hertrouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door puna, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Mn pa belde net dat hij gaat trouwen met zijn vriendin. Hij is net gescheiden van mn moeder en ging al jaren vreemd met haar.

Ben niet enthousiast, weet niet wat ik er van moet vinden.

:(

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat is altijd moeilijk, zeker omdat hij je moeder al een hele tijd voor de gek houd. Lijkt me heel vreemd ook om te zien als je vader dan ineens met een ander is.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Heftig meid! Ik kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen maar kan me wel indenken dat het vreselijk voor je is. Heb je wel goed contact met je vader en met je moeder? En met de nieuwe vriendin van je vader?

4. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Spreek en zie mn pa bijna niet. Zn vriendin heb ik pas 2 keer gezien en die doet iets te veel haar best om aardig gevonden te worden.

De band met mn moeder was voor de scheiding heel slecht, nu wel redelijk. Voel er niks voor om dit haar te vertellen. Mn pa had het mij ook al eerder gezegd dat hij bij haar wegging. Heb mn pa toen gebeld dat ik pas weer contact wilde als hij het ma verteld had. Hou niet van dat achterbakse gedoe.

Gaat me allemaal iets te snel. Nog maar net een maand officieel gescheiden. Ze wonen dan wel al een jaar samen en schijnen dus al jaren een relatie te hebben, maar toch.

Deel Deze Pagina