Ik ben 33 en mijn grootste nachtmerrie begint werkelijkheid te worden; ik word grijs!!! het is nog amper te zien, maar aangezien mijn beide ouders ook heel vroeg grijs werden, ben ik zo bang om voor mijn 40e al met zo'n wit hoofd rond te lopen!! Ik ben nooit zo'n fan geweest van mijn eigen uiterlijk, maar mijn haar is 1 vd weinige dingen waar ik wel heel trots op ben, ik heb ook van anderen weleens complimenten gehad over mijn mooie volle bos donkerblonde haar. Ik troost me maar met de gedachte dat er meerdere meiden in mijn omgeving zijn die nu ook al de pineut zijn, maar toch, ik baal als een stekker. En ja, ik weet, er zijn ergere dingen in een mensenleven. Maar ik wil gewoon geen grijze haren, althans, nú nog niet!!! Nog meer jonge grijze dakduiven hier??
Ook pff hou op schei uit ik heb al grijze haren vanaf m'n 27ste en ik heb er zo een hekel aan maar ja er is niks aan te doen. En mijn haren zijn wartaal dus als ik niet optijd verf zie je die grijze krengen. Zit ook echt bij mij in de familie dat vroeg grijs worden. Hoop dat m'n kindjes dat niet van mij mee hebben
Bij mij begon het ook vlak na mijn 30e. Ik heb alleen nog een tiental grijze haren bovenop, mijn eigen haarkleur overheerst gelukkig nog steeds. Laatst maakte een onbekende vrouw in de winkel een opmerkingen over de hoogblonde haren van mijn peuter. 'Die worden later vast nog wel donkerder' zei de vrouw. Zegt mijn peuter: 'Nee hoor, dan haal ik ze er met zo'n tangetje uit net als mama'. Oeps... ze heeft me met een pincet aan de slag gezien.
Ik werd op mijn 18e al grijs, sindsdien komt mijn haarkleur uit een pakje. Erfelijk belast, helaas...
Ik ben 36, heb vrij donker haar maar de grijzen zijn echt zilver kleurig en vallen dus echt goed op. Trek er soms wel eens een uit als ik het zie. Geen hele plukken nog, maar wel her en der een haar..
Bij mij begon het 4 jaar terug, tijdens de zwangerschap van de jongste. Maar tot op heden blijft het beperkt tot een paar grijze (volgens mijn zoontjes, zilveren haren).
Hier begon het al op mijn 22e en ben echt erg grijs nu. Je kunt je er wel druk om gaan maken, maar zal je niet helpen. Ik verf het nu gewoon heel regelmatig.
Gelukkig kan je ze nog altijd verven en ben je verder gezond. Ik heb ze al vóór mn 30e. Niet veel, maar idd niet leuk. Gewoon accepteren, verven & van het leven genieten
33 is echt geen gekke leeftijd. Ik heb ze zelf nog niet maar ben een van de weinigen onder mijn vriendinnen. Lekker laten joh. Ik zou er geen probleem mee hebben. Vind veel ge erfd haar zo vreselijk kunstmatig ogen.
Ik heb mijn eerste grijze haar ontdekt een paar maanden na mijn 21ste verjaardag. Niet leuk, dus die eerste haren er uit getrokken. Inmiddels 30 en al flink wat grijze haren. Verf mijn haar af en toe. Wordt nu wel weer een keer tijd, flinke grijze uitgroei. Tja, ik kan er verder niet echt mee zitten hoor.
Ik herken t Hev al jaren grijze haren. Maar nu op mn 32e gaat t erg hard en valt t behoorlijk op. Ben donkerdonker bruin van mezelf, maat weiger t te verfen.