Ooit was er zo'n topic hierover. Bij het zien van welke gebruikersnamen heb jij zoiets JA die is van zwangerschapspagina. Bij mij zijn dat: 1:Het hele moderator en beheerdersteam van zwangerschapspagina 2:Caruli 3:Mede Maart 2008 mama's die meekletsen in het topic 4 De dames uit het topic:Borstvoeding en trots 5:Minyaweth 6:Krokus 7:Ons kleintje 8: penK Verder kom ik even niet,wat is jullie lijstje?
ik link er ook wel een aantal. derona (is nu deronasy) skatje knippy (deze 2 ken ik persoonlijk) bolbuikje (ik nu dus hanneke ) ook de modjes minyaweth caruli onskleintje rozemarijke(dankzij het bv topic) noatje(ook bv) cossy(ook bv) mamaesther mamavanjoshua ramona0209 (is nu seth) merleq (heeft nu een andere naam) verder kom ik nu ook even niet.weet ook weet oude namen maar sinds het nieuwe forum hebben een hoop mensen een naams wijzeging ondergaan. waaronder ik
Nou als je een gebruikersnaam ziet,en dan denkt ja die komt me bekend voor. Of als je iemand erg nauw hebt gevolgd in topics,dat bedoel ik zo'n beetje
Caruli, heel het forum vierde feest toen ze spontaan zwanger bleek te zijn over een maandje weer feest
Goh even denken... Een hoop moderators (Natasja, Elmo, vroeger Jolanda,...) idd mede maart 2008 mama's B en N Fem Ik ga hier morgen op terug komen, 't is al laat en ik kan niks meer bedenken.
Alle Modjes Alle dames van de Kruimels en Spruiten Club De Dames van Januari 2008 Minyaweth Krokus Caruli MerleQ Smoekie Dirksmama Chantal1984 Anstefay Consider Patrouska Valhalla Melloncollie Jufffie mamavanBatuhan Lucia Mama81 En zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik...
Hé waarom sta ik er niet tussen Misschien omdat mijn naam is veranderd ( Astrid 85 ) Hahahaha nee geintje. Uuhm ik denk aan: -Merijn -Caruli -Lucia -Valhalla -Consider -Smoekie ( Die mis ik!! ) -Mei mama's -Oktober 2007 mama's , alhoewel we een apart forum hebben.
Smoekie whahaha, daar heb ik vaak onenigheid mee gehad, en mee gelachen.... Jingels! Mamadeluxe Uhm... Ik ben ik erg slecht in namen vrees ik!
Zoveel, eigenlijk de meeste die al genoemd zijn! Maar waarom hebben er zoveel hun naam veranderd, maar zeggen dan nog wie ze vroeger waren?!??! Dan heeft het weinig nut lijkt mij....
even voor mij persoonlijk om antw te geven.ik had last van mee lezer omdat ze zochten op gebruikersnaam. nu heb ik mijn naam veranderd en kunnen ze mij niet meer vinden kreeg vorigeweek comentaar dat ik niet meer aanwezig was hier
Heey wat leuk dat mijn naam al twee wordt genoemd. Voel me wel vereerd hoor. Ik kan niet meer zonder het forum, elke dag kijk ik er op. Als ik er niet ben dan is er wat. Gelukkig heb ik nu ook mijn gebruikersnaam weer terug. Was even paar dagen ww vergeten. pfff wat erg vind ik dat dan.