Pfff roddels grrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder3, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou, wat me nu gebeurd vanmiddag.
    Ik kom op mijn werk, komt een collegaatje naar me toe en vraagt:
    Joh ben jij toen je vorig jaar weg was bij Mike vreemdgeweest met T**** ??
    Ik schiet in de lach en vraag
    van wie heb je dat in godsnaam??
    zegt ze
    ja van J*****, en ze wist het 100% zeker.

Nou jullie begrijpen dat ik gelijk bluspoeder was maar ik kon er ook heel erg om lachen....T***** is een goede vriend van mijn man en daar zou ik voor geen goud iets mee willen. Ik heb hem wel gelijk gebeld en zei tegen hem:
    Heb je de roddel al gehoord??....wij hebben iets met elkaar gehad vorig jaar
    Nou hij schoot in de lach en we kwamen niet meer bij.

Toen ik het Mike vertelde schoot hij ook keihard in de lach.

Normaal zag ik die meid regelmatig, maar ze is nu verhuisd en zie haar bijna niet meer maar ik heb haar wel even een priveberichtje via Hyves gedaan:
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

Kom tie:

ik hoorde van iemand dat jij had verteld dat ik vorig jaar toen ik weg was bij Mike met T***** vreemdging en je was 100% zeker van je zaak.
    Dat ik ff weg was bij Mike is nog geen teken dat ik iets met een ander heb.
    Je weet helemaal niks van die situatie dus ga ook geen verhalen verzinnen over situaties waar je niks van weet en niks mee te maken hebt.

Hoe kom je daar in godsnaam bij??

Voortaan voor je iets over het dorp wilt lullen, zou ik eerst wat navraag doen, dit voorkomt een hoop gezeik....je maakt er niet echt vrienden mee zeg maar......

Ons heb je er niet mee want wij hebben er goed om gelachen en T***** trouwens ook, die lag helemaal in een deuk toen ik hem belde....

Ik wou het je persoonlijk vragen maar aangezien je niet meer op de camping naast me schoonouders woont zie ik je niet veel meer dus doe het zo.
    Anoes

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Niet te druk over maken meid.. Maak het zelf al te vaak mee op het werk, al dat geroddel, degene die ermee begint heeft meestal gebrek aan aandacht.. Dus verder niet op ingaan, weet dat het moeilijk is zeker omdat het niet waar is, maar ik kan vanuit mijn eigen situatie zeggen dat je sterker in je schoenen staat als je er boven staat! Moeilijk, maar give it a try.. En je zult zien, ze druipen langzaam af op zoek naar een nieuw slachtoffer..

Veel succes!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ik laat haar verder ook doen maar ik wou haar even laten weten hoe ik erover dacht....
    verder boeit het me niet, wij weten zelf dat het niet zo is en kunnen er hard om lachen haha

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja ik snap je helemaal hoor! Het is ook goed dat jullie erom kunnen lachen.. Ik ben hierin misschien iets te nuchter geworden:(.. Heb het te vaak mee gemaakt en maakte er zelf ook altijd een punt van door er op in te gaan.. Het effect dat je krijgt door haar links te laten liggen is veel leuker, aanlachen en verder niet op ingaan.. Maar ik begrijp je helemaal, zo`n mail had ik vroeger ook gestuurd..:)

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    die heeft gewoon niks beter te doen...of misschien is ze jaloers dat je weer terug bent bij je vriend en wil ze dat nu met een grote leugen verstoren. Ik zou ook meteen een mail hebben gestuurd en daarna niet meer erop reageren

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben de laatste tijd zo ie zo wat minder op mijn mondje gevallen:)
    en laat veel minder over me heen lopen.... maar 1 mailtje is genoeg en verder reageer ik er niet meer op.
    Hier in het dorp wordt zo veel geroddelt en normaal laat ik het altijd links liggen maar deze keer niet, komop zeg 1,5 jaar geleden pfffffff. Dus moest er wat van zeggen:)

Dus misschien een beetje kortaf maar zo gaat het bij de laatste tijd heel veel, kortaf reageren hihi:)

Het mooiste is is dat wij haar alleen van zien kennen en niet persoonlijk.

om het even kort uit te leggen, mijn man en ik zijn vorig jaar 8 lange weken uit elkaar geweest, ik wist helemaal niet meer wat ik wou en zat helemaal in de knoop en ben even weggeweest. maar gelukkig hier weer samen heeeeeeel sterk uitgekomen:)

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja hier word ook flink geroddeld dus wij gaan ze als weer 1 april is iedereen een grote leugen vertellen omdat ze steeds over de hoeveelheid kinderen van ons zijn het zeuren zet ik met 1 april op me hyves dat we zwanger zijn van een tweeling hahaha omdat ze zo zeuren ga ik ze nog gekker maken. We worden gewoon zo ziek van het geroddel

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja niet leuk meer af en toen he, daarom normaal sta ik erboven maar nu liep mijn emmer even over....

