Lieve iedereen, Voor een vriendin van ons, net bevallen van een gezonde dochter, ben ik opzoek naar het shirtje met de tekst 'papa's prinsesje'. Maar ik kan het dus echt nergens vinden Iemand die weet waar het te koop is en wat het kost?? Ik dacht dat ze hem in roze hadden met zilvere letters! Alvast bedankt voor jullie tijd
Of deze: Hoepie.nl Of deze: WB LS Papa's Prinsesje Webshop| ROWEYZZ fashion: kinderkleding VINGINO NOLITA RARE KIEZEL-TJE CARBONE SCOTCH ISLA IBIZA tevems dameskleding & schoenen.
Baby dump en prenatal hebben allebei de jongens versie wel ( papa's/mama's kanjer..) Maar deze versie heb ik nog nergens gezien. En ben al meerdere keren langs beide winkels geweest. Dank voor de internetsites. Maar nu met dat gedoe bij de post wacht ik liever even op tips van winkels waar ik langs kan gaan. Moet het voor 2 januari hebben dus via de post vind ik het een risico!
Heb je hem al? want volgens mij hebben wij hem net in de winkel binnen gekregen....ik hoor het wel, we kunnen ook op sturen
Als je het nergens kunt vinden kun je het altijd nog laten maken bij Hema (daar kun je kleding laten bedrukken met een tekst, heb ik laatst ook gedaan en resultaat was super!)
Ik ben ook. Al even op zoek naar die versie van papa's prinsesje doe van name it maar is moeilijk te vinden