Ja...dit topic heb ik geloof ik 2 jaar ook geopend....brrr vond 35 a 36 toen ook al best vroeg. Mijn moeder is namelijk pas erg laat grijs geworden... Nu heb ik er trouwens vrede mee...ik heb na 2 jaar nog altijd alleen een paar grijze haren in mijn haar en een paar bij mijn slaap...gelukkig. En ik gebruik nu een spoeling in mijn haar. Die blijft erg lang zitten in mijn haar...meestal 5 tot 6 maanden. Maar goed....ik bedenk altijd maar...oud worden we allemaal...het alternatief is erger...
Joh nu pas? ik was 18 toen ik grijze haren kreeg! En heb bruin haar dus verf het sindsdien om de 4 weken.
Die krijgt iedereen. Dus je er druk om maken, helpt niet zoveel. Er zijn gelukkig ergere dingen. Een kleurtje erover heen en je bent ze kwijt!
Meid hier ook donkerblond en grijs! Met high lichts kan je het zeker nog 7 jaar maskeren waardoor verf er niet bij aan te oad hoeft te komen!
En ik me maar druk maken dat ik pas geleden 2 grijze haren heb ontdekt, ik ben nu 44. Ik heb ze eruit getrokken maar dat gaan we vanaf nu niet meer doen. Verven wil ik eigenlijk niet maar wanneer het te veel wordt ga ik er toch over nadenken
33 jong??? Pfff ik ben al sinds mijn 18e grijs. Met dank aan de gene van mijn vader en moeder. Ik laat mijn uitgroei dan ook om de 3-4 weken verven want ik heb donkerblond haar en is het dus sneller te zien. Nu de zomer eraan komt ga ik mijn hele haar weer koelblond laten verven en hoef ik het grijze minder snel bij te werken omdat het dan wat minder snel opvalt. En het grijs begon op 1 plek, maar zit nu over mijn hele haargrens (voorkant) heen, dus verven is echt nodig.
Ik vind 33 ook echt niet jong hoor 🙈 in mijn familie heeft iedereen erg jong grijs haar (echt in de puberteit nog) ik ben 30 en begin nu pas, ik ben hier ook echt niet blije mee maaar wel blij dat het nu pas komt 😅
Ik ben 33 en heb de afgelopen maanden twee keer een grijze haar met wortel en tak uit mijn hoofd getrokken. Ik sta nu elke week een keer uitgebreid mijn haar te checken... Ik ben hier psychisch ook nog niet aan toe. Mijn haren zijn nog nooit geverfd, maar zodra ik grijs word, ga ik er toch maar aan beginnen. Mijn man was al ruim voor zijn 30e grijs aan het worden. Hij heeft zwart haar, dus dat valt heel erg op. Maar hij krijgt van dat mooie zilvergrijs. Eerst bij zijn slapen en later ook de rest van zijn hoofd. Maar ik vind het bij hem goed staan. 'Gedestingeerd'. Ik plaag hem er natuurlijk wel mee.
Dat iedereen dat niet vroeg vindt zeg...ik wel. Ben 31 en gelukkig niks te zien. Ben ook heel blond dus het zal ook lang niet opvallen. Mijn moeder werd ook pas ver na haar 50ste grijs. Dat vind ik een normale leeftijd.
Ik word ook vreselijk grijs en heb er zo'n hekel aan! Normaal verf ik mn haren en zie je er helemaal niets van...maar nu blijf ik verven nu ik zwanger ben. En ik weet niet wat het is...of het groeit nu heel snel of de verf wil niet pakken, maar binnen 4 weken zie ik het weer. Ik heb bedacht dat ik het de rest van mn zwangerschap maar zo moet laten....
Rond de 30 de eerste grijze haren is echt niet vroeg helaas. Hier 29 en al een paar gespot. Mijn moeder was begin 30 en al behoorlijk grijs, nu op haar 52e is haar uitgroei echt bijna wit....
ik ben 27.. en heb pas geleden ook mijn eerste grijze haar gezien... echt wit en hard !! Vies ding hahaha eigenlijk vind ik het niet zo heel erg.. moet alleen wat vaker verven straks
Ja sinds mijn 29e al behoorlijk veel grijze haren. Zit elke 5 wkn hij de kapper. Eigenlijk het liefst elke 4 wkn. Heb donker haar dus het valt echt op al zeggen velen dat het wel meevalt. Helaas er is weinig aan te doen verder. Gelukkig is het nog steeds te verven.
Iedereen word helaas grijs, behalve roodharigen. Dat pigment is zo sterk. Sommige van mijn familieleden zijn rossig. Zelf over de 60 zijn ze nog niet grijs! Die worden nooit grijs volgens mij...om jaloers op te worden.
Als dat je ergste nachtmerrie moet zijn... Bij mij is het begonnen rond mijn 23ste. Hier erfelijke aanleg, mijn moeder en opa waren voor hun 20ste al grijs aan het worden. Ik baal er wel een beetje van, maar goed er is niets aan te doen en gelukkig valt het ook niet erg op en verf ik het gewoon als het weer nodig is.