Lastig te zeggen. De controlestreep op de middelste is ook donkerder. Ben benieuwd als je vanavond nog test en morgen. Mijn streep was nog iets donkerder, wie weet komt je meest positieve straks en zit je meer dan goed vanavond!
Misschien omdat het met ochtendurine was dat zowel de controle als de teststreep donkerder zijn? Of kan dat niet?
Ja dat kan zeker Daarom mag je ook niet ( muv de cb) met de ochtendurine testen omdat je in deze urine te hoge lh waarde kan hebben wat dus voor een vals positieve test zorgt
Ja hoor! Ruim om tijd. Bij mijn miskraam had ik 1,5(!!) dag na mijn positieve ovu test geklust (man is veel weg voor zijn werk) en bij deze zwangerschap had ik in de ochtend een posi ovu test en 's nachts pas kunnen klussen omdat we op reis gingen (vlucht etc.).
Ik kijk nu nog eens maar ik vind ze nog niet helemaal positief. Bij mij werden beide strepen en het precies even donker. Test straks nog even Anders!
De onderste lijkt mij donkerder dan de andere drie. Ik denk echt dat je net tegen een positieve test aanzit. Maar ik lees ook dat niet iedereen zo donker test dus met vanavond zit je prima.
Deze is inderdaag iets lichter dan gister. Ik denk als je het gister avond gezellig hebt gemaakt en dat vandaag nog een keer doen dan heb je in ieder geval alle kansen gegrepen
Temperatuur vanochtend nog niet gestegen, maar FF zet mijn eisprong wel op gister? Ik heb altijd mijn eisprong de dag na positieve ovulatietest... Hoe kan dit nou?
Je hebt iets ingeregeld bij FF waardoor hij dus nu een streep zet. Het kaartje ziet er ook zeer vreemd uit. Zonder coverlijn. Normaal zou hij namelijk een kruis gaan zetten. Ik verwacht dat jouw temp morgen gaat stijgen en je dus vandaag een eisprong gaat krijgen. Ps hoe weet je dat je altijd de dag na de ovu je eisprong hebt? Je hebt de hele vorige cyclus niet getempt dus daar kan niet vanuit gaan. Heb je alle maanden hiervoor dan getempt??
Ja ik temp al heel lang en altijd eisprong dag na positieve ovulatietest. Ik wacht morgen inderdaad even af. Gister en eergister gezellig gemaakt, was dat voldoende denk je?
Als ik mijn temperatuur verhoog vanaf morgen dan zet hij inderdaad het kruis op vandaag.. Dus misschien eisprong iets later geweest
Kan trouwens ook nog zijn dat ik vannacht mijn eisprong had en daardoor mijn temp nog niet is gestegen. Temp stijgt pas minimaal 12 uur na eisprong
Kan het ook zijn dat mijn thermometer stuk is? Hij blijft maar 36.7 aangeven (de eerste meetdag wel 36.6).. of heb ik geen eisprong gehad? Heb voor de zekerheid nog een keer getemperatuurd toen ik opstond en toen gaf hij eerst drie keer 36.7 aan en toen 36.8... Dus wel LH piek gehad maar geen eisprong?