shit en nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heids, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Laat hem inderdaad lekker in zijn sop gaarkoken. Jullie zijn met zijn twee dus in dat huis blijven!!
    VEel sterkte en geniet wel een beetje van je zwangerschap heh.
    Groetjes Senseemillia
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Veel sterkte !!

    Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet ervan.

    Verder sluit ik me aan wat Neeltje zegt.
     
  3. pammy

    pammy Actief lid

    jeetje dat is wat
    vind het heel naar voor
    maar wil je wel feliciteren met je zwangerschap

    heel veel sterkte
     
  4. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Jeetje zeg,maar ga je toch feliciteren met je zwangerschap en heel veel succes wensen!
     
  5. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    wat een ontzettend nare gebeurtenis, terwijl het zoooo mooi kan zijn. wat een enorme ei*** zeg! Laat je niet uit het huis zetten, laat hem maar mooi zijn biezen pakken. Heeft hij geen reactie gegeven toen je vertelde dat je zwanger van hem bent??
    Ik hoop dat je het allemaal een beetje vol houdt en je lekker in je huisje kan blijven, jij moet goed om jezelf gaan denken want je bent tenslotte toch met zijn 2tjes nu!!
    GR Carry
     
  6. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    jeeetje bedankt voor jullie lieve reacties ! doet me goed.

    heb hem net ff met de realiteit geconfronteerd ( hihi) heerlij kom ff al mijn woede eruit te gooien. en nu ziet hij ook dat hioj heleaal verkeerd heeft gereageerd. Hij is nu hard aan het zoeken naar een betaalbaar huisje voor mij en de kleine. Hij zegt nu ook dat hij er wel voor wil zorgen en dat hij mij zal steunen. ( ik hoop het maar ) Hij gaf oook aan dat hij door de schrik zo heeft gereageerd. ( mag geen exuus zijn toch .. ) maar goed ik ga dr voor en we zullen wel zien waar het schip strand
     
  7. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik hoop ook dat hij echt zijn best gaat doen!

    SUC6!

    X MIR
     
  8. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wat een rotsituatie zeg.
    Hoe weet je dat je al 3 maanden zwanger bent, heb je al een echo gehad?
     
  9. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Wat een rotsituatie zeg!! Ik hoop dat je toch kan genieten van je zwangerschap.
     
  10. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heel veel moed doorheen deze situatie meid !!
    Hoop dat jij en je beebje je plaatsje krijgen waar veel liefde en genegenheid leeft !!!
     
  11. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Veel sterkte Heids! Hoop dat je snel de rust hebt om van je zwangerschap ook te kunnen genieten.

    liefs
    suzan
     
  12. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Beste Heids,
    Het gebeurt vaker bij mannen dat een zwangerschap afschrikt. Het heeft natuurlijk mijn zijn verantwoordelijkheid te maken en zijn vrijheid. Erg triest voor je. Hopelijk vinden jullie een weg samen.
    Zelf ben ik bij mijn eerste kindje , nu zes jaar, ook met vijf maanden zwangerschap, uit elkaar gegaan. Was erg moeilijk, maar op een of andere manier heb je tijdens je zwangerschap zo'n oerkracht dat je dat doorstaat. Het is geweldig om een kindje te mogen dragen en dat straks in je buik te voelen. Je bent niet alleen. Als je het alleen moet doen gaat dat lukken en maakt het je sterk. Kan best zijn dat hij even tijd nodig heeft. Heel veel sterkte en kracht!!!
    Groetjes Jacq
     
  13. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Allereerst van harte met je zwangerschap. Hoe dan ook, iedere zwangerschap is een wondertje op zich en daar mag je supertrots op zijn. Maar wat een rotsituatie met je (ex-)vriend. En hij wil jou, terwijl je zwanger bent, uit huis gooien? Wat een klojo (sorrie hoor...)!!!! Hij kan in elk geval het respect voor jou en jullie ongeboren kleintje opbrengen om een geschikte woonruimte te zoeken! Maar dat hij je nu aan de kant zet, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Wat een onvolwassen knaap. Eerst van allerlei plannen met je maken en nu blijkt dat je zwanger bent is het ineens 'ho maar'?!?!?! Sorrie, maar daar kan ik me echt ongelofelijk boos over maken.

    Maar kop op meid. Dit is uiteraard supermoeilijk voor je, maar je moet je concentreren op je zwangerschap, jezelf en je toekomst en als hij daar geen deel van uit wil maken, is dat ZIJN verlies (ookal snap ik dat dit vor jou heel verdrietig moet zijn).

    Alle goeds en liefs toegewenst meid!
    Anouk.
     
  14. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Heids heb je gevraagt waarom hij de relatie wild beeindigen :(:

    Dit is zo iets raars hij hoorddat je zwanger bent en hup weg is hij.

    Ja sorry maar zo mag hij echt niet reageren :) je bent nu harstikke kwetsbaar :)

    Ik vind het zo erg voor je :)
    Maar dit is toch geen rede om gedump teworden.
    Dat slaat nergens op, waarom doet hij dat nou :(:

    Is het dan zo'n kwal :) weet je je verdiend beter :)

    Heids ik hoop voor je dat je in de tijd een lieve partner vind :)
    Ik hoop ook voor je dat je nu nog kan geniete van je zwangerschap ;)

    En ik wens hem een hele slechte toe komst :) ja sorry :x

    Meissie hou je sterk he :) voor jou en je kindje ;)

    Liefs Manon.
     
  15. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    He meis, heel veel sterkte met je relatie ( als dat er nog inzit :( )
    En natuurlijk van harte met je zwangerschap :D
     
  16. Ja Heids, zo te lezen verdien je idd een betere kerel dan deze!
    Maar ja, aan dat soort uitspraken heb je nu niets.
    Ik hoop dat je toch een manier vindt (ook al ben je nu alleen maar verschrikkelijk boos en verdrietig) je leven weer op de rails te krijgen en te genieten van je zwangerschap (met of zonder man). Het zal wat tijd kosten, maar hey: keep your head up! Je redt het wel.
     
  17. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hee Heids. Allereerst toch gefeliciteerd met je zwangerschap. Als ik jou was zou ik me niet uit mijn huis laten jagen. Hij moet zelf maar weg. Ik zou contact zoeken met een advocaat. Als je niet veel verdiend, hoef je alleen een eigen bijdrage te betalen. Ik kan je hier nog wel meer over vertellen als je wilt. Stuur me dan even een pb.

    Sterkte.
     
  18. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    he meis


    toch een beetje gefeliciteerd en wees maar niet bang ik sta klaar voor je zal je helpen overal mee zolang ik het kan meissie

    we hebben als zoveel mee gemaakt dit komt ook goed en mss ben ik ook wel zwanger omdat ik nu ook over tijd ben kenne we lekker met zijn tweeen zwangeren :d

    komt goed meis en laat die kerel in zijn sop gaar koken je verdient beter !!!!


    xxx je lieve vriendinnetje :D
     
  19. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ps meid je moet je banner veranderen haha
     
  20. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    tja .. banner veranderen . ik weet het maar ik wete niet eens hoelang ik zwanger ben .. denk dat ik dat maar ff afwacht .. ik ben namelijk wel heel lang overtijd dus tot zo ver klopt mijn banner ...;)

    Maar tjeeee zeg bedankt voor al jullie lieve reacties ....

    ik heb vandaag echt een gevoel van het is allemaal niet waar ( ontkenning ) en ik zie 30000 beren op de weg .. morgen eerst maar eens naar de dokter
     

Deel Deze Pagina