wat goed dat je al een huisje hebt gevonden. vind het knap dat je zoveel moed opbrengt in deze situatie! wens je heel veel succes en sterkte toe en probeer te genieten van je zwangerschap, maar het lijkt me dat je dat al doet. heel veel succes met je huisje! liefs sim
Petje af hoe je de zaken oppakt en hoe goed je overal over nadenkt. Weet zeker dat je kindje in hele goede handen zal zijn en absoluut niks tekort zal komen met zo'n liefdevolle mama! Geef alles gewoon ff wat meer tijd, dan wijst alles zich vanzelf! SUPER dat je al een nieuw huisje hebt. Geniet van je nieuwe start en van je zwangerschap!! Liefs Elvira
hallo mensen, Hier een update .. Tis vanmorgen mis gegaan .. gister avind had ik op de wc "oud bloed" ( dacht ik ) 4 uur later was er niks meer te zien gewoon wit slijm .. Geen buikkrampen helemaal niks .. en vanmorgen werd ik wakker in een plasje bloed .. helemaal niks gemerkt .. Ben bang dat het is misgegaan .. ga morgen naar de dokter om me te laten "nakijken" ... Liefs heidi
Potverdorie Heids, je krijgt het wel over je heen. Ik hoop dat de ha je morgen wat meer duidelijkheid kan geven. Veel sterkte!! knuf kaily
Hoi Heids Ik wens je heel veel sterkte in deze onzekere uren hopelijk krijg je morgen de andwoord op je vraag . Zal aan je denken Liefs Fleur
ik wens veel sterkte . Soms snap ik er niets van dat er altijd van alles misgaat na elkaar of je nog niet genoeg voor je kiezen hebt gehad.ik zal duimen voor je dat het goed afloopt . liefs caroline
lieve meiden, Bedankt voor de lieve woorden .. ergens weet ik al dat het niet goed is .. ik bloed in een half uur een super maxi tampon vol .. terwijl ik normaal in 3 dgn nog niet eens 1 vol krijg ... ik hoop maar dat het mooi schoon is morgen bij de dokter zodat ze dat niet ook nog eens moet en doen ... liefs heidi
Heids, heeel veeel sterkte morgen bij de HA! Ik hoop dat je vermoedes niet juist zijn. Sterkte meid! Liefs, Anita
hey Heids , jeetje ik hoop dat het alsnog meevalt morgen .... heel veel sterkte bij de HA morgen greetz en knuf asjuh
jemig meis, wat een ellende en stress maak je door zeg, onbegrijpelijk. ik wens je alle sterkte van de wereld toe, hoop dat je vermoedens niet juist zijn... zal aan je denken..