Shirtje Rainbowbabies of Simplycolors?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Elfje81, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    In het 'eerste pakjes' topic zag ik dat iemand voor haar kindje(s) als eerste pakje een shirtje met naam besteld had bij Rainbowbabies. Nu lijkt mij dat ook erg leuk om te doen! Alleen krijg ik op de site van Rainbowbabies niet echt een goede indruk van hoe het er in het echt uit gaat zien. Ik heb ook bij Simplycolors gekeken, maar daarvoor geldt eigenlijk hetzelfde.

Is er iemand die ervaring heeft met de bedrukte shirtjes van één van beide aanbieders? Hoe vallen ze qua maat? Blijven ze mooi? En hoe zien ze er in het echt uit? Foto's zijn altijd welkom!! :)

Alvast bedankt!

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb bij beide besteld en mijn voorkeur gaat uit naar Rainbowbabies. Blijft mooi na het wassen, gaat niet pillen en blijft netjes in vorm. Simply colors ging hier wat pillen en werd korter en breder en de opdruk ging trekken. Welke kleur heb je in gedachte bij Rainbowbabies?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    simplycolors is een slechte kwaliteit vind ik. Het shirt krimpt snel en ziet er al snel verwassen uit jammer wel goede service

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Rainbowbabies is inderdaad mooier, maar de kleding valt vaak een maat groter dan van gewone merken, dat vind ik weer wat jammer, bestel vaak een maat kleiner dan ze eigenlijk hebben.

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    HIer ook helemaal tevreden met rainbowbabies. Blijft echt heel erg mooi, ook na veel wassen. Ga er vandaag ook weer bestellen voor de toekomstige beeb en de grote broer en zus ;)

6. emje

emje Niet meer actief

wij gaan ook bij rainbowbabies bestellen. we hebben daar erg veel goede verhalen over gehoord. alleen een klein vraagje: de babymutsjes welke maat kan je het beste bestellen voor een pasgeboren baby? aangezien de rest van de kleding zo groot valt.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier ook een voorkeur voor RBB. Alleen idd een maat kleiner bestellendan normaal.
    Wij hadden mutsje maat 1 maar hij kon hem pas op met 2 maand. Nu was hij ook maar 2850 gr en had een klein hoofdje.

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Bij beide wel eens besteld en moet zeggen dat de kwaliteit van RBB veel beter is. Bij Simply Colors gaat de stof pillen, bij RBB kun je wassen wat je wilt, maar de kleur blijft mooi, de vorm en de stof ook. Het valt alleen wel groot dus een maatje kleiner bestellen lijkt me wel verstandig.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb ook het mutsje van RBB en het is echt groot, ook ik heb maat 1 gekozen omdat zoonlief toen al bijna 2 maanden was. Inmiddels is hij bijna 5 maanden en het mutsje zit nog steeds erg ruim. Ik zou een X-small kiezen als je het als eerst mutsje op wilt kunnen zetten.

Ik vind de kleertjes wel leuk, maar voor een pasgeboren baby vind ik het wel heel erg groot met giga letters. Vind ik persoonlijk wel jammer.

10. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Dat wordt dus Rainbowbabies! :)

@ Stoffeltje: Ik zit te denken aan wit met zilver en dan voor Jara een roze met wit of wit met roze! Welke kleur kun je aanraden?

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wit met zilver lijkt me heel gaaf! Voor zowel jongen als meisje. Ik ken de kleuren zwart, diepbruin, nachtblauw, lichtgrijs, kaki, rood, paars, antraciet en turquoise. Van de opdrukken ken ik de jeans folie, rood vilt, bloesemroze vilt en wit folie. Op hun site kun je foto's bekijken en dan krijg je best een goed beeld.

Ze hebben trouwens laatst de maten aangepast en ze vallen nu kleiner dan bijv. een jaar geleden. Je kunt naar hun maattabel kijken.

Deel Deze Pagina