Nou dames, kom maar op met die grappige, gênante verhalen... Ik trap af: Vorige week zaterdag liepen ik en mijn moeder in het dorp vlakbij de kerk. We hadden het over die vieze huisspinnen en dat het goed moet vriezen zodat die krengen dood gaan. Dus ik riep heel hard: Die, b*tch, die!!! Kijk ik naast me en zie een lijkwagen aan de kerk staan... oops, ik kon wel door de grond gaan
hihihihi genant hahahaha Hier ook nog een leuk verhaal, van zo'n 10 jaar geleden. Ik woonde in Delft op kamers in een studentenflat , op de vijfde verdieping. Mijn moeder woont in Friesland en eens in de zoveel tijd kwam ze langs om wat gezelligs te doen samen. Zo ook op die beruchte dag . Mams en ik gingen gezellig samen naar ikea, wat leuke snuisterijtjes kopen voor mijn hok van 18m2. Het was wat smerig weer, regen, koud, wind. Dus mijn moeder had van thuis een hele grote pan boerenkool meegnomen voor mij plus mijn 5 huisgenoten (een grote kokspan). Thuis aangekomen neemt mijn moeder de pan boerenkool mee, en ik mijn nieuwe ikea aanwinsten. Op de vijfde verdieping aangekomen zie ik dat onze brievenbus post bevat, dus ik haal dat snel eruit en leg dat boven op de pan boerenkool, mn moeder liep inmiddels dus erg wankel EN DANNNNNNNNNN , We lopen naar buiten, over de balustrade richting mijn voordeur, en mijn moeder verstapt zich in een greppeltje aan de zijkant van de balustrade. In een reflex wil ze de railling grijpen , maar daardoor smijt ze verongeluk DIE HELEEEEE PAN BOERENKOOL, plus post naar beneden . 5 verdiepingen lager Ik schoot op de grond naast mn moeder want schrok zo, er zit een AH daar beneden en er lopen vaak mensen die daar parkeren, onder ons flatgebouw. We durven beide niet te kijken, en na 5 minuten kruipen we naast elkaar heeeeeel langzaam omhoog om te kijken wat voor ravage we hebben aangericht. Godzijdank is de pan boerenkool PRECIES tussen 2 auto's in gevallen. De boerenkool plus spekjes en stukken worst liggen echt tot vijf meter verderop bij de AH. en de post ligt ook nog ergens verdwaald tussen de klodders boerenkool. Ik ben snel naar beneden gerend en heb de post bij elkaar geraapt en ben snel naar boven gegaan. Schaamde me zoooooooooo. Leuk detail. Er zaten onderaan de flat heel vaak zwervers. te bedelen. Het zou toch wel erg ironisch zijn als een zwever door 10 kilo boerenkool om het leven is gekomen . Mn moeder en ik lachen er nog steeds regelmatig om.
Hahaha, geweldige verhalen, vooral die van de boerenkool. Zou het in mijn broek doen van het lachen. Zo had mijn vriend vorige week of die week ervoor al een stunt. Het had gevroren en volgens hem zouden de deuren van de auto's wel eens dichtgevroren kunnen zitten. Hij snel naar buiten om het te checken. Komt al mopperend binnen en ja hoor. Zijn deuren bevroren. Hij zal wel even met kokend water de deur openmaken, in de hoop dat die truc zou werken. Dus hij de waterkoker aan gezet. Loopt met dat hete water in de waterkoker naar buiten en dan... Komt hij tot de conclusie dat hij de deuren niet van het slot had gehaald en de deuren dus helemaal niet vastgevroren hebben gezeten. GOEDE MORGEN SCHATJE!!!
Werk in aan de kassa: zie ik een jochie een blikje energy in z'n broekzak stoppen. Ik besluit er niets van t zeggen. Rekent hij een zak pinda's af, zeg ik: issie van nature zo groot of leg je m op de band?