shirtje ik word grote broer

Discussie in 'De lounge' gestart door furtadootje, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuk

Yuk Actief lid

30 mei 2013
    105
    6
    18
    Vrouw
    Nederland
    Ik stuur je even een PB.

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik zou even op v&d kijken dan heb je het morgen in huis als je op tijd besteld . Ik had 11 uur Savonds besteld en de volgende ochtend 10 uur was het er al .

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Die is leuk zeg! En origineel! :D Vind ik persoonlijk leuker dan de standaard stoer-grote broer of kus-grote zus zinnetjes..

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mijn moeder is ook zo'n lekkere. Bij de oudste liet ik een echofoto zien, ze reageerde wel blij, maar niet echt uitbundig. Ze dacht dat het een foto was van de hond die puppies kreeg ;). Bij de tweede had ik zo'n fotosneeuwbal cadeau gegeven (was rond Kerst), waarop mijn dochtertje stond met 'ik word grote zus' en aan de andere kant een echofoto. Weer viel het kwartje niet, ze keek alleen naar die foto 'oh grappig' en zette hem weer op tafel. Kon ik weer zeggen 'heb je wel goed gekeken? Pfff...Daarna was ze in beide gevallen wel helemaal blij hoor :D!

Voor het shirtje, ik zou gewoon transferpapier halen bij de Hema en een goedkoop shirtje erbij, kun je heel makkelijk zelf er op strijken.

5. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb toen bij de Zeeman een wit effen shirtje gekocht. Een leuk plaatje met tekst gezocht op google, die uitgeprint op strijkpapier en zo op het shirtje gestreken. Simpel en goedkoop. Heb er veel leuke reacties op gehad.

Deel Deze Pagina