Onze schoonzussen vroegen gister alle 2 als wij wat wisten voor onze 2e dame ... Ik heb echt werkelijik geen idee alle grote dingen hebben wij nog van onze eerste... Moet trouwens wel iets zijn wat een tijd mee gaat Wat hebben jullie gekregen voor jullie 2e kindje ?? Of als je wat leuks en orgineels weet brand maar los !!
- Een fotocanvas - Een fotoboek (zo een die echt gedrukt wordt als een boek). - Mooi bedeltje als aandenken voor later. - Leuke knuffel (Lief lifestyle of snooze baby) - Eigen bestek Het is allemaal voor later maar als je al zoveel hebt (mazzelaar!) dan kun je best een beetje vooruit denken.
Armbandje krijgt ze al van mijn moeder bestek krijgt ze ook al van de buuf 2e kinderstoel hoeft niet onze oudste zit aan een soortbarkruk die wilde niet meer in de kinderstoel ... Wat een belachelijk "probleem" trouwens he ...
Haha, beetje luxeprobleem Als de 2e hier een meisje was geworden had ik wat leuke wensjes erop staan: - Mooi ledikantlaken & hoeslaken van TafTan - Nieuwe kap voor de bugaboo met roosjes - Slofjes/ schoentjes van babypaws in zilver of roze - Muziekdoosje - Zilveren rammelaar Volgens mij had ik nog wat meer wensjes maar ben ze vergeten. Tis hier een jongetje geworden
Hier hetzelfde luxe probleem! Ik mag van mijn ouders en schoonouders wat uitzoeken en ik moest er even over nadenken maar ik heb toch nog wel wat wensen: -een goede draagzak -kleding (oa paar goede rompers van name it en babyface in alle maten) -leren slofjes -een goede buggy -mooi canvas doek -inbakerzak van puckababy
als je echt alles al heb zou ik een spaarrekening openen en daar wat op laten storten het zo zonde als je iets vraagt wat je eigenlijk niet nodig heb of al heb..