shit en nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heids, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Gelukkig, nu heb je iets anders om je op te focussen i.p.v. druk maken om de stress met je Ex.
    Gefeliciteerd met je huis.
    En vooral een hele gelukkige tijd toegewenst voor jou en de baby in jullie nieuwe eigen plekkie.
    Liefs Hope
     
  2. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    dat is echt helemaal fantastisch dat je een nieuw huisje heb gevonden (en zo snel al!!) heerlijk...
    nou straks na de verhuizing kan je de rust nemen die goed is voor jou en je baby en bij de mensen die wel echt van je houden, ja toch?
    ik wens je heel veel succes en alle liefde toe!!

    groetjes babs :D
     
  3. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    amai, ik kom juist van je verhaal te lezen!!!! Die jongen en zijn zijn familie hebben psychische hulp nodig denk ik!!! Van het woord "respect" hebben ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Zij blij dat je van hen verlost bent.
    ik wens je veel sterkte toe meisje !!! Geniet maar van uw zwangerschap!!!
     
  4. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    He Heids,

    Fijn om te horen dat je een huisje hebt! Lekker snel geregeld....
    Ik hoop dat je je rust kan vinden als je eenmaal in je eigen huisje zit.

    Marian
     
  5. nique

    nique Actief lid

    27 feb 2006
    197
    1
    0
    Super gefeliciteerd met je huisje nu snel verhuizen en dan genieten en rusten.
    :) :) :) :) :) :)
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Hai heids, ten eerste toch gefeliciteerd met je zwangschap (ondanks dat het niet helemaal zo gepland was), probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want het is voorbij voor je het weet.

    Natuurlijk ook heel veel succes in je nieuwe woning, dat je daar maar een goede start mag maken.

    Heel heel veel succes meid.
    Groetjes


    Er moet me wel nog iets anders van het hart. Ik vindt niet dat hij (jouw ex) het kind niet zou mogen erkennen, het kind heeft ten alle tijde het recht om zijn vader te zijn.

    Hij is erachter gekomen dat hij niet meer met jou verder wil, dat kan de beste overkomen, dat had jou ook kunnen overkomen.
    Dat hij zo reageerde ja zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij zich wezenloos schrok??? Je zei dat jullie daar totaal niet mee bezig waren (met een kindje) mischien dat als hij het even heeft laten bezinken en tot zich door heeft laten dringen wat er nu precies staat te gebeuren, hij nog omdraait en toch zijn aandeel in de opvoeding van de kleine op zich wil nemen?

    Niemand hier weet wat voor jeugd hij heeft gehad, hoe hij tegenover kinderen stond / staat.
    Niemand hier weet of hij straks nog bijdraait als hij ouder (lees volwassener) is.
    Hij kan straks ineens gaan beseffen dat hij papa wordt en wat het inhoud op papa te zijn te worden, dat is de tijd die het zal leren.

    Ik vindt niet dat er iemand mag zijn die hem nu al helemaal afrekend door te zeggen je mag hem het kind niet .laten erkennen, dat is niet alleen egoïstisch ook heel erg kort door de bocht en onnadenkend. Het heeft veel gevolgen voor het kind als hij het kind wel wil erkennen maar jij het niet toelaat ook op de toekomst, ook voor als er onverhoopt iets met jou mocht gebeuren dan heeft ie wel nog een vader (ook op papier) Ook wat kinderallimentatie betreft vindt ik dat een vader een deel daarvan op zich mag nemen of hij nu wel of niet echt vadertje wil spelen. Kinderen kosten nou eenmaal veel geld, en je bent tenslotte niet in je eentje geweest toen je zwanger werd.

    Voordat iemand beslist of ze wel wil dat de vader het erkent vindt ik dat diegene wel op de hoogte moet zijn van het hoe en wat. Ook andersom natuurlijk.

    Wat je ook beslist heel veel sterkte straks met de kleine.
    Groetjes
     
  7. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Daar zit wel wat in Smoekie.

    Heids, misschien dat er over een tijdje wel op een (redelijke) manier te praten is met je ex (zonder zijn familie!) over wat jij wilt en wat zijn eventuele aandeel is/kan zijn. Ik zou nog niet meteen helemaal de deur dicht gooien, hoe schofterig hij zich ook gedragen heeft. Kan me best voorstellen dat je niets meer met hem te maken wilt hebben en dat hoeft nu ook niet. Integendeel, neem nu maar tijd en rust voor jezelf in je nieuwe huisje. Dan kun je later altijd nog bekijken wat je wilt en wat het beste is voor je kindje. Niet overhaasten, neem de tijd!

    Dat is alleen maar even mijn gevoel erbij hoor, je hoeft het er niet mee eens te zijn!
    Heel veel sterkte!

    x Panda
     
  8. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    he! Smoekie je zal wel naar je eigen leven hebben gekeken toen je dit schreef pffff

    Tuurlijk wat Heids doe moet ze zelf weten, maar die goze die is niet helemaal goed !!!!

    En die ouwe moer van hem ook niet :) :)

    Oke als ze besluit het kindje helemaal zelf tehouden dan krijg ze geen allimentatie.

    Nou en die goze heeft haar gedumpt aan welke kant sta jij jho :x

    Dat meisie werd bijna de straat op gezet :)
    Heb je wel alles gelezen, kom op nou.

    Een beetje die goze op hemelen, ja zo lust ik ze ook wel.

    Nee! ik vind niet dat hij ooit het recht heeft om vader genoemd teworden .

    Zo dat is weer mijn mening :) :)

    Als hij nu het kind niet wil, waarom zou hij het kind dan straks wel willen.

    gr.
     
  9. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    whoo mensen stop...

