie volgt het nog meer? Echt zó'n triest verhaal. Ik geloof zeker in de schuld van haar "moeder", maar ben benieuwd wat de rechter ervan maakt...
Echt een triest verhaal Denk dat de moeder zeker schuldig is, maar hoe dan ook is het te laat voor het arme meisje
Zo'n ontzettend triest verhaal. Arm meisje en iedereen die haar lief had Het echte verhaal zal idd nooit bekend worden vrees ik...
Veroordeelt tot 10 jaar. Gaan 3 maanden eraf vanwege dat lang duurde voor dat de zaak werd behandeld.
Denk dat ook iedereen te bedwelmd was om zich het te herinneren Toch een beetje gerechtigheid. En misschien heeft ze haar niet naar beneden gegooid. Het is alleen al terecht voor al het andere dat ze dat meisje heeft aangedaan.
Er zijn destijds verschillende uitspraken geweest. Eerst vrijspraak en daarna toch schuldig bevonden. Gelukkig nu toch weer celstraf. 10 jaar bij doodslag is volgens mij redelijk veel voor Nederlandse begrippen.
wat heeft ze haar aangedaan dan? Ik kan daar niets over vinden. wat een intens tragisch verhaal trouwens. Het arme meisje, arme vader, en ook arme moeder..
Ik vind het knap dat je medeleven op kan brengen voor de moeder. Heel triest voor het meisje en haar vader. Die moeder kan wat mij betreft niet hard genoeg gestraft worden.
Ik denk dat ik het hele verhaal niet gevolgd heb misschien? wat ik lees is dat moeders alcoholist was en stress had (financiële problemen). Jeugdzorg was vanaf een afstandje aan het meekijken maar er waren geen grote problemen gezien. Ik heb niets gelezen over verwaarlozing of een drugs hol. (Wat niet wil zeggen dat het niet waar is hoor, maar ik heb het nergens gelezen) Geen weldenkende moeder gooit haar kind van een flat en heeft daar vrede mee. Ongetwijfeld dat ze meer dan spijt heeft, schuldgevoelens, berouw, zelfhaat, noem maar op. Elke dag van haar leven, elke minuut zal ze zichzelf eraan herinneren. Terecht dat ze gestraft wordt, maar ze blijft een mens en moeder. Ze zal niet gelukkig zijn.
Er is een keer een docu of kort programma of iets dergelijks geweest over deze zaak een paar maanden terug. Het meisje groeide wel degelijk op in zwaar verwaarloosde toestand. Werd veel alleen gelaten en kwam dan vaak in een andere flat in de rij van een man waar drugs werd gebruikt. Vader had wel een bezoekregeling, dus zag haar soms maar moeder hield zich niet echt aan afspraken, en daarnaast had hij geen rechten of zoiets (ik weet het niet meer precies) vanwege geen voogdij of zo? Daardoor kon hij helaas niet veel. Hij heeft wel meerdere meldingen gedaan bij jeugdzorg geloof ik, maar kreeg het niet voor elkaar dat ze geholpen werd. Het was een triest verhaal in ieder geval waarvan je niet snapt dat het zover kon komen.
Triest verhaal met alleen maar verliezers. En niemand van ons weet wat er echt is gebeurd. Meer zinnigs kun je er denk ik niet over zeggen.
Heftig en zo verdrietig haar vader bleek niet haar biologische vader, misschien dat hij daarom geen omgang oid kreeg.
Ja zoiets was het! Hij heeft haar wel altijd als dochter beschouwd, heeft haar ook deels opgevoed als eigen kind (of kwam er later achter, ik weet t niet meer). En hij zag haar dus ook nog wel eens, dan kwam ze naar hem en z'n partner. Maar hij had dus helaas geen rechten.