Hoi, Nu zit ik met een erg luxe probleempje. Aanstaande zondag geven wij ons kraamfeest voor onze kleine meid alleen nu mag ik van mijn oma een cadeau uitzoeken tussen de 50-100 euro. Alleen ik weet helemaal niks!!!! Het is onze tweede dus het meeste hebben we al.... Wie weet nog een erg leuk hebbeding cadeau????
een duur ding waarvan je dnekt jah die wil ik maar schaf hem zelf neit aan omdat ik hem ent iets te prijzig vind. dus een bepaald speelding voor de kleine bijv. vind die reportage van heirboven ook een leuk iets. zelf word het bij ons een draagzak. de vorige keer hebben we een fietskar gedaan ook een mega succes.
Het is van je oma, dus ik zou iets blijvends kiezen. Ik had dit bij onze juwelier gezien voor +/- 55,-: Bekijk bijlage 12784 Je kunt dan het bestek laten graveren. Of een mooie zilveren rammelaar, die zijn ook prijzig, maar erg mooi! Het leuke is dat ze levenslang mee gaan. Zo heb ik nu voor mijn dochter de zilveren rammelaar van mijn vader.
Of bijvoorbeeld iets van groot buitenspeelgoed. Zoals een bolderkar of een trekker met aanhanger ofzo. Daar heeft ook je eerste al wat aan. Maar als je specifiek iets wilt voor het kindje zelf als aandenken ofzo.... je hebt bij de juweliers ook een hele serie verzilverde Nijntje-producten. Wij kregen een mooi muziekdoosje met Nijntje, moeten hem alleen nog even zelf laten graveren. Maar ze hebben ook hele mooie rammelaars, een grote Nijntje spaarpot, of een fotoalbum met verzilverd omslag.
Geen idee wat de prijzen zijn, maar - een zilveren bijtring - ketting (voor jezelf) met leuk plaatje en daarin namen kinderen gegraveerd
Aantal lessen babyszwemmen. of inderdaad een serviesset. Terra Kids - textiel & keramiek in pure vormen & materialen = Bij Terrakids kan je zelf iets laten maken, naar eigen ontwerp.
een naamkadootje? www.koterkado.nl of www.babygoodies.nl of zo'n heel groot speelkleed van kidzimpulz ?