Help! Lichtbruine afscheiding = menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dangers, Dec 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dangers

Dangers Lid

May 9, 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    #1 Dangers, Dec 15, 2013
    Last edited: Dec 15, 2013
    Hallo, ik kijk vaak rond hier maar dit is de eerste keer dat ik iets schrijf.

Ik wil even jullie hulp?

Ik ben sinds maart gestopt met de pil en heb een lange en onregelmatige cyclus: 38 tm 48.
    In augustus kon ons geluk niet op en was ik zwanger maar helaas kreeg ik een miskraam met 7 weken. Dat was halverwege september. De volgende eisprong voelde ik plots wel (voorheen niet) maar helaas kwam mijn menstruatie twee weken later door. Deze cyclus heb ik geen eisprong gevoeld, wel dat gevoel van "aankomen", en kreeg ik op dag 39 opeens een lichtbruine afscheiding die 5 dagen duurde. Ook heb ik sinds dag 35 lage rugpijn tot op heden. (dag 51, als dit geen menstruatie was)

Herkend dit iemand? Was dit dan toch mijn menstruatie?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

XXXX

2. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

Oct 2, 2013
    378
    0
    0
    Heb je onlangs nog een zwangerschapstest gedaan?
    Het kan namelijk zijn dat je "ongesteldheid" een innestelingsbkoeding was, en dat je nu toch zwanger bent!
    Ben benieuwd!

3. Dangers

Dangers Lid

May 9, 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Ik heb 2 dagen en 4 dagen na de laatste dag van deze afscheiding een test gedaan van sensitest, beide waren negatief. Ik ga er een beetje vanuit dat dit toch mijn menstruatie was, maar ben er niet zeker van.

XXX

4. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik had hetzelfde! Vlak voor mn NOD lichtbruine afscheiding die een dag of vier aanhield en daarna last van lage rugpijn. Was echt een beetje bezorgd maar 2 weken na die vermoedelijke NOD voelde ik mn eisprong en werd twee weken daarna dus ongesteld. Misschien is er iets geweest waardoor je ei niet sprong en springt hij later. En dat je lijf daardoor in de war raakte mbt die afscheiding. Het is ontzettend lastig maar ik denk dat je even moet afwachten nog!

5. Dangers

Dangers Lid

May 9, 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Oke dat kan natuurlijk ook nog. Ik wacht geduldig af tot er een ei aankomt of een menstruatie. Deze "nod" is morgen 2 weken geleden, dus hopelijk heb ik hetzelfde als jij. Ik hou sinds een paar dagen mijn temperatuur bij, ik had vandaag een kleine dip (0,3 graden lager), dus even afwachten wat het deze week verder doet.

Dank jullie wel voor de reacties!

XXX

6. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Ben benieuwd dus hou ons maar op de hoogte hier:)

7. Dangers

Dangers Lid

May 9, 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Ja ik hou jullie zeker op de hoogte! We zullen zien hoe het verder gaat :)

XXX

Share This Page