Shit: test doet het niet!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krullebol, May 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Ik denk dat ik zwanger ben, alle symtomen wijzen erop...het voelt net als de vorige keer.
    Maar: ik wil mezelf niet gek maken, dus heb ik een test gekocht en netjes gewacht tot vandaag, de dag dat ik ongesteld moet worden. Zoals de meesten van jullie weten: dat wachten valt niet mee en de verleiding is groot toch een dag eerder te testen. Maar nee, ik heb netjes gewacht. Ga ik vanochtend die test doen..doet'ie het niet! Mopperdemopperdemopper...het teststreepje werd niet blauw en het zwangerschappsstreepje ook niet, terwijl ik de test echt goed heb gedaan. En nu is het dus Hemelvaartsdag en zijn alle winkels dicht. Ohhhh ik heb er zoooooo de balen van! :evil:

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    apotheek? Er is altijd ergens 1 open.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    bij grotere tankstations verkopen ze ook testen. Hier is de albertheijn trouwens ook open van 16.00 tot 19.00. Succes!!!!!!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Idd, er zijn altijd wel apotheken open.
    Of de AH :) Succes !!

5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jumbo is ook open!! Mocht die dichterbij zijn ;) Hop testen maar! En sla een voorraadje in :D

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    De ziekenhuis apotheken zijn ook gewoon open (dat zijn 24/7 apotheken :p)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    haha ik heb vandaag hetzelfde gehad en ik moet zo gaan werken dus heb ik ook geen tijd meer om een zwangerschapstest te gaan halen. Dan maar morgen

8. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Bij de apotheek een test gehaald (met dank voor de tips!) maar helaas, negatief... :( wel gek, ik zou gezworen hebben dat ik zwanger was, want het voelde echt net als toen ik zwanger was van mijn eerste. Misselijk, ander soort krampen in mijn buik dan met ongi, ik voel mijn baarmoeder gewoon hel erg, moe...Ik ben nog steeds niet ongi, misschien toch te vroeg getest? Nou ja, afwachten maar, ik laat me de kop niet gek maken...het was pas ronde 1 dus het zou ook wel errug snel zijn!

Share This Page