shit en nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heids, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Erm.. nee je bent zwanger hihihihi
    Je moet maar gewoon de laatste dag van je menstruatie invullen.. zo lang zul je toch zwanger zijn!

    groetjes
     
  2. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    ja dat snap ik maar vorige maand teste ik nog negatief en ben toch al behoorlijk overtijd. als ik mijn laatste dag invul ( ongeveer want ik hou het nooit bij ) zal dat december geweest zijn
     
  3. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    jee meid wat een verhaal zeg verschikkelijk, ik hoop wel dat hij zijn verantwoordelijkheid nakomt.
    en laat je vooral niet op je kop zitten.
    Ik wil je ook ff feliciteren met je zwangerschap.
    Heel veel sterkte en succes.

    Liefs M
     
  4. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hai Meis,

    Allereerst wel gefeliciteerd met je zwangerschap,
    ten tweede:
    Wat een verschrikkelijk nare stuatie zit je in zeg!!!
    Ik vind dat je vriend je aardig in de steek laat, en aan de dingen die ik lees en die hij tegen je gezegd heeft, zou ik zeggen: laat hem lekker in zijn sop gaarkoken en probeer voor jezelf en je kleine een nieuwe start te maken....
    Ik snap dat het moeilijk is, en zwaar wordt, maar je kindje heeft meer aan 1 aleenstaande toegewijde ouder dan aan een mama en papa waartussen de spannign voelbaar is, en die steeds met elkaar in de clinch liggen, laat staan een vader die zo egoitstisch is dat hij zn vriendin en ongeboren kind zomaar op straat zet!

    Je red je wel, in iedereen zit de kracht om te vechten, en je hebt de klein, dus je weet voor wie je t ook doet!

    Heel veel sterkte!!!

    Liefs, Dorien
     
  5. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Volgens mij had ik toch gelezen dat ie alweer een beetje aan het bijdraaien was?
     
  6. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    ja idd hij draait echt bij nu. hij zegt ook ik ben er voor je ! we zijn nu samen naar een huisje vor mij en de kleine aan het kijken. Hij zegt wel dat hij er niet blij mee is, maar goed dat ben ik nu ( ook ) niet. we zien het wel het balangrijkste is dat we er samen uitkomen voor die kleine, die kan er immers niks aan doen.
     
  7. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gelukkig maar zeg,ik hoop dat alle toch nog goed komt voor jullie!
     
  8. Niet meer actief

    Hoi Heids, hoe is het nu met je?
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Veel sterkte meid! En probeer maar wel lekker te genieten van je zwangerschap, dat heb je wel verdient!

    Marian
     
  10. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    t'gaat allemaal wel .. denk ik .. heb moeite om sterk te blijven. Vandaag heeft mijn EXschoonmoeder ( de vrouw die altijd heeft gezegt dat ik haar ' eigen' dochter ben) mij verteld dat ze denkt dat ik dit doe om haar zoon aan mij te binden.. naja zeg. ook zegt ze dat ze mij niet geloofd dat ik zwanger ben.

    ik heb vandaag de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt. maar ik heb er bewust voor gekozen dit pas vrijdag te doen. omdat ik net dit weekeind een behoorlijke klap heb gehad.. en zwanger en gedumpt.

    ook ben ik vandaag weer begonnen met werken en dat is nu ook belangrijk voor mij .. inkomen ! Ik ben altijd vrijdag middag vrij dus ja dan plan ik mijn dokters gesprek daarop. ook ben ik volledig op de hoogte dat de dokter mij niet eens kan vertellen hoelang ik zwanger ben. Volgens ex familie wel .. maar goed. Ze willen dat ik hun zoon meeneem naar dit gesprek. ik wil dit dus ff niet. ik wil zelf heen zelf mijn vragen/ angsten kunnen voorleggen zonder dat er iemand emotioneel doorheen zit te tetteren. Ik denk namelijk niet dat ik dan alles kan vragen wat ik wil vragen. ook hier is met zwaar pissig over.

    Net ben ik na mijn werk naar mijn ex schoonouders gegaan ( heb toch niks te verbergen... ) en daar ff verteld dat ik hier dus echt niet over lieg en dat ik niet hun zoon aan mij wil binden op deze manier. maar dat ik moet kiezen of hun kleinkind mag leven of niet .. en dat ze moeten kappen met het puchen naar iets waarvan ik niet weet of ik dit wil.

    weer werd er aangegeven dat ze hun twijfels hadden .. ja ik kan het mij nog voorstellen ook. tuurlij is het een hele schok dat hun zoon ineens een kind krijgt en geen relatie meer heeft .. maar om dan aan mij te twijfelen .. belachelijk

    Voelde zo goed om ze de 'waarheid' f te vertellen wie denken ze wel niet dat ze zijn

    10 min later .. mijn schoonoeder heeft gebeld .. tja ze heeft het moeilijk ... WIE NIET GVD zit me gewoon helemaal op te vreten ..

    Ik beslis en niet iemand anders !
     
  11. sappie

    sappie Fanatiek lid

    He meid,

    Laat je niet gek maken door je schoonouders !! Het is jouw leven en jij bepaalt wat daarmee gebeurt !!
    Ik hoop dat je voor jezelf de juiste keuzes gaat maken !
    Veel sterkte en probeer als het even kan wel van het kleine wonder in je buik te genieten.

