Ben ik nou een zeur?

Discussion in 'De lounge' started by autumn86, Aug 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

Sep 3, 2014
    790
    532
    93
    Mijn man is gisteren naar een festival gegaan. Ik heb hier speciaal een nachtdienst voor vrijgenomen. Wel op het laatste moment, want hij gaf de datum maar niet door.

Nou prima, ik red mij wel met de kinderen. Afspraak was dat hij de laatste trein zou nemen en daarna naar huis zou fietsen.

Natuurlijk is hij gisteren vergeten zijn telefoon op te laden.
    Om 0.20 heb ik een appje gestuurd of hij de trein had gehaald. Zo niet was de afspraak dan zou ik hem ophalen, zodat ik overdag nog even kan slapen voor mijn nachtdienst.
    Hij stuurde terug dat hij de trein had gehaald, telefoon is bijna leeg dus als je niks hoort ik ben onderweg.

Hij zou rond 3 uur op zijn laatst thuis moeten zijn gekomen met de laatste trein, telefoon staat uit en hij is nog niet thuis.

Ik heb al zo vaak gezegd, wees bereikbaar, geef aan als je opeens de stuk later aankomt. Maar niks...

Ik vermoed dat hij de trein terug niet gehaald heeft en samen met een vriend op het station heeft gewacht op de eerste trein, deze is 2 uur terug aangekomen, het is daarna 18 km fietsen.

Inmiddels ben ik behalve woedend omdat dit niet de afspraak was ook bezorgd dat hij nog altijd niet thuis is.

En nee dit is niet de eerste keer dat hij mij dit flikt. Hij is wel vaker tegen de ochtend aangekomen, terwijl hij zei veel eerder thuis zou zijn.

2. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

Dec 10, 2012
    1,034
    418
    83
    Female
    Nee hoor geen zeur! Ik zou ook lichtelijk woedend zijn. Niet eens omdat meneer z’n afspraken niet na komt. Maar omdat het in mijn ogen erg onverantwoordelijk gedrag is. Hij is n vader, en n man. Dit verhaal vind ik een beetje slaan op het gedrag van een tiener...

dreumesje, Noorie, Robijn89 and 12 others like this.
  3. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,725
    809
    113
    Zou ik ook niet blij van worden hoor!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Nee hoor vind je absoluut geen zeur.
    Zou hier zeker niet blij van worden.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Nee, hier zou ik ook niet blij van worden.

Kan je zijn vriend niet bellen?

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Eehh... nee dit zou ik ook echt niet oke vinden.

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

Feb 23, 2015
    744
    443
    63
    Female
    Ik zou dood ongerust zijn. Als hij zegt dat hij de trein had gehaald en nu nog niet thuis is. Dus hij heeft gelogen, nee ik vind je zeker geen zeur.

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou woest en doodongerust zijn! Hij had ook even met telefoon van vriend kunnen appen/bellen of wat dan ook. Het maakt mij niet uit hoe laat hij thuis komt, maar hou mij wel even op de hoogte (zeker als hij eerst laat weten wel in de trein te zitten!).

dds likes this.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou woest zijn.
    En dat zou die merken ook zodra die thuis komt.

10. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Ik vind dat je altijd bereikbaar moet zijn en anders had die je moeten en kunnen berichten met een ander zijn telefoon dus nee ik vind je geen zeur.En zeker als je kinderen heb wat als ze naar het ziekenhuis moeten of iets .

11. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Eerlijk?

Ik zou me er niet druk om maken. Lekker gaan slapen en hij ziet maar hoe hij thuis komt.

Als jij ergens heen gaat wil je toch ook niet steeds met het thuisfront bezig zijn?

Ik zou helemaal niet afspreken hoe laat hij thuis zou komen. Dat zie je vanzelf wel.

roosjuh007 and tantetil like this.
  12. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113

Maar vind je niet dat het thuisfront je wel zou moeten kunnen bereiken in geval van nood?

Marchella likes this.
  13. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik zou ongerust zijn. En als blijkt dat ie gewoon had gelogen, dan was het huis te klein geweest bij thuiskomst.

14. autumn86

autumn86 Bekend lid

Sep 3, 2014
    790
    532
    93
    Nee zijn telefoon staat uit :(

Hij heeft vannacht of keihard zitten liegen of hij heeft bedoeld dat hij de trein heen wel heeft gehaald. Soms is hij communicatief onhandig. Maar dan slaat het deel dat hij onderweg is nergens op.
    Ik wacht nog tot 12 uur, dan bel ik de politie wel. Begin steeds ongeruster te worden.

15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Zou je je geen zorgen maken? Met de laatste trein, waar hij blijkbaar in zat, zou hij rond drie uur vannacht thuis zijn. Het is nu bijna half 12 en hij is er nog niet?

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Huh? Maar hij had vannacht de trein wel gehaald? En tot op heden heb je niks meer gehoord? Ik zou serieus de politie bellen denk ik :eek:

17. Marchella

Marchella Niet meer actief

Bij mij kon die maar beter nog even niet thuiskomen. Veel beter voor zijn gezondheid..
    Onverantwoordelijke hork. Uitgaande van de situatie dat er niets ernstigs gebeurd is dan hè.

Rannie, Kolibrie, K00 and 2 others like this.
  18. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Niet helemaal.
    Ik ben wat ouderwets wat dat betreft. Dat "altijd bereikbaar zijn" vind ik juist heel vervelend.

Het was handig geweest als hij zijn telefoon had opgeladen. Maar om daar nou boos over te worden...

fafa likes this.
  19. Posh

Posh Niet meer actief

Ik zou ten eerste écht woest zijn en daarna ongerust.

20. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

Feb 20, 2018
    1,514
    853
    113
    Female
    Ik zou ook de weg gaan rijden die hij zou nemen en denk ik ook zeker de politie bellen.

Share This Page