shit moet waarschijnlijk opgenomen worden!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    O wat fijn zeg, nog fijn thuis.

    En ook erg fijn dat het nu binnen blijft.

    Veel sterkte nog.

    Groetje Jodi
     
  2. Miracle

    Miracle Lid

    25 jan 2006
    33
    2
    8
    Vrouw
    Begeleider in gehandicaptenzorg
    Ik zal ook voor je duimen! En anders wens ik je heel veel sterkte!

    Liefs
     
  3. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik kreeg van de verloskundige iets homeopathisch. Nee, niet de spulletjes die je bij de drogist kunt kopen, maar echt iets geënt op mij, op mijn persoon en mijn eigenaardigheden om de misselijkheid tegen te gaan. En onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet heb ik het geprobeerd.
    De 1e keer werkte het niet. En daarna heeft ze echt bijna 2 uur bij mij thuis gezeten, van alles aan mij gevraagd en kreeg ik een paar dagen later wat anders. Het was slechts 1 korreltje.
    Voor de nieuwsgierigen: het was sepia C30. Mij zei het helemaal niets. Maar na dat ene korreltje ging het dus een stuk beter. En nu ben ik "alleen maar" in de ochtend misselijk, maar verdraag ik wat meer eten en drinken.

    Wie weet kun je een goede homeopaat vinden? Sterkte!
     
  4. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    fijn !

    erg herkenbaar slik nu nog steeds medicijnen, want ben nog steeds misselijk, heb ook aan het infuus gelegen.. maar gelukkig is het nu niet meer zo erg als in het begin.. het neemt wel iets af heb ik het idee...de misselijkheid niet maar het overgeven wel.

    succes ik hoop dat het gauw over is!
     
  5. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Wat lekker dat je nog thuis bent , en hopen dat deze medicijnen hen werk goed doen , en dat je er niet zo duf van word .

    sterkte
    yvonne
     

Deel Deze Pagina