nou mijn man heeft een gesprek gehad met mijn schoonvader en die heeft toegegeven dat hij niet helemaal eerlijk is geweest. hij heeft het er erg moeilijk mee, maar dat dat geenreden is om niet enthousisast naar ons te doen, dus dat is al een stap in de goede richting. verder gaan mijn man en ik dit weekend heerlijk een weekend weg naar een vakantie park. ik wilde dat graag toch nog doen voordat ik erg dik wordt en nu na al deze stres heb ik er helemaal behoefte aan. heel erg bedankt voor jullie steun en jullie ideeen. jullie zijn geweldig. liefs tascha
Ik vind het sneu, sorry dat ik het zeg... Jullie zijn er niet verantwoordelijk voor dat zij moeite hebben met het krijgen van kinderen. Moet het dan zo zijn dat jullie je plannen voor een kindje in de koelkast zetten omdat het hen niet lukt? Ik snap dat het niet leuk voor ze is, en je moet er ook over proberen te praten, al blijf ik erbij dat ze NIET van jullie kunnen verwachten geen kinderen te krijgen en dat ze er moeite mee hebben oke... Maar dan meteen vragen om tijdelijk geen contact te onderhouden vind ik erg kortzichtig! Sterkte! xxx Dees
fijn Tascha dat er eindelijk weer gecommuniceerd wordt. hoop dat dit de eerste aanzet is tot toenadering. Heus meid, je hebt er niets aan in een hoekje te kruipen. Je hebt niemand iets misdaan en je verdient het om je geluk met iedereen te delen. Hoop echt dat je schoonfamilie dit zsm gaat inzien. Veel plezier dit weekend ! Geniet er maar lekker van. Volgende week met frisse tegenzin een oplossing zien te vinden.
Geniet maar lekker van je weekendje! Ik hoop voor je dat ze bijdraaien. Probeer dit weekend maar lekker te genieten idd. en ik las hierboven ergens ook iets over een brief schrijven. Dit vind ik ook een goed plan! Maar 1 ding, laat je niet in een hoek duwen! Zijn hun nou helemaal belazerd! Dat haar geluk belangrijker is dan dat van je man is gewoon van de zotte!
Hoi Tascha, Fijn om te lezen dat je schoonvader toch inziet dat hij verkeerd zat, en dat hij dit ook zegt. Dat is alweer een stap in de goede richting. Ik hoop dat dit weer een goed teken is. Geniet van je weekend saampjes! groetjes Patricia
fijn dat je schoonvader dit gezegd heeft, en ik hoop dat jullie dit weekend lekker kunnen ontspannen. ik zou nog wel even kwijt willen dat idee over die brief weet niet of dat zo'n heel goed idee is, want dat heb ik 5 maanden terug namelijk ook gedaan. ik heb hierin mijn gevoelens geuit en hoe ik er tegen aan keek, dat is niet goed gevallen omdat het niet in hun straatje lag. dit wordt nog steeds tegen ons gebruikt en dat overtreft jammer genoeg al hun "acties" maar goed gelukkig is elk geval appart, en hopelijk komen ze bij jullie eerder tot inzien, ik hoop het van harte voor jullie want dit is voor geen enkele partij goed. hoe langer het duurt hoe groter de stap wordt.... liefs sim