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Vrouwen.
    Ik vind dit dus echt een piep streek. Dit kan ze niet maken gewoon. Zo krijg je dus gel*l, en zo ook die fantastische roddels de wereld in. ik kan je wel zeggen, maak je niet druk.Maar ik zou ook héél erg kwaad zijn. De mail is duidelijk, laat je wel even weten wat ze terug mailt. (al is die kans erg klein!)

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Natuurlijk dat ik dat weten, maar haar kennende...ze heeft een grote b*k maar een klein hartje en zal ze niet reageren,,,,maar je weet nooit ik wacht het af.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik vind geroddel heerlijk, als ik weet dat er over mij geroddelt word, dan speel ik hun eigen verhaal wel mee.

Kan goed begrijpen dat je emmer overliep. Maf wief die J****

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Maf wief?? Dat moet een Maastrichtste zijn! haha

Ja ben dan inderdaad ook wel benieuwd of je een reactie krijgt! Post je hem dan hier, kunnen we meegenieten:)

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee ze kwam uit tilburg als ik het nog goed kan herinneren;) maar hier gebruiken wij dit ook:D soms wil ik ook een woord neer zetten en dan denk ik owja dat kan niemand lezen dat dialect

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha daar heb je mamabeer weer.. Wat een lol om half 3 hier!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee joh ben een Amsterdammert die niet in die stad woont, maar wel vlakbij :p

Mamabeer, ik vind jou 1 april grap nu al hilarisch !!!

Noesje, ik hoop dat het maffie wief wel reageert hoor, tis toch geen slapjanus. Ben benieuwd waarom ze de roddel ter wereld heeft gebracht.

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat heb je als je man snurkt voor de hele buurt wakker te houden...hij snurkt echt keihard en net kwam de buurman even om :D

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    :$ en ik heb 5 kinderen :$
    Wat moet de wereld daar wel niet van denken:$

Meid, ik ken t. Toen ik zwanger was van de 3e begon de tamtam. Absurd toch...3 kids.
    gnagna...er kwamen er nog 2.
    (en mn zus heeft er 6, zit in de familie zeker :D)

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik sta ver boven roddels en ze zoeken t maar uit. Doet mij vrij weinig.
    Enige keer dat ik er flink last van had was tijdens mn scheiding. De gekste verhalen gingen rond.
    Zo wist mijn ex te vertellen dat ik toen en toen vreemd was gegaan en wel daar en daar in de auto.

Dat is gezellig geweest zei ik, in de auto, voor de deur van een kroeg, hoogzwanger.......(blijkbaar waren ze vergeten terug te tellen...)
    Ik zei tegen hem, als je dat allemaal gelooft, weet ik meteen wat mijn huwelijk met jou al die jaren waard is geweest..

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik word er echt gek van en maakt niet uit waar ik kom..laatst kwam ik bij de dokter en toen zat er ook weer iemand in de wachtkamer die ik kon en het eerste wat ze zei met een rare toon in dr stem was: het is toch wel de laatste HOOP ik toch.

Mijn moeder daar in tegen is helemaal overtuigd dat we er ooit nog eentje nemen. Die maakt het niet uit al hadden we er 10! Maar dat gaat hier niet gebeuren...ik zie het niet gebeuren dat we ons huis verkocht krijgen! het is nu al veels te klein! We hebben het niet echt gekocht op 3 kinderen;) nu gaan we beginnen met alles te verbouwen en hopenlijk krijgen we het dan verkocht en kunnen we een duurder en groter huis kopen...

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nou lekker dan! zo ging hier eerst de roddel dat ik bij de eerste extra zwanger was geworden zodat mijn man bij me bleef:$ wat sommige mensen wel niet denken! en bij de tweede werd meteen al gevraagd of het een ongelukje was. En toen we trouwde wist iemand de opmerking te maken: ze zullen het wel doen voor de kinderen omdat het zo hoort...nou niet dus we trouwde omdat we ziels veel van me kaar houden!

Deel Deze Pagina