Welke fiets?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Novastar, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    ik ben even lekker op de zaken aan het vooruit lopen. Ik heb gesolliciteerd naar een leuke baan. Het is op een paar km van waar ik woon en nog naast het kdv waar onze zoon ingeschreven staat ook. Ik ben geen fervent fietser maar als ik aangenomen word wil ik op de fiets naar het werk en het kdv. Manlief en ik rijden nog steeds op dezelfde barrels als in onze uitgaanstijd dus misschien moet ik gaan kijken voor een goede tweedehands fiets. Ik hoef geen echte mamafiets maar er moet wel op een veilige manier een kinderzitje op kunnen (voor- en achterop). Een dubbel standaard en een stuurslot zijn wel handig en zo'n voordrager lijkt me ook wel wat. Welke fiets hebben jullie die hieraan voldoet?

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik heb onlangs een Gazelle Bloom van een collega overgenomen. Het is wel een mama-fiets. Juist daarop zit een stuurslot (of op fietsen met een mandje). Ik zie dat je zoontje ruim 4 maanden is. Hij kan pas mee op de fiets als hij goed rechtop kan zitten. Dat is rond de 9 maanden (advies van internet, maar ook van de fietsenwinkel)

Deel Deze Pagina