Ons nichtje gaat trouwen, we zijn de hele dag uitgenodigd. Wat zouden jullie voor geld bedrag in een envelop doen? Moet minder zijn als voor een zus of broer vind ik.
Het is ook net hoeveel je kunt/wil missen! hoe goed je met je nicht omgaat. Mijn band met mijn nicht is heel sterk dus vandaar dat wij 50 euro hebben gedaan. En voor broers en zussen 100 euro maar het is net wat ik al zei het is wat je kunt/wil missen. Het is voor iedereen vrij persoonlijk denk ik
Ja das helemaal waar! en ik zie mijn nichtjes bijna nooit! En ik ben ook nog eens de oudste van de fam, ze moeten allemaal nog trouwen haha
Toevallig van de week een bruiloft gehad van neef van mijn man (en daar gaan wij heel veel mee om) en we wilden eigenlijk 50 euro geven. Maar uiteindelijk werd het 10 euro op een taart (7) met 30 bierviltjes met foto (25) en 2 schorten met foto ( 31) dus lichtelijk iets meer. (maar zijn voor ons echt bijzondere mensen) Normaal doen wij dus 50 euro als we daggast zijn en ook echt iets met die personen hebt, en anders 25 euro.
50 euro. maar heb gezien op ons huwelijk dat ook heel veel vrienden en familie dat niet doen en volstaan met 20 euro.
ik heb mijn nicht 20 euro gegeven maar ja ik zie haar verders ook nooit. mijn andere nicht zie ik vaker die zou ik 50 euro geven.
als wij de hele dag erbij zijn geven we 50,- voor alleen de avond 25,- ligt er ook aan of je er veel mee omgaat idd. maar 40,- is ook zeker genoeg hoor
Als je daggast bent 50,- Wij hebben van de meeste van onze vrienden 20,- gekregen... Van mijn broer VEEL meer
Als ik een hele dag wordt uitgenodigd zeker 50 euro, miss wel meer. Ligt er natuurlijk wel aan of je dat kan missen, maar het is wel bijzonder als je de hele dag erbij mag zijn.
Als je er de hele dag ben is 50 euro wat aan de matige kant. In mijn familie, maar ik ben dan ook Spaans, is het gebruikelijk dat je jezelf uitkoopt. Ik ben net getrouwd en ik had van een van de daggasten 10 euro gekregen. Dat vond ik dan weer een beetje te karig. Maarja, het gaat niet om het geld toch?
Ik zou indd ook denken aan iets van 25-40 euro, maar zoals genoemd is dat ook afhankelijk van de band met die persoon. Persoonlijk kan ik het niet missen, dus wij zouden wat minder geven dan 40/50 euro...
Nicht zou ik 50 euro geven, hoe goed of slecht de band met haar is. Ik vind voor een trouwerij mag je best 50 euro geven. Toen mijn beste vrindin ging trouwen heb ik haar 100 euro gegeven. Broer en zus geven wij veeeeeelll meer.