Bijna 1 jaar en s 'nachts staan in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dag Mama's ,

Nou ik moet zeggen dit is toch wel de vermoeienste tijd van alles wat ik tot nu toe achter de rug heb,mijn dochter bijna 1 jaar gaat sinds 2 weken de hele tijd staan in bed ook in haar slaap ze probeert ook op haar buikje te slapen maar komt dan steeds met een soort reflex omhoog dus te staan.
    Ze huilt echt keihard als ze nu ook naar bed moet,en eten gaat ook slecht fruit en s óchtends de fles gaan o.k en avond eten ook wel maar daarna van brood ofzo en middag eten moet ze niks weten.

wanneer gaat dit over want het is zo vermoeiend.

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Voor het s`nachts staan heb ik geen idee voor je maar wat het eten betreft zou ik me niet te veel zorgen maken. Zolang ze in elk geval maar een dikke halve liter drinkt op een dag dan heeft ze zo ongeveer haar basis behoefte. En ze beginnen vanzelf wel weer te eten.
    hihi :D en troost je. Je bent niet de enigste met een opstandig kind van die leeftijd.
    Mijn zoon is op het moment ook super :) iritant aan het doen de laatste tijd. :cry:
    Ook s`avonds niet willen eten. Niet warm en geen brood.
    Hij krijgt van me altijd 2keuzes. Wil je geen warm? kun je een plak brood krijgen.
    Wil je die ook niet? Dan heb je maar honger.
    Maar zou je eventueel je dochter geen langere slaapzak aan kunnen doen? Een stuk er onder aan vast naaien of zo. Want dan weet je in elk geval zeker dat ze je niet uit bed klimt :(:
    En dan ondertussen oefenen met het weer gaan zitten in bed.

Sucses in elk geval.

Janna

3. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Senna heeft ook al een tijdje dit gedrag.
    Ik heb geen advies, helaas. Wat bij mij wekt is Senna bij me nemen en meestal wordt ze dan rustig en valt ze redelijk snel weer in slaap.
    Soms ook niet hoor, dan heeft ze zo'n bui waarin ze drie uur wakker blijft en blijft dreinen.
    Wat het is? Geen idee, maar volgens mij is het wel een fase. Veel kinderen van deze leeftijd hebben er last van.

Deel Deze Pagina