Hallo Allemaal, Mijn naam is Nikita ik ben 20 jaar en nu ongeveer 25 weken zwanger van m,n 1e kindje Het word een jongetje en ik kan haast niet wachten tot het zover is. Heb bijna de hele uitzet al compleet en tot nu toe ging alles goed, Vandaag bij de verloskundige geweest en te horen gekregen dan (ontdanks verschillende medicatie) mijn HB gehalte veel te laag is. De verloskundige gaat nu in overleg met de gynaecoloog om een afspraak te maken om via infuus meer rode bloedcellen binnen te krijgen. Ik hoop dat er hier misschien iemand is die mij daar meer over kan vertellen, Groetjes, Nikita
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan je helaas niet verder helpen met je vraag. Ik heb hier geen ervaring mee. Liefs Hummel.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Ik kan je ook niet helpen met je vraag, heel veel succes daarmee hopelijk gaat het goed komen. Liefs wolly
welkom, nog gefeliciteerd met je zwangerschap je krijgt dan infuus ingebracht en word er een zak bloedplaatjes ingezet om je hb weer wat op pijl te brengen