Zag deze link net in de krant op internet staan. http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0 Vond het wel erg leuk. Jammer dat ik al getrouwd ben, maar zal hem onthouden voor ons 12½ jarig jubileum.
echt heel leuk, maar bij ons ga dit niet werken. hihi mijn vriend is een echte bar hanger, hebben jullie daar nog tips voor?hihi
Ja dat is mijn vriend nou ook een bar hanger Gewoon gaan mee hangen ...hihihihihihihi..... Leuk filmpje maar denk nie dat ik de danslessen van 15 jaar geleden nog zo soepel gaan ......
he jeetje..... krijg er waterlanders van hoor! dan is het toch bijna jammer dat je dit maar een keer met je hubbie mag doen... maar ach, als je het vaker zou doen is het weer minder bijzonder
Zo hier ook de tranen *schaam schaam* maar ik vond het echt super! Wauw als je dat toch eens op je bruiloft kon doen...
Soo hee, werd me toch effe een potje ontroerd door hier naar te kijken, heb ik altijd als ik getuige ben van zo'n geluk Echt prachtig, lijkt me heeeeel fijn als je zo de openingsdans kunt doen. Helaas kan mijn mannetje niet echt dansen en het is helaas ook nog maar de vraag of hij ooit de stap zal zetten mij ten huwelijk te vragen Mooi filmpje!
Ja vooral die lift....jeetje, wat is zwanger zijn toch een hormonen opdrijver! Ik koele kikker zit met een brok in mijn keel! Wij hebben niet gedanst op onze bruiloft.....zie mijn man dit ook niet echt doen, houten hark, haha...(wel een prachtige bruiloft gehad hoor..) Als je dit kan, geweldig idee, ook leuk dat die vrienden meededen!
Nou heeft niks met zwanger zijn te maken hoor ....het is ook gewoon een tranentrekker (dat filmpje)... Mooi hoor!