wat een verhaal zeg! toch gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop dat alles snel weer op rails komt, gelukkig dat er nog zoveel mensen achter je staan! schoonfamilie die krijg je er altijd gratis bij, of je er wat aan hebt of niet! maar leuk is het zeer zeker niet! succes!!
Hi heids,wat een kl**tzak zeg,wel de lusten maar niet de lasten.en nu moet je het huis uit,hij kan je toch niet zomaar op straat zetten nu je zwanger bent! dat doe je toch niet. ik ben blij dat je zegt dat je hem nu niet meer wilt,maar leuk is anders natuurlijk. maar ik weet zeker dat je het wel gaat redden zonder hem,heb je nog wel familie ofzo waarop je op terug kunt vallen? ik zou zeggen geniet van je zwangerschap en sterkte met de situatie. liefs van angela
He Heids, Hoe gaat het nu met je ? Ik hoop ietjes beter. Even terugkomend op het feit dat je zegt dat je het zo koud hebt. Ik heb hier sinds kort ook last van maar dan eigenlijk alleen s'avonds. Kan dan echt niet warm worden !! Misschien hoort het wel bij zwanger zijn of we zijn een klein beetje grieperig (hoewel ik verder geen koorts ofzo heb). Rare lichamen hebben we hoor als we zwanger zijn, je snapt er af en toe niets meer van. Liefs sappie
Nou meid, wat een verhaal toch. Ik leef echt met je mee. Je moet echt voor jezelf en je kleintje opkomen en hoe pijnlijk het ook is, hoe je (ex-)schoonfamilie met je omgaat, het is jouw toekomst. Of zij je nou geloven of niet. Ik wens je echt het beste en kracht toe om je sterk te maken in deze situatie. Anouk.
Hallo, Ik zal hier ff het verhaal verder gaan vertellen: Vrijdag morgen; Ik word gebeld door ex en hij beweerde nu dat het kind niet van hem is maar dat ik een goekopen hoer ben. Een kwartier ruzie gemaakt aan de telefoon. Ik had anders die vrijdag een afspraak bij de huisarts maar omdat ik die dinsdag al was geweest heb ik het 3 x die week aan mijn ex gevraagd of ik de afspraak van die vrijdag moest laten staan. Hij heeft nooit gereageerd hierop en ik heb vrijdag morgen gebeld naar de HA dat de afspraak niet door ging. Om 11 die ochtend belde hij met de vraag "hoe laat moeten we bij de HA zijn?" Dus toen ik hem dat uitlegde schold hij mij uit voor hoer en beweerde hij dat het niet zijn kind was. Die avond belde ik hem met de vraag of hij naar 'huis' kwam om te praten. Hij gaf aan niet met mij te willen praten. Om 21:30 uur kwam hij binnen vallen met in zijn hand een zwangerschaps test en zei hierbij letterlijk; "Je plast er nu overheen of ik schop je binnen 24 uur de woning uit". ik heb dus maar ff vriendelijk bedankt voor dit dreigement en heb hem uitgelegd, dat als hij nu binnen was gekomen met de vraag zullen we morgen samen een test kopen en zou je die dan voor mij willen doen, ik heel anders gereageerd zou hebben. Maar ik laat me niet eerst voor 'rotte vis' uitmaken omdan vervolgens te pringen als meneer zegt "spring". Hij verliet vervolgens woest de woning en is naar zijn ouders vertrokken. 's morgens ontvang ik een sms met de vraag of ik goed had geslapen. Ik smste terug gaat wel en jij ? Hierop kreeg ik het antwoord " je weet wat ik gisteren heb gezegt , vanavond ben je uit de woning". Ik heb hier verder niet op gereageerd. 12:00 uur zaterdag middag: Een bestelbus + 2 auto's van ex familie leden reden hier de straat in en de deurbel gaat. ik doe open en ex met zijn papa staan ineens binnen. Ze melden mij dat ze mij vandaag op transpotr zullen zetten naar mijn ouders. Dit zou hij ( expap) met mijn vader hebben overlegd. Mijn exschoonvader loopt naar buiten om de ongeveer 100 bananendozen uit de vracht auto te laden. ik heb de voordeur netjes gesloten en heb mijn vader gebeld. Die wist van niks maar adviseerde mij de politie te bellen. Dit heb ik gedaan. de politie gaf hier aan de deur gesloten te houden