Dorien had wat mij betreft best wel de xfactor, dat het zingen wat minder was, vond ik niet zo erg. Ze kon wel leuk entertainen. Richie vond ik af en toe echt vals zingen, Anja vond ik een aanstelster, die veel te veel wilde laten blijken dat ze echt helemaal los kon gaan met haar gezang. X6 was ook wel aardig, maar om er nou een heel album van te hebben, en Christian, Melanie enzo was ik ook niet van onder de indruk. Toch niet zo'n geslaagd programma als de eerste series Idols (met Hind en Jim en Boris enzo), wat vinden jullie? Ik vond dat daar meer kwaliteit aan zang inzat en ook meer sfeer in het programma. Wat vonden jullie trouwens van het presenteren van Wendy? Hier is Richieieieieieieie, hier is Sharooooooooon, Anjaaaaaaaaaah ...... hahaha
Sharon is de terechte winnares! Ze was echt hartstikke goed. Wat betreft de presentatie van Wendy van Dijk: eerlijk gezegd had ik dat op een gegeven moment wel en beetje gezien. Al vind ik het wel een lieve leuke meid, maar toch. Op een gegeven moment had ik een beetje de buik vol van Wendy v.D.