    Liefs sappie
     
  12. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Hoi Heids,

    Wil je even laten weten dat ik erg met je meeleef.
    Wat een situatie waar je in zit, en nu beginnen je schoonouders ook nog.
    Heel moeilijk allemaal, ik hoop alleen wel dat je bij je eigen gevoel
    blijft en je niet door anderen laat beinvloeden.
    Durf je eigen keuzes te maken,
    hoe moeilijk dit nu ook moet zijn.
    heb je eigenlijk ook al met je eigen ouders gesproken??
    dikke knuf kaily
     
  13. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Mijn ouders zijn hier van op de hoogte ! en staan 100 % achter mij wat ik ook doe of beslis. daar ben ik zo blij mee.

    Ik weet niet toen mijn ex schoonoeder mij vandaag op het werk belde ( ja je leest het goed dit alles deed madame over de telefoon ) ik kon toen helemaal niet praten, tja daar weten ze nog niks..

    En toen ik naar huis reed dacht i echt wat denkt ze wel ik ga dr gewoon heen .. ik heb toch niks te verbergen ..

    nu weet ik vreet me helemaal op ..

    maar ff iets anders .. hadden jullie ( zwangeren onder ons 0 het ook zo koud ? echt ik kan iet warm worden en 1 hand is net ijs .. en een hoofdpijn :( kon wel gezopen hebben
     
  14. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Lieve Heids :p

    Het is jou leven niemand bepaal wat jij gaat doen :)
    Ik ben wel erg blij dat je toch nog troost kan krijgen bij je ouders.

    Als ik jou was zou ik gewoon niet meer naar je ex schoonouders gaan.
    Wat een vreselijk mens zeg!

    En ik vind het heel goed dat je voor je eigen bent op gekomen!

    Maar ik stel weer mijn vraag: heb je aan je ex gevraagt wat voor rede hij heeft om jou zo in eens tedumpen?

    Is er op dit moment niemand die je nu even in huis wil nemen, tot je een eigen huis heb.

    Je heb op dit moment gewoon rust en liefde nodig!

    Ik vind het toch zo erg voor je, wat een kl**t z*k zeg :) :)

    Meisie heel veel sterkte met je beslissing ;)

    Liefs Manon.
     
  15. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    @manon,

    De reden is dat hij niks meer voor mij voeld en dit al 6 maand zo voeld maar bang was om dit aan te geven...

    Tja das eigenlijk alles wat hij daarin heeft aangegeven
     
  16. estresse

    estresse Lid

    22 feb 2006
    17
    0
    0
    hoi heids,

    ook ik heb zoiets mee gemaakt. ik had wel al 2 kindjes, mijn dochter was 4 en mijn zoontje was anderhalf.
    7 jaar een relatie. als het aan mijn ex had gelegen had hij mijn zoontje nooit willen hebben. maar ben blij dat hij er is(hou verschrikkelijk veel van ze) maar ik ben 3 maanden na mijn huwelijk gedumpt voor een ander. terwijl ik net aan het aansterken was ( had in het ziekenhuis gelegen wegens chronische ziekte) woog nog maar 42 kilo en dan 3 maanden na je huwelijk gedumpt. was inmiddels 20 kilo aan gekomen in 7 weken tijd (prednison) en dan word er als reden gegeven. ja ik vond het al twee jaar kl*te gaan. ja sorry hoor maar dan trouw je ook niet. vlak voor mijn huwelijk was ik weer zwanger en weer wou hij dat ik het weg liet halen .Hij had als reden dat het financieel niet kon maar jammer genoeg kreeg ik een mk.
    ik probeer hiermee te zeggen en geloof me.
    zulke mannen zijn het niet waard echt niet.
    ik ben nu anderhalf jaar verder(ben nog niet gescheiden pfff) maar ik heb nu een schat van een vriend. is verschrikkelijk lief voor mij maar wat ik nog belangrijker vindt hij is verschrikkelijk lief voor mijn kinderen. niet alle mannen zijn hetzelfde als die hufters.
    ook voor jouw komen betere tijden.
    en tussen haakjes , ik had ook zo een schoonmoeder. ik was ook een dochter voor haar . nou ze heeft me laten vallen als een baksteen maar maakt niet uit zulke mensen krijgen hun trekken wel.

    veel liefs estresse
     
  17. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Hi Heids en Estresse,

    Jullie verhalen zijn zo herkenbaar en tegelijkertijd is het toch verschrikkelijk dat mensen zoiets doen. Heids, ik vind het verschrikkelijk voor je wat er nu met je gebeurt, maar tegelijkertijd ben ik ook heel blij voor je dat je ouders je zo steunen. Dat is heel belangrijk! Probeer je leven zo goed en zo kwaad als het gaat weer een beetje op de rails te krijgen. Ooit komt voor jou ook het moment dat je weer lekker in je vel zit. Sterkte meid.

    gr. Anne
     
  18. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tjee Heids wat een verhaal.
    Gelukkig kan ik hier niet over meepraten maar hoop dat je ondanks alles toch positief kunt blijven denken (is ook belangrijk voor jouw baby).

    Denk alleen aan jezelf en je kind. Je zult helaas nu je "echte" vrienden gaan kennen, laat de rest (met die zgn. goede adviezen) gewoon vallen en probeer te genieten van je zwangerschap.

    Sterkte meid, je zult het nodig hebben.

    Silly
     
  19. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Heids,
    Ik krijg gewoon kippenvel als ik jouw verhaal lees.
    Ik vind het echt vreselijk voor je.
    Ik hoop dat je weer snel de kracht zult vinden om verder te gaan, voor jezelf en voor de Baby.
    En vooral geen energie meer steken in mensen die het niet goed met JOU voor hebben.
    Jij en de baby staan nu op de 1e plaats.
    Sterkte ermee, Veel liefs Hope.
     
  20. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Ontzettend bedankt voor al jullie lieve reactie !
     

Deel Deze Pagina