tot zij waren gearriveerd. een half uurtje later kwamen 2 agenten binnen. De een nam mij apart en de ander mijn ex. De vriendelijke agent vertelde mij dat ik een jaar lang hier heb gewoond en mee betaald heb aan de vaste lasten ik het recht heb opgebouwd als huurder. ook al staat de woning niet op mijn naam. mijn ex kan mij dus niet op straat zetten over ergen transport naar ver weg. Dit werd ff meegedeeld aan de 7 man die buiten stonden en deze dropen af met straat tussen de benen. Hierop is mijn ex ook vertrokken en heb ik nu 'al' 24 uur rust. Ik denk er nu wel over om terug te gaan naar de woonplaats van mijn ouders en daar werk en een huisje te gaan zoeken, ver weg van deze mislukte mensen. maar gisteren 1-0 voor mij. ik hou mijn kind en zal er alles aan doen om het contact met zijn vader 'open'te houden.Ik zal het ook nooit negatief praten naar mijn kind toe. Wel heb ik een dagboek gekocht waar ik alles op een nette manier beschrijf hoe het deze week is gegaan. Mocht mijn lieve baby/kind oou vragen gaat stellen dan kan ik hem het dagboek geven. Zo dus was ff mijn verhaal tot vandaag
Lieve Heids, Zit gewoon met grote ogen je verhaal te lezen. Ik wil jou niet kwetsen maar wat een ongelofelijke LUL is die ex van jou zeg !! Volgens mij heeft ie ze niet meer allemaal op de rij. Meid laat je niet gek maken. Ik kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van, ik zoek mn eigen huis en dan ben ik van het hele gezeik (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) af !! Jij en de baby gaan nu voor alles !! Zorg goed voor jullie tweetjes. Jij bent degene die bepaalt hoe de zaken nu lopen en daar heeft hij niets meer over te zeggen, het is jouw lichaam en jouw leven !!!!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!! Veel liefs van Sappie
Jeetje, ongelofelijk! Wat een EIKEL en zijn familie erbij!! Ik wens je heel veel sterkte toe! Dit zou een leuke tijd moeten zijn...
inderdaad, ook ik zit je tekst werkelijk met grote ogen te lezen... Geen woorden voor. Je bent geloof ik wel een hele sterke meid, als ik dat zo tenminste allemaal lees. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Ook ik heb met grote ogen je verhaal gelezen Meid laat je niet uit het veld slaan en laat die mensen gewoon lekker voor wat het is zodat je een beetje rust krijgt en eindelijk een beetje kan gaan genieten van je zwangerschap! Veel sterkte meid!!
Jeetje, wat een gedoe toch allemaal. Echt heel erg dat het zo allemaal moet, wel erg knap van jouw dat je zo sterk kan zijn en ook dat je je meer gaat toespitsen op je zwangerschap. Hij gelooft dus niet eens dat je zwanger bent. wat een klojo... Hoop dat het rustig blijft en dat misschien is het zoeken van een rustige plek wel het beste... Heel veel sterkte. groetjes kaily122
Hier nog een die zijn ogen amper in de kassen kan houden! Ik hoop dat het allemaal snel voor je is opgelost, dit is niet echt goed voor je! Maar zoals ik al eerder zei, volgens mij ben jij best hardstikke sterk en sla je je er wel doorheen.... Sterkte met alles Marian
Niet normaal, zo ga je toch niet met elkaar om na zo`n lange tijd samen te zijn geweest. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Probeer je niet te gek te laten maken en blijf sterk voor jezelf en de baby. Liefs Hope
jeetje ...wat een walgelijke vent ...humz misschien fam. van mijn ex ..pfff ...ben blij dat je daar van weg bent , probeer te genieten van je zwangerschap ...toppie dat je voor je kindje kiest meid greetz en sterkte asjuh
Jeetje wat zijn jullie allemaal lief zeg .. ben dr stil van. Ik krijg gewoon de liefste en de mooiste baby van de wereld en ik word een super mama
Wat een verhaal Ik sluit me bij de anderen aan en wens je heel veel sterkte. Hartstikke goed van je dat je een dagboek bijhoudt! x Panda