    Ik wil alleen het beste voor mijn kind. ik heb nooit gezegd dat de vader zijn kind niet mag erkennen. ik wil juist dat hij het erkent ! niet voor hem maar voor het kind. Ik wil een vader die omkijkt naar zijn kind en een vader ( wat hij mij aandoet staat los van wat hij voor zijn kind gaat doen / en is ) die zijn kind ten alle tijden kan zien !

    Ook andersom mijn kind mag naar zijn vader als het kind dat wil. En zolang mijn ex omkijkt naar zijn kind ( als het eenmaal is geboren ) zal ik hem geen cm in de weg liggen.

    Ja misschien is hij geschrokken en misschien reageerd hij zo omdat hij ook niet weet wat hij moet.. ik ken hem en ik weet hoe hij is .. en ik weet 100 % zeker dat alles wat er nu gebeurd 99 % afkomstig is van zijn ouders .. die naaien de boel op.

    mijn ex is altjd welkom in het leven van en kind en andersom ook dat weet ik heel zeker. hij heeft nog 8 maand om te laten zien / na te denken hoe hij die rol gaat invullen. ik zal hem nooit dwingen, puchen... ik hoop alleen het beste voor mijn kindje

    Ik vind dat een kindje recht heeft op beide ouders, ook al wonen deze niet samen ...
     
  10. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Knap Heids, hoe je hiermee omgaat. Echt Petje af!
    Het lijkt mij inderdaad ook dat hij er beinvloed is door zijn ouders, zeker gezien hoe moeder ook reageerde naar jouw toe.
    Hopenlijk is het zo dat ie geschrokken is, maar dan nog zijn zijn acties echt niet goed te praten vind ik en
    zou hij eerlijk voor zijn gevoel uit moeten komen.
    Vooralsnog laat ie dit niet zien, dus acceptatie is
    volgens mij bij hem ver te zoeken.
    Wel leuk om te lezen dat je zelf je aandacht meer en meer gaat verplaatsen naar je kind en in het belang van het kind denkt.
    Ik ben blij voor je dat je een huisje hebt,
    hopenlijk kan je de rust vinden,
    veel succes
    groetjes kaily122
     
  11. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Oke Lieve Heids ;)

    Je moet doen wat je gevoel gezegt.

    Ik kan het gewoon niet hebben dat hij jou zo heb behandeld :(

    Ik heb al gezegt, tegen mijn mannetje als jij dat ooit flikt , je ziet je kindje nooit meer.

    Maarja dat is dan mijn keuze.

    Je moet doen wat jij wil, als hij maar liever is tegen het kindje, want hij behandel jou echt niet goed.

    sterkte verder met je nieuwe huis ;)
    Ik zal er niks meer over zeggen ;)

    Liefs Manon.
     
  12. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    meiden laten we het wel onderling gezellig houden...
    natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening over hoe en wat nu, maar het enige wat we kunnen doen is adviezen geven en niet elkaar afkatten!!
    we willen allemaal uiteindelijk hetzelfde en dat is heids helpen, toch?
    dus please wees een beetje lief voor elkaar... ;)
    sterkte heids...

    groetjes babs
     
  13. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Inderdaad Heids,

    Je hebt gelijk. Ik denk dat ik ook wel een beetje geschrokken ben van jouw verhaal en ik heb een aantal maal van dichtbij meegemaakt wat een problemen goede vriendinnen van me kregen in vergelijkbare situaties als bij jou. Ik heb je nooit mijn mening op willen dringen. Sorry als dat zo op jou over is gekomen. Het was goed bedoeld.

    gr. Anne
     
  14. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hoi Heids!

    Ik vind het echt super fijn voor je dat je een huisje hebt gevonden! :D
    Ik hoop dat je daar heeeeel gelukkig gaat worden met je kindje!
    Lekker een plekje voor jullie samen.
    En hoe het verder gaat met je ex als je baby er is, dat zie je dan wel weer!
    Super goed hoe jij daar mee omgaat, zeg!

    Nogmaals heel veel sterkte!

    LIEFS MIR
     
  15. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Heids, volgens mij weet jij zelf precies wat goed voor je is en voor je kindje!
    Geniet maar lekker van je zwangerschap :D

    liefs, Panda
     
  16. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik heb je verhaal met verbazing gelezen Heids.
    Ben erg blij voor je dat je een huisje hebt gevonden.
    Succes met je nieuwe start.

    Ik denk dat je vriend later toch wel spijt zal krijgen van alles wat ie je geflikt heeft. Maar daar komt ie later wel achter. Nu is hij toch niet voor rede vatbaar.
    Petje af zoals jij voor jezelf en je kindje opkomt en toch realistisch blijft denken. Jou kan jij later niks verwijten alleen zichzelf.

    Ik zie aan je banner dat je toch niet zo heel lang zwanger bent. Ben je bij de ha geweest? Misschien heb je het al in dit berichtje verteld hoor maar heb ik er overheen gelezen.

    Succes.

    Silly
     
  17. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Gefeliciteerd met je nieuwe woning

    Gr.
     
  18. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    @silly,


    Ja door een bloedtest en de waarde van het hormoon heeft hij gezegd dat ik nog maar tot 6 week heen kon zijn. Hij zei tussen de 4 en 6 weken. Heb maar 4 weken aangehouden ..
     
  19. Marjanne

    Marjanne Fanatiek lid

    13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Heids

    Ook ik wilde je even alle sterkte van de wereld toewensen en een hele fijne zwangerschap!
    Je laat al flink blijken dat je voor jezelf op kunt komen, dus ik denk dat het allemaal wel goed komt met jullie 2!
    Houd je ons nog op de hoogte?!?

    Veel liefs Marjanne
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    veel sterkte Heids, met alle nieuwe dingen die op je af gaan komen!!

    Karin
     

Deel Deze Pagina