Nee he ook dat nog pffff Ik hoop voor je dat het niks is Maarja zo veel bloed Heids sterkte. Liefs manon.
Heids, heel heel heel veel sterkte, laten we hopen dat het niets ernstigs is Xxx groetjes Nou Manon een klein beetje minder mag ook wel hoor, daar hoef je mij niet voor te gaan aanvallen. Ik heb niet naar mijn eigen leven gekeken toen ik dit schreef, in tegenstelling tot Heids heb ik het geluk een goede man tegen te zijn gekomen waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds gelukkig mee ben en met onze 2 kinderen, wat we binnekort hopen uit te breiden naar 3 kinderen. Maar dat doet ook helemaal niet terzake, mijn mening heb ik gegeven op basis van wat ik wel eens om me heen heb meegemaakt in de loop der jaren. En dat is dat er bij het begin van een (niet geplande) zwangerschap wel eens een grote donderwolk kan zijn, maar dat deze donderwolk in de loop der tijd (van weken tot maanden) verdwenen is omdat de vader in spé toch zijn verstand terug kreeg en nu niet meer anders zouden hebben gewild, en ook al is het nog zo schofterig gegaan, het kindje kan er niets aan doen, en voor het kind moet je alles doen om toch te zorgen dat als het even kan het een vader heeft. Het gebeurt zo vaak dat jonge mensen (zo ook in dit geval) van schrik zo reageren, ik praat die jongen totaal niet goed, dan heb je mij verkeerd begrepen, maar een beetje de boel relativeren en wat levenswijsheid leert dat ze op den duur toch bijtrekken op het moment ze het besef hebben dat ze vader worden. Wat die ouwe moer van hem zoals jij het zegt. Over die heb ik het niet ik heb het puur over de vader van het kindje. Dus hoe jij erbij komt dat ik die gozerop hemel???? Ik probeer altijd neuraal tegen zulke dingen aan te kijken ipv gelijk in het wilde weg te gaan schelden want daar is niemand ooit wijzer van geworden. Ik kan alleen maar hopen voor Heids dat hij straks (mits alles goed blijft gaan, laten we dat vooral hopen) wel zijn verantwoordelijkheid neemt voor de kleine en haar toch wel mee wil helpen in de opvoeding, en zij schiet niets op met antwoorden als dat hij nooit het recht heeft om zichzelf vader te noemen... of dat hij het kind niet zou mogen erkennen, Heids is denk ik meer geholpen met wat begrip en steun betreft dat ze er nu even alleen voor staat en dat men met haar meehoopt dat hij als hij van de schrik bekomen is bijdraaid en wel zijn beste beentje voorzet voor de kleine... En dat is mijn mening, en wat ik je vooral wil vragen is respect te hebben voor andermans mening als die mening niet de jouwe is. Mij is vroeger al geleerd respect te hebben voor andere en diens meningen, en dat je daar op een normale respectvolle manier mee moet kunnen praten.
hee smoekie, ik had ook gezegd dat ze moest voorkomen dat hij het kind zou erkennen, misschien ook wel te snel geoordeeld, maar dat komt omdat ik uit eigen ervaring sprak, het had mij een hoop ellende gescheeld als ik dat niet had gedaan destijds. overigens kun je de hele negen maanden nog besluiten om dat wel of niet te doen. het is natuurlijk een heel gevoelig onderwerp dit, en ik denk dat alle meningen hier wel komen uit een goed hart en goed bedoelt zijn voor heids. het is natuurlijk fout om elkaar aan tevallen, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar met behoud van wederzijds respect natuurlijk. inderdaad heids heeft er niks aan als de meiden elkaar hier in de haren vliegen, iedereen komt hier om steun te geven en te ontvangen. en meningen verschillen gewoon, ik denk dat iedereen daar voor uit mag komen zonder dat er een heftige discussie ontstaat. meningen komen natuurlijk voort uit wat iemand eerder heeft ervaren en dat beleeft iedereen weer anders... heids, hoop dat je inmiddels goed nieuws heb....
He Heids, Vol ongeloof heb ik je verhaal gelezen echt verschrikkelijk. Ik moet wel zeggen dat je je heel groot en sterk gehouden hebt door dit alles...echter vraag ik me af hoe het nu met je gaat... Liefs Silla
Hey Smoekie. Ik heb helemaal niet lopen schelden : Zo als jij het neer had gezet leek het er op dat je hem voor trok. Maar goed als je het zo niet had bedoeld, even goede vriende. En ik kat jou mening ook niet af. Ik vind het juist goed dat iedereen een eigen mening heb. Maar ik haat mannen die hun L*L gebruiken voor de pret en het gevolg er van niet willen. En dan de klap op de vuurpijl ook nog haar uit het huis willen pff. Jou bedoeling van dat de vader bij de opvoeding hoort. Oke is eigenlijk ook zo, maar dat geld niet voor alle mannen(vaders) Ik heb zo veel voorbeelden (ik zelf) en om me heen. Je heb gewoon niks aan een vader die niet thuis woont Dus wat heb je er aan als de ex van Heids het kind ziet. Maar goed ik zou er niks meer over zeggen. Even goede vrienden.
hey meiden, Nou in het ziekenhuis geweest en een echo laten maken .. t was schoon ( gelukkig ) maar als ik morgen nog zo vloei gaan ze het als nog schoon maken. De baarmoeder zag er nog wel vergroot uit maar de gyn vertelde dat dit normaal als als je zwanger bent. Verder zagen ze wat vocht blaasjes in mijn eierstokken maar dat was niet erg zei hij nog want we hebben gezien dat zwanger worden geen probleem is ... ook moest ik bloed laten prikken zodat ze konden zien of ik anti stoffen maak tegen een baby .. iets met mijn bloedgroep en die van de baby die zich nu zouden vermengen. Volgende week krijg ik daar alle uitslagen van
hee meis, fijn om wat van je te horen. vreselijk nieuws dat het is misgegaan, maar wat ben je sterk hoe je hier mee omgaat. neem rustig de tijd om alles te verwerken, ik wens je heel veel sterkte... ps dat met dat bloed, dat is voor een volgende zwangerschap als jij type o-negatief bent en de vader bijv. o-positief maak je antistoffen, je krijgt dan een spuitje en dat zorgt ervoor dat je de volgende zwangerschap geen antistoffen maakt, ik heb dit ook gehad en dit krijg je na elke zwangerschap dat langer duurt dan 12 weken. nogmaals heel veel sterkte..
Je krijgt niet bij elke zwangerschap een spuitje hoor, alleen met de eerste en alleen als de moeder resus negatief is.
Heids, heel veel sterkte meis! Vreselijk, wat een tijd maak jij mee! Nogmaals veel sterkte. Liefs, Anita
anitak schreef: sim schreef: hee meis, fijn om wat van je te horen. vreselijk nieuws dat het is misgegaan, maar wat ben je sterk hoe je hier mee omgaat. neem rustig de tijd om alles te verwerken, ik wens je heel veel sterkte... ps dat met dat bloed, dat is voor een volgende zwangerschap als jij type o-negatief bent en de vader bijv. o-positief maak je antistoffen, je krijgt dan een spuitje en dat zorgt ervoor dat je de volgende zwangerschap geen antistoffen maakt, ik heb dit ook gehad en dit krijg je na elke zwangerschap dat langer duurt dan 12 weken. nogmaals heel veel sterkte.. anitak schreef: Je krijgt niet bij elke zwangerschap een spuitje hoor, alleen met de eerste en alleen als de moeder resus negatief is.(einde quote) je krijgt wel na iedere zwangerschap zo'n spuitje, heb het nog eens na gevraagd bij de gyn, omdat ik dit wel heb gehad, en het is wel na iedere zwangerschap, mits het voor 12 weken in een miskraam eindigt..