Jaja, wij zijn superblij!! Verhaal kort verteld: Afgelopen woensdagavond hebben wij onze prachtige zwarte kitten Mickey opgehaald. Toen wij daar waren lag hij innig te knuffelen met zijn prachtige en lieve zusje. Daarna speelden zij er vrolijk op los. Mijn vriend en ik keken elkaar verliefd aan en vroeger of zij ook nog beschikbaar was. Want als we ze samen mee kunnen nemen is dat voor de katten en voor ons leuker toch!? Helaas de kitten was al bezet. Er zou die vrijdag een mevrouw komen kijken en als zij interesse had dan zou zij de kitten zondag ophalen. Ik vroeg de eigenaresse mij te bellen als die mevrouw was geweest, want mocht ze geen interesse hebben dan houden wij ons aanbevolen. Maar helaas, in de avond kregen we het bericht dat de mevrouw enorm geinteresseerd was en de kitten zondag op zou halen. Nou balen zeg!!!! Hele weekend heb ik gebaald, maar ja, het zij zo. Tot vanmorgen! In mijn telefoon stond een sms dat die mevrouw gisteren niet is op komen dagen en of wij nog geinteresseerd waren! Jaaaaa! We gaan onze kleine lieve lapjespoes morgenavond ophalen. Heb helaas (nog) geen foto, maar ze is grotendeels wit met een paar oranje en zwarte vlekjes. Nu de vraag: Wie o wie heeft een leuke of originele naam, en helaas geen Minnie (de ander heet Mickey).
Wij hadden vroeger een geweldig mooie lieve poes (langharig met vlekjes) Oke, het was een poes maar wij noemde haar: Bob vonden we een stoere naam en dat paste wel bij haar
Onze lapjespoes heet Mowgli Onze kater heet Pebbles Mickey en Mowgli... Mickey en Pebbles Blijf je ook nog in de sfeer van een tekenfilm....
Laat ik Mila maar niet doen, zo heet de buitenlandse vriendin van mijn zwager Maar Lulu is een geweldige optie.
Wij hebben precies zo'n zelfde soort poes, zijn heet Tabby. Wij vonden het meteen leuk. Veel succes met het verzinnen van een naam!!