Overtijd en vreemde ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alfie1986, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alfie1986

Alfie1986 Niet meer actief

Hey meiden, weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen vandaar hier.
    Normaal als ik met de pil stop kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik binnen 2 dagen.flink ongesteld ben gepaard met flinke krampen en buikpijn.

Nu had ik zondag mn laatste pil en zou dinsdag ongesteld moeten worden maar er kwam niets. Vanochtend die vervelende buikkrampen dus ik dacht dan zal ik wel ongesteld zijn.. in mn maandverbandje zat niks, alleen met afvegen n flinke veeg bruin-roodachtig slijm.. thats it! Verder helemaal niks.. ik ben netjes aan de pil, ben niet ziek geweest en heb al 2 kids maar dit heb ik nog nooit gehad. Ongesteldheid is bij mij altijd een groot bloedbad..

Twijfelen.. wel een test doen of kan ik dit wel gewoo als ongesteldheid beschouwen..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je topic staat hier niet goed, want je bent (nog) niet zwanger.

Je zou een testje kunnen wagen. Is die negatief, dan ben je volgens mij niet zwanger.

Ik had met de pil ook wel eens dat ik heel weinig bloedde in de stopweek trouwens. Geen idee waardoor dat kwam, maar ik was in elk geval niet zwanger.

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

Hier een beetje hetzelfde.. Ook zondag laatste pil gehad en nog geen menstruatie... nu moet ik er wel bij zeggen dat dit mijn eerste strip was van de 3 maanden na het verwijderen van spiraal..

Nu had ik gister ineens een veeg roze rekbaar slijm... daarna nog 1 keer veeg roze.. dacht dat de menstruatie zou doorbreken, maar daarna helemaal niets meer tot nu nog steeds.. Snap er ook niks meer van

4. Alfie1986

Zitten we dus in hetzelfde schuitje! Vind t zo vreemd, normaal barst t echt flink los.. dit is niks voor mij

5. Alfie1986

Ik bloed juist altijd heel extreem.. vandaar dat ik t maar vreemd vind

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Het kan zijn dat je gewoon een beetje een aparte maand hebt. Maar er is een heel goede manier om daar achter te komen: Testen!

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik zou een testje halen :) dan weet je het direct ;)

8. Alfie1986

Ik kijk t vandaag aan, word het niet meer morgen even testen

Deel Deze Pagina