shit en nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heids, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Pffffffffffffff Heids, hij gaat steeds gekker doen, die ex van je! :x :confused:
    Super goed dat je de politie gebeld hebt!

    Laat die %#$@#@%^ maar stikken, als hij zo doet ben je beter af zonder hem! Toch?

    Heeeeeeeel veel sterkte!

    X MIR
     
  2. Niet meer actief

    Wat een eikels zeg! Sterkte!
     
  3. gemmajansen

    3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    lieve Heids

    Hou vol hoor! Hij moet niet denken dat ie je zomaar alles kan maken.

    Blijf voor jezelf opkomen en bel indien nodig weer de politie! Ik kan me zo voorstellen dat je dit allemaal zo anders had voorgesteld!

    Hou vol, en ik hoop dat je toch van je zwangerschap kunt genieten.
     
  4. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    jeetje Heids, ik heb net even bij zitten lezen, en zit met open mond te lezen, ik wist wel dat er gigantische schoften bestonden maar die ex van jou slaat toch wel alles, en dan die familie!!!!!!

    blijf sterk meid, en petje af dat je de deur toch op een kiertje wil laten voor je kind. jij moet doen wat jij denk dat goed is, maar ik zou je met klem willen vragen om hem niet het kindje te laten erkennen en niet te vermelden bij de aangifte van JOU kindje, ik krijg al kippenvel bij het idee dat hij zich met de opvoeding van jou kindje gaat bemoeien.
    via een dagboek alles beschrijven houdt het wel helder en je zegt dat je het netjes schrijft voor de kleine, zo sla je 2 vliegen in een klap en hou jij de eer aan jezelf!!!

    heel veel sterkte meid, denk aan jezelf en aan je kindje!!!!
     
  5. estresse

    estresse Lid

    22 feb 2006
    17
    0
    0
    lieve heids,

    uit de grond van mijn hart wil ik je veel sterkte wensen.
    doe wel rustig aan probeer(ja makkelijker gezegd dan gedaan) rustig te blijven. denk aan wat er in je buik groeit.

    ik weet wat je mee maakt......

    heel veel liefs
    essie
     
  6. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik lees nu (vol ongeloof) voor het eerst je verhaal wat een eikel is dat zeg. heel veel sterkte, kop omhoog.

    groetjes marloes.
     
  7. harriette

    harriette Actief lid

    18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Lieve heids,

    Jeetje wat een stel onbeschofte #^%#$ ex familie heb je.
    Niet te geloven dat ze je zo op straat wouden zetten, hier heb ik echt geen woorden voor.
    Ik vind het heel knap dat je je eigen niet zo aan de kant laat zetten en dat je ze dat ook duidelijk laat merken.

    Ik kan me niet voorstellen, dat je met iemand waarmee je zoveel leif en leed hebt gedeeld je zo het leven zuur wil maken.
    Je zo kan vernederen en kleineren, echt ongeloofelijk.

    Bij deze wil ik je heel veel kracht,succes en een goede zwangerschap wensen.
    En inderdaad wij zijn er allemaal voor jou.

    Liefs en een dikke knuffel
    Jetje ;)
     
  8. Jeetje wat een ongelovelijke (niet voor forum beschikbaare scheldwoorden).

    Maar ik geef de andere groot gelijk hoor Niet erkenen
    en bij een notaris een voogd laten vast leggen.
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    heids ik lees nu pas wat jou allemaal is overkomen en ben het met neeltje eens, ik zou voorkomen dat hij je kindje erkent, ik heb iets soortgelijks als jij meegemaakt, je mag me altijd een pbtje sturen als je vragen heb, want na 8 jaar zit ik nog steeds in een juridische strijd, die familie was ook heel opdringerig en bemoeizuchtig, hij heeft wel duidelijk gemaakt van voor persoonlijkheid hij heeft,heel goed dat je een dagboekje bijhoud, vind ik ook heel sterk van je! ga voor jezelf en jouw kindje! meis heel veel moed en sterkte!!

    liefs sim
     
  10. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    IK heb er echt geen woorden voor. Dat zoiets bestaat gewoon...Heel veel sterkte toegewenst meid.
     
  11. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Leids,

    Ook hier hebben we je verhaal met ontsteltenis gelezen. Zijn haast geen woorden voor. Leids, als je hulp nodig hebt, al is het maar met verhuizen of anderzijuds....een pb-tje is genoeg!

    Liefs Karin
     
  12. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jeetje meid, wat verschrikkelijk voor je!!
    Heel veel sterkte gewenst en hopelijk kun je toch een beetje genietenvan het zwanger zijn.
    Liefs fredje
     
  13. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Lieve Heids,

    Ook ik heb met grote ogen jouw verhaal gelezen. Meid, wat jij allemaal meemaakt en net in een periode dat je vollop zou moeten kunnen genieten van je zwangerschap. Ik sluit me aan bij de eerdere berichten. Laat hem het kind a.j.b. niet erkennen. Zelfs als hij ineens gouden bergen zou gaan beloven. Als de kleine er eenmaal is en hij houdt geen woord, krijg je juridisch en emotioneel heel veel ellende en dit kan dan jaren gaan duren. Natuurlijk moet je zelf beslissen wat je uiteindelijk allemaal wel en niet doet, maar ik hoop dat je je in ieder geval heel goed laat voorlichten over allerlei regeltjes, zodat je zo min mogelijk voor vervelende (toekomstige) verassingen komt te staan. We staan achter je hoor!

    Gr. Anne.
     
  14. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ohhh Lieve Heids :(

    Wat een rot vent zeg, en wat is hij kinderachtig zeg :)
    Ik vind ook dat je goed gehandeld heb, jij ben op dit moment het alle belangrijkst ;)

    Jou ex is echt een hond :) ik zit me eigen echt op tevreten dat zou een mooie voor mij zijn :) :) ik had hem alle hoekjes van de kamer laten zien :)

    Meisie weet je zeker dat je je kindje ooit aan hem wild voor stellen :(:
    Die jongen is niet goed :confused: geloof mijn nou.

    Hij kan je niks maken hoor, jij ben de mama als jij niet wil dat hij het kindje ziet , win jij hoor :)

    Als dit ooit mijn zou overkomen , nou pech voor die man dan, maar dat kind komt hij nooit meer tezien.

    En trouwens hij zegt toch dat het kind niet van hem is :rolleyes:
    Je moet wel eerlijk zijn tegen je kindje als die ouder is, je moet wel vertelen dat hij je er uit heeft gegooit.

    Ja dit is mijn mening hier over, maar dit vertel ik alleen omdat het ook anders kan dat jij nu van plan ben :oops:

    maar je moet doen wat je zelf natuurlijk wil ;)

    Heids heb je je ouders al gebeld, of je een poosje bij hun kan :(:
    Wanneer ga je daar weg, ik ben bang dat je ex gekke dingen ga doen :(:

    Ik wil je niet bamg maken hoor :oops:
    Maar je kan nu beter bij mensen zijn die van je houden ;)

    Heids hou je sterk he jij ben de baas nu hoor, laat je niet kennen hoor :)

    Liefs Manon.
     
  15. nique

    nique Actief lid

    27 feb 2006
    197
    1
    0
    Lieve Heids,


    Wat een verhaal!!!! :evil: :evil:
    Ik kan je alleen heel veel sterkte en kracht toewensen.

    Liefs Nique
     
  16. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    jeetje .. ben dr nu echt helemaal stil van... bedankt

    Ben vandaag lekker 'thuis'gebleven van werk en denk dat ik dat deze week blijf doen. voel me kei en kei moe heb vandaag ook tot 1 uur geslapen :)

    Ben hard bezig met een huisje en hoop zo dat ik daar vandaag uitslag over krijg :D
     
  17. Niet meer actief

    Heel veel succes met je huisje en rust maar lekker uit!
     
  18. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Lieve Heids,

    Ik heb echt veel bewondering voor je, hoe je dit allemaal doet zeg.!!
    Ik vindt het echt heel erg knap van je.!
    Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

    Liefs Micha
     
  19. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey Heids,

    Jeetje wat een ellende meid. Heel veel sterkte met wat er komen gaat. Probeer zoveel mogelijk van je zwangerschap te genieten, want dat heb je verdient! Bedenk maar dat hij degene is die nu iets moois zal gaan missen.
     
  20. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    WHAHAHA JOEJHOEEEEEE !!!!! IK HEB EEN HUISJE !!!!!!!!! IN DRENTHE IK BEN ZO BLIJ BLIJ BLIJ ik heb zelfs vandaag ( lekker snel ) een knal rood rompertje gekocht + een blad over baby's :D:D:D:D:D:D
     

Deel Deze